Høretelefoner til løb?


slinnet
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ved at være godt træt af at mine in-ear øretelefoner falder ud af mine øre når jeg løber. Jeg har prøvet mange forskellige typer men jeg må have meget speciale øre for alle dem jeg har prøvet falder ud efter 3 min løb. Og hvis jeg propper dem godt ind så kan de sidde i 5 min men så bliver mine øre godt ømme.

Er kommet frem til at jeg skal have fat i nogen som sidder uden på ørene men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen som er beregnet til sport, så jeg håber i kan hjælpe.

Er der nogen der kan anbefale nogen eller kender en side på nettet som jeg skal kigge på?

MVH Søren.

Link to comment
Share on other sites

Har samme problem.

Jeg købte den gamle model af dem her: Link

"Finnen" gør en meget stor forskel, tror egenligt aldrig jeg har prøvet at de falder ud og de er meget mere behagelige end modellerne med bøjler, det er selvfølgelig min egen mening.

Jeg har linket til "løberen" men du kan helt sikkert få dem billigere andre steder.

Edit.

Fik linket til de dyrer, modellen der hedder MX680 ville være lige så god.

Edited by Gizmo1980
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret.

Jeg har ikke prøvet dem du linker til, så det kunne da godt være at det er sådan nogen jeg skal have. Jeg har prøvet 2 andre modeller fra Sennheiser, bla. dem med bøjle og de var ikke gode til mine øre.

Hvis der er andre der har forslag, så høre jeg gerne flere :-)

Link to comment
Share on other sites

Har selv haft samme problem, og grunden til at de røg ud hele tiden - hvertfald for mig - var fordi at ledningen hoppede hele tiden, og summa summarum blev de trukket nedad (hvis jeg drejede hovedet til den ene side, kunne jeg mærke at ledningen blev strammet op i den modsvarende side).

Så jeg købte en rulle sportstape, og tapede ledningen fast til nakken, så der var lidt overskydende ledning. Det gør at jeg kan dreje hovedet til hver side, uden at ledningen bliver strammet op, og de bliver derfor siddende :)

Håber det giver mening, ellers må jeg smide et billede op

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg selvfølgelig ikke bare sidde her og udelukke :tongue: men jeg har et par Sony NWZ-W252, og dem kan jeg altså ikke ryste ud af ørerne. Der medfølger earplugs i 3 forskellige størrelser.

89202.jpeg

Hehe :bigsmile: De ser også interessante ud men jeg har bare dårlig erfaring med dem der skal helt ind i ørene

Har selv haft samme problem, og grunden til at de røg ud hele tiden - hvertfald for mig - var fordi at ledningen hoppede hele tiden, og summa summarum blev de trukket nedad (hvis jeg drejede hovedet til den ene side, kunne jeg mærke at ledningen blev strammet op i den modsvarende side).

Så jeg købte en rulle sportstape, og tapede ledningen fast til nakken, så der var lidt overskydende ledning. Det gør at jeg kan dreje hovedet til hver side, uden at ledningen bliver strammet op, og de bliver derfor siddende :)

Håber det giver mening, ellers må jeg smide et billede op

De giver fint mening og det trick bruger jeg også. Det hjælper bare ikke :unhappy: Men ellers et godt råd.

Men gad godt at prøve sådan nogen der sidder uden på ørene. Det er nok det eneste jeg mangler at prøve hehe. Men det er åbenbart ikke til at finde? De skal jo kunne tåle sved og vand så det kan ikke være hvilken som helst. Og så går jeg også meget op i lyden, så de må også gerne spille godt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share