DUMBELLS N' JUNKFOOD - The Log!


Martin Kyhl
 Share

Recommended Posts

Jeg dyrker ikke decideret cardiotræning. Dog vil jeg gætte på, at jeg går ca. 40-50 km om ugen (Jeg skal også snart ha' lavet den cykel!!)

Går på arbejde og hjem hver dag = 30 km/ugen.. og så det løse udover.. f.eks. 10 km i går ud til stadion; Danmark 2-1 Hviderusland! :tongue:

Haha, få nu lavet den cykel! Ej, jamen fuck det er om det er tiltænkt som cardio eller bare som transport - det tæller det hele mand!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Okay. Det er første gang jeg tæller kcal, så jeg fandt mit vha. en beregner på nettet. Det ser ud til, at den ramte nogenlunde rigtigt :)

Det lyder sån'..

Har ikk så meget tiltro til de beregnere der, men nogle gange er man heldig :)

Link to comment
Share on other sites

Todays WO!:

Bænkpres

5 x 110 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

6 x 100 kg

Dumbell incl. press

9 x 40 kg

7 x 40 kg

6 x 40 kg

Wide chest press (Lever)

12 x 100 kg

12 x 100 kg

12 x 105 kg

Cable flyes

12 x 15 kg

12 x 15 kg

12 x 15 kg

Skulderpres (Lever)

12 x 60 kg

12 x 60 kg

10 x 70 kg

Triceps cable pushdown

12 x 30 kg

12 x 30 kg

12 x 30 kg

Cable bent-over triceps extension

12 x 20 kg

12 x 20 kg

12 x 20 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens Ryg/Biceps træning er overstået med lettere smerter i venstre albue efter et styrt under en fodboldkamp på brosten i Århus EM-Fanzone!

Gider ikke skrive øvelser op, da jeg bare kørte en stille og rolig træning for at komme igang igen - troede albuen var klar - meeen... Stupid øl kombineret med en fodboldteknik, som ikke er hvad den har været! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goddaw log - længe siden.

Sommeren er så småt begyndt at sætte ind, dvs. øl og grill og for lidt træning.

Vægten har de sidste 2 uger lagt på et konstant niveau efter ellers pæne cutting resultater - jeg skulle gerne smide ramme 77.00 kg. inden uge 28, det må være målet.

Ryg træning i eftermiddag.. Riis skoven i aften..

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Så blev min log lige vækket til lige igen - efter et år i dvale :S

Jeg omlægge mit 3-split træningsprogram, simpelthen for at prøve noget nyt. Og det bliver noget i stil med følgende:

DAG 1: Bryst / Ryg

DAG 2: Ben / Mave

DAG 3: Biceps / Triceps

Har altid kørt Bryst/triceps og ryg/biceps sammen, men nu skal der ske noget andet.

Nogen der har erfaring med et lignende 3-split, og evt. kan komme med nogle erfaringer/input?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Goddaw MOL'er!

Manden med yo-yo vægten er tilbage - og med en stor portion dårlig samvittighed, men samtidig stor forundring over, hvor hurtigt man kan smadre en ellers udmærket form.

Siden sidste indlæg er der smidt 10 kilo på kroppen. Bulking periode hermed overstået (en bulking periode, hvor jeg glemte at træne) :thumb_down:

Vægt nu: 87,5 kg
Mål ultimo juli: 80 kg.

God Himmerfart - og huske nu at drikke nogle øl også :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
15 timer siden, Martin Kyhl skrev:

Hej min kære blog

3 år siden sidst :O

Nu er inspirationen tilbage - denne gang har jeg valgt at krydre styrketræningen med yoga (ja, den er god nok).

Kæresten min har næsten ikke lokket mig, men nu prøver jeg. I øvrigt arbejder jeg på hendes hjemmeside og blog, som gerne skulle indholde en masse god information om yoga til andre nybegyndere som mig, tjek gerne: www.slankmedyoga.dk.

Tak for nu.. god søndag


 

Yoga :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share