Fullbody eller?


Freddy
 Share

Recommended Posts

Heej.

Jeg træner fullbody tre gange om ugen, og for mig fungere det helt fint. Men der er mange som fx træner; Bryst, ben ryg den ene dag. Og så; arme, mave den anden dag.

Er der nogle der kan give mig et svar på det?

Hvad er dit spørgsmål?

Men svaret på, hvad jeg tror du spørger om er.

Fullbody IMO langt det mest fordelagtige for begyndere. stronglifts.com 5x5 program eller andet lignende er nok til det første ½ år :)

Du kan måske nok få en lille fordel i splits, men det opvejer ikke den tid det kræver, IMO. Fullbody 3x om ugen er effektivt, både overall, og tid-vs-resultat mæssigt :)

Edited by Nikolajknude
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte mere på, om det er bedre at kører split program. Giver det bedre resultat?

I forhold til at opnå hvad? Du har ingenting skrevet om mål og forudsætninger. Der er rimelig stor forskel på spørgsmål om programlægning alt efter om du træner for øget styrke, større muskelmasse, en eller anden form for genoptræning etc.

Selvom folk der læste dit første indlæg(som iøvrigt ikke indeholder noget spørgsmål) og antog det var angående muskelvæskt så kræver det jo stadig en indsigt i din nuværende form og om du er fuldstændig begynder eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share