Fedtprocent


Hjælpmig
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er en gut på 16, der træner i FitnessDK 3 gange om ugen med fullbody.

Her er min fedtprocent:

procentm.png

Som i kan se ligger den på 9,6 - hvilket er optimalt, hvis jeg gerne vil have sixpack.

Mine abs er en smule markerede, når jeg ikke spænder. Når jeg spænder er der næsten 6pack.

Så man kan vel sige, at jeg har den ene ting på plads: Fedtet er væk.

Den anden ting er vel så, at musklerne skal være store.

Jeg træner mave af 3*15 "leg lifts" liggende på en bænk 20 cm over jorden (med benene og næsten hele røven udover kanten), hver gang. Det gør jeg 3 gange om ugen + skrå én gang om ugen.

Er der mere jeg kan gøre? Er der andre øvelser, der er mere effektive?

Hvad skal jeg gøre for at få max. træning i de næste 2-3 måneder inden det bliver sommer?

Vh Rasmus

ps. Måske det ville være en idé at finde en træningsklub i Kbh og få noget hjælp til den rette udførelse?

Link to comment
Share on other sites

Tak for det utroligt konstruktive svar.

Nogle voksne?

Jeg havde regnet med at mit svar var irrelevant, når du alligevel opretter nye topics med samme emne over det hele. Derudover gik jeg ud fra at et voksens svar ville være for kompliceret for dig, og at et nemt fix hvor du ikke behøver tage handling mere var din stil.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Nikolaj.

Drop alle de nye tråde. Du har fået rigeligt med svar. Men her er der så et definitivt svar til dig så du slipper for at oprette nye tråde:

Såfremt din fedtprocent er i orden, så skal du bare træne dine mavemuskler større. Simple as that. Hvilke øvelser, hvor længe du skal træne, hvor meget du skal spise, er der INGEN der kan hjælpe dig med. Tillad mig at bruge flosklen "No pain, no gain". Du bliver nødt til at give den gas så lang tid som det tager for at finde ud af om du opnår resultater ved din nuværende fremgangsmåde eller ej. Ellers må du skifte program/stil/kost what-ever.

Men please, please, PLEASE stop med at oprette flere tråde om "Jeg vil have six-pack". Det tager pisse lang tid, dedikation og det kan du regne ud, da alle folk ville løbe rundt med en six-pack ellers. Lad være med at tro den kommer i løbet af 2 måneder, så du kan se lækker ud til juni. Det tager tid, og det kræver du er dedikeret.

I øvrigt et løb jeg er stået lidt af på. Jeg har trænet i snart halvandet år, og jeg har en udemærket mave (dog ikke en popping six-pack). Min kost og mine drukvaner er dog også noget bæ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share