Træningsprogram mod kroppen


jabsi1
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg har nu trænet i 3 måneder, og jeg synes simpelthen der sker for lidt med min krop.

Jeg har taget 1 kg på på de tre måneder, så det er jo heller ikke voldsomt meget..

Vil nogen prøve at lave et træningsprogram til mig, hvor jeg i løbet af en uge kommer igennem alt på kroppen? Jeg kan træne hver dag, hvis det skal være, og kosten er som den skal være.

Al hjælp bliver modtaget med kyshånd!

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Jeg har nu trænet i 3 måneder, og jeg synes simpelthen der sker for lidt med min krop.

Jeg har taget 1 kg på på de tre måneder, så det er jo heller ikke voldsomt meget..

Vil nogen prøve at lave et træningsprogram til mig, hvor jeg i løbet af en uge kommer igennem alt på kroppen? Jeg kan træne hver dag, hvis det skal være, og kosten er som den skal være.

Al hjælp bliver modtaget med kyshånd!

På forhånd tak!

3 måneder er nu heller ikke så lang tid.

Spørgsmålet er, om det ikke er din kost, der er noget galt med. Hvis du skal tillægge dig noget mere muskelmasse, skal du være i kalorieoverskud, dvs du skal indtage flere kalorier, end din krop forbruger.Det betyder ikke, du skal grovæde. Så bliver det snarere fedt end muskler, du tager på. Et overskud på 300 kcl eller 400 kcl om dage er rigeligt. Derudover skal du sørge for at få protein nok. Mindst 1,5 gram proteion pr. kg kropsvægt. Det vil sige, vejer du 75 kg, skal du have mindst 112,5 gram protein dagligt. Det bør komme fra gode kilder som magre mejeriprodukter, fisk, magert kød. Kan du ikke komme der op med almindelig kost, så suppler med proteinpulver. Læs FAQ'erne om fedt, protein og kulhydrat på MOL's underside om ernæring.

Et træningsprogram, hvor du træner 3 gange om uge og kommer gennem alle muskelgrupper pr. dag er udemærket til at starte med. HST kan anbefales. (søg på dette). Der er også en pinned tråd for begyndere, der kan anbefales.

Held og lykke med det.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Jeg har nu trænet i 3 måneder, og jeg synes simpelthen der sker for lidt med min krop.

Jeg har taget 1 kg på på de tre måneder, så det er jo heller ikke voldsomt meget..

Vil nogen prøve at lave et træningsprogram til mig, hvor jeg i løbet af en uge kommer igennem alt på kroppen? Jeg kan træne hver dag, hvis det skal være, og kosten er som den skal være.

Al hjælp bliver modtaget med kyshånd!

På forhånd tak!

Du får nok ikke uden videre nogen herinde til at lave et træningsprogram til dig. Især ikke, fordi der allerede ligger adskillige træningsprogrammer under "Styrketræning" og her på "Træningsprogrammer" - begge steder er de markeret som stickies, så gå ind under de to underfora og kig smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Som KåreS siger, findes der en masse gode programmer herind allerede.

Hertil kommer, at du bliver nødt til at være tålmodig. Hvis du virkelig knokler røven ud af bukserne under træning, altså koncentrere dig og giver dig fuldt ud. Spiser fornuftigt og nok, og husker, at det ikke er under træningen dine muskler vokser, men tiden efter, så få hvilet og sovet nok, så skal det nok komme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share