Six-pack


mesaa
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreng på 14,

Vejer 50 kg og er 167 høj. er det her god træning, har kørt den i 2 uger og mine mavemuskler er blevet lidt tyderligere, har lav fedt-procent tror jeg, hverfald ingen fedt på maven, dyrker meget motion spiller meget fodbold. :)

Edited by mesaa
Link to comment
Share on other sites

Ingen der kan hjælpe? :dry:

hej Mesaa.

Skippede lige hurtigt igennem videoen og synes allerede derved, at kunne afgøre; Nej, det vil du ikke rigtigt få noget ud af.

Du skal have noget belastning på, hvis du vil have større muskler. Det gælder mave, som alle andre muskelgrupper.

Der er mangle metoder/øvelser du kan bruge til dette, uden at købe udstyr hjem.

Med den almindelige mavebøjning som eksempel, tager du bare noget tungt bag hovedet.

Tungt = så tungt du maksimalt kan genneføre 15 (måske 20) gentagelser.

Kompbinér dette med en eller 2 andre øvelser, der rammer maven anderledes. Og efter samme princip, udfører du dem hver anden dag, med 2-3 sæt af hver.

Man kan så diskutere om det er smart, at træne mave alene. (læs: det er det ikke)

Edited by Droopy
Link to comment
Share on other sites

hej Mesaa.

Skippede lige hurtigt igennem videoen og synes allerede derved, at kunne afgøre; Nej, det vil du ikke rigtigt få noget ud af.

Du skal have noget belastning på, hvis du vil have større muskler. Det gælder mave, som alle andre muskelgrupper.

Der er mangle metoder/øvelser du kan bruge til dette, uden at købe udstyr hjem.

Med den almindelige mavebøjning som eksempel, tager du bare noget tungt bag hovedet.

Tungt = så tungt du maksimalt kan genneføre 15 (måske 20) gentagelser.

Kompbinér dette med en eller 2 andre øvelser, der rammer maven anderledes. Og efter samme princip, udfører du dem hver anden dag, med 2-3 sæt af hver.

Man kan så diskutere om det er smart, at træne mave alene. (læs: det er det ikke)

Jeg dyrker jo også sport så det ikke kune bryst og mave jeg træner,

jeg spiller fodbold løber og cykler, er det ikke på en måde "fuldbody øvelser"?

jeg er nybegynder til det med træning, men fik ikke lige fat på det med tungt bag hovedet, det gør jo bare at jeg ikke kan kommer længere ned, så kan det godt være let som tungt nå det bare er bag hovedet, :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en dreng på 14,

Vejer 50 kg og er 167 høj. er det her god træning, har kørt den i 2 uger og mine mavemuskler er blevet lidt tyderligere, har lav fedt-procent tror jeg, hverfald ingen fedt på maven, dyrker meget motion spiller meget fodbold. :)

Det var dog det værste lorteprogram jeg længe har set blink.gif

Link to comment
Share on other sites

hvis du kender et bedre, vil jeg gerne se det.

det skal være hjemme da jeg ikke kan komme i fitness center :4thumbup:

mavebøjninger er helt yt, det er der ingen der længere laver (dårligt for L-spine)

Hvis du kun kan træne derhjemme så køb en swissball og et abwheel. Du kan træne nogenlunde sådan her:

Mandag: ab-wheel

Onsdag: planks

Fredag: swissball (jackknives)

Link to comment
Share on other sites

mavebøjninger er helt yt, det er der ingen der længere laver (dårligt for L-spine)

Hvis du kun kan træne derhjemme så køb en swissball og et abwheel. Du kan træne nogenlunde sådan her:

Mandag: ab-wheel

Onsdag: planks

Fredag: swissball (jackknives)

jeg et et ab-wheel, så mangler jeg bare det sidste.

men jeg har trænet det der program du syntes var dårligt, og jeg har fået lidt markeret mave :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg et et ab-wheel, så mangler jeg bare det sidste.

men jeg har trænet det der program du syntes var dårligt, og jeg har fået lidt markeret mave :smile:

Du vejer 50 kg. Du vil kunne få "noget ud af" at bøje dig ned efter et Anders And blad. Problemet med crunches er at det er enormt dårligt for din lænd.

Link to comment
Share on other sites

hvis man ved det er dårligt for lænden,

hvorfor er der så mange der har fået noget ud af at lave crunches, jeg har set en del stykker der har fået sixpack/markeret mave.

ved at lave crunches..

Jeg havde sixpack uden at træne. Så du behøver slet ikke at træne. Bare spis som du har lyst til... Eller noget...

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde sixpack uden at træne. Så du behøver slet ikke at træne. Bare spis som du har lyst til... Eller noget...

Det er ikke rigtigt. Man kan ikke opbygge muskelmasse ved bare at spise.. Det er forskelligt fra krop til krop, hvordan man er bygget. Nogen opbygger MEGET hurtigt muskelmasse (mesomorf). Andre har meget svært at opbygge muskler selvom de træner hårdt (ektomorf).

Hvis man har six-pack uden at have trænet, er det ofte fordi, man er meget tynd..

Du vejer trods kun 50 kg, så fordi man kan se dine muskler, er højst sandsynligt fordi, du er tynd.. Dermed kommer dine muskler hurtigere til syne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share