Tennisbaner?


Kermit
 Share

Recommended Posts

Der hvor jeg boede før havde vi nogle tennisbaner som lå lidt afsides, så det var nemt at kravle over hegnet og så spille derinde uden at nogen blev sure. Men findes der nogle åbne baner et eller andet sted i hovedstadsområdet hvor man kan spille tennis uden at skulle være medlem, og uden at skulle betale 120,- i timen for at spille?

Link to comment
Share on other sites

Bliver nok svært at finde nogle klubber hvor du kan købe en gæstetime for under 100kr. Og gratister - hvor gode argumenterne overfor sig selv (og omverdenen) end er - er jo blot ødelæggende for de betalende medlemmer/klubben.

Jeg ved ikke om der er nogle "legepladser" der har asfaltbaner i kbh. Har aldrig selv set det.

Link to comment
Share on other sites

Der hvor jeg boede før havde vi nogle tennisbaner som lå lidt afsides, så det var nemt at kravle over hegnet og så spille derinde uden at nogen blev sure. Men findes der nogle åbne baner et eller andet sted i hovedstadsområdet hvor man kan spille tennis uden at skulle være medlem, og uden at skulle betale 120,- i timen for at spille?

Hvis I kommer til at spille jævnligt hvorfor så ikke melde jer ind? KFUM tennisklub i Emdrup er ikke så dyr. Omkring 850 kr. for en hel sæson.

Udover at jeg er enig med Elvirus (har dog også selv været gratist nogle gange) så tror jeg det er svært at være gratist i Københavnske klubber. Banerne er stort set altid bookede, så I ville risikere at blive smidt væk alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Skal heller ikke være super hellig, er selv medlem af Hvidovre og ville ikke have noget imod at tage et ikke-medlem med ud at spille en enkelt gang. Desuden spiller jeg også uden at betale når jeg er i Jylland for at besøge mine forældre (dog er mine forældre medlem af klubben - som jeg selv har været medlem af i 15 år mens jeg boede hjemme).. Men alt med måde :bigsmile:

Og ja, der er en del klubber hvor det ikke er super dyrt med et medlemskab. Ryparken kan vist klares for omkring 600kr for en sæson. Det er sgu billigt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share