Six pack uden at spænde?


Hjælpmig
 Share

Recommended Posts

Hej

Det er sikkert et dumt spørgsmål.

Forudsat at man en fedtprocent under 10, er det så muligt, at have six pack uden atr spænde musklerne.

Jeg har selv, så godt som six pack, når jeg spænder. Når jeg slapper af er mine abs en lille smule markerede. Dvs de 2 øverste er mest, de 2 midterste er knap så meget og de 2 nederste er ikke.

At de 2 nederste slet ikke er synlige har vel noget at gøre med, at den smule fedt jeg skulle have "falder" der ned. Er ret sikker på, at min % er under 10.

Når jeg ser billeder på google, så er hele babuljen meget markeret.

Hpber i kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Forudsat at man en fedtprocent under 10, er det så muligt, at have six pack uden atr spænde musklerne.

Ja.

Sixpack er en blanding af 2 ting: Lav fedtprocent og store mavemuskler.

Hvis du har det ene, men ikke det andet, eller mangler begge, så ved du hvor du skal begynde.

Link to comment
Share on other sites

Sådan får du en six-pac uden at spænde:

- Brug hovedet

- Brug hjemmeside

- Læs det træningsprogram jeg LIGE har lagt ud. det er øverst på siden i "Styrketræning" - det er slet ikke så svært at læse sig frem til det istedet for at oprette det samme spørgsmål igen og igen og igen.

Hilsen Simon

Edited by simx93
Link to comment
Share on other sites

"Scott Hermann" lol. Manden er debil.

Jeg kan ikke se hvorfor at Scott Hermann er en dårlig instruktør: han viser folk hvordan man gør øvelserne rigtigt, han giver god inspiration til forskellige træningsmetoder, han giver mange forskellige og mange varierede træningsmetoder/programmer, han specificerer sig i mange muskelgrupper i hans videoer, og så kan det jo ses at det tilsyneladende virker..

Jeg synes at det er udemærket forslag, men hvis det ikke er det i søger, er det jo heldigt at nettet er stort nok til at finde instruktionsklip som Scott ikke er med i.

Tak, Simon.

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du om salt??

Jeg hentydede bare til det "program" der blev henvist til i en anden tråd. Hvis det er folk som Scott Hermann at folk får deres træningsråd og inspiration fra, så står det virkeligt sløjt til.

Vil du have god træningsråd, og på dansk, så er www.maxer.dk et rigtigt godt bud. I de instruktionsvideoer jeg har set derfra er det Jacob Beermann og Poul Hansen der giver råd og guider. Begge personer er at finde inde på bb.dk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share