Cybras trænings liv


Cybra
 Share

Recommended Posts

Spinning til morgen :) Desværre desværre var det en instruktør jeg ikke kendte og skulle da helt sikkert have taget en til aften istedet, for hun var rigtig dårlig. Kedelig musik - Johnny Cash var et af numrene - og ingen gejst fra hendes side, så det var svært at give den gas. Så flad time idag... glæder mig til løbetur imorgen. Har efterhånden 4 år gamle løbesko, så det er vist ved at være på tide at finde nogle nye i næste uge og bruge lidt su budget på det, så må man spise hos de gamle resten af måneden ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen løb idag. Var ret træt til morgen, så tog kun styrketræning og en god omgang cardio, så gemmer jeg løbeturen til imorgen, en tur i det gode vejr er ikke helt dårligt.

Prøvede kaostræning idag da der ikke var så mange i centret og det fungerede fint, man kan nemt blive helt kold når man holder pauser imellem hvert sæt. Skal lige have undersøgt om det er en god metode og så tror jeg, jeg vil fortsætte med den. Skal snart have hjælp fra en pers. træner, så jeg kan få helt styr på styrketræning hvordan og hvorledes så det blir tip top.

Peace out

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Så er jeg begyndt til mma. Det er rigtig fedt og god træning, fik dog allerede 3. gang trykket et ribben, så nu er træningen lige sat på standby for en tid. Ellers går træningen godt for tiden, får styrketrænet min 2 gange om ugen og spinnet 2 gange og svømmet ca. de 2x 2 km jeg skal svømme.

Er begyndt at tage proteintilskud pga. træningen og synes det hjælper en del ift. restitution.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share