Nupo kur ?


Hardcasto
 Share

Recommended Posts

Så vidt jeg er orienteret, er det noget med at kuren omfatter nogle kostråd af en eller anden form, og de råd alene gør at du taber dig...

Så nej, nupo er ikke noget mirakelmiddel eller nogen nem udvej, det er vist bare mere eller mindre en protein shake.

kan kun sige igen og igen, der findes ikke nogen nem udvej til vægttab.

Link to comment
Share on other sites

Der må jeg rette på på dig, loth - Nupo er IKKE protein pulver - det er måltidserstatning. Der er to måder man kan bruge det på, du kan udelukkende leve af Nupo i en periode på op til 8 uger, hvor du må indtage hvad der svarer til 6 breve om dagen(enten bare pulveret eller også indtage 600 gr. frugt og grønt om dagen). Det er den 'hardcore' og du bør helst konsultere en læge eller diætist for at se om du overhovedet kan tåle det. Den anden mulighed er at bruge Nupo som måltids-erstatning eller inden et måltid for hurtigere at opnå mæthed, og derved ikke indtage så meget mad - der anbefaler Nupo selv at du følger det 'brik'-system de har - det er noget du kan læse mere om ved at downloade en gratis pjece i .PDF-format. Dernæst skal det understreges at man skal huske at drikke rigeligt vand, når man er på Nupo-kur! 2-3 liter som er anbefalet, fordi man faktisk kan komme til at tisse en del af de vigtige proteiner ud.

Det Nupo indeholder er alt det du ellers ikke får i en ernæringsfattig diæt - altså tilstrækkelige mængder vitaminer og mineraler. Det der også er rigtigt vigtigt at huske er at motion selvfølgelig er den bedste måde at supplere til et hurtigt vægttab på.

www.nupo.dk

Håber det var svar nok :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en af dem som har brugt Nupo til at tabe mig med, og JA man kan godt tabe sig uden, MEN Nupo er en rigtig god erstatning for mad, i starten kørte jeg med ren nupo 6 brev om dagen x 14 dage hvilket gjorde jeg tabte 10kg. fedt, lige nu erstatter jeg så min forkost og nogle mellemåltider med Nupo pga. Nupo mætter og holder mig mæt i lang tid.

Du må aldrig tro Nupo er vejen ud af fedme, men det er for MIG lyset for enden af tunnelen.

Jeg er kommet der til at der hedder 1,5time motion om dage (Cykling frem og tilbage til skolen) som et min. hver dag. og så tager jeg ud og cykler MTB med vennerne eller svømmer 2 - 3km x 3 dage om ugen.

Startede for godt 5 måneder siden og har tabt pt. 21kg. og det er i følge diætisten over 35kg. fedt og har så taget på i muskler. :) Og det vil jeg gerne takke Nupo for + motionen, for uden Nupo havde jeg spist noget andet og har nok ikke haft rygradden til at det skulle være sundt ( den gang jeg startede)

Så det er en lille historie fra en stadig bruger af Nupo.

P.s Jordbær + 700dl IS kold vand er til at drikke, alle de andre smager af L-O-R-T. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja man kan godt tabe sig af nupo, men jeg vil ikke sige at det er en holdbar løsning. Jeg har tabt mig på det, men da jeg begyndte at spise normalt igen tog jeg det dobbelte på. Det kan godt være en kickstarter, men kosten SKAL også ændres. Man kan jo ikke leve på nupo resten af livet. Der findes ingen mirakelkure. Jeg har måttet sande at hårdt arbejde er den eneste udvej til at tabe sig varigt.

Link to comment
Share on other sites

Startede for godt 5 måneder siden og har tabt pt. 21kg. og det er i følge diætisten over 35kg. fedt og har så taget på i muskler. :) Og det vil jeg gerne takke Nupo for + motionen, for uden Nupo havde jeg spist noget andet og har nok ikke haft rygradden til at det skulle være sundt ( den gang jeg startede)

Tillykke med vægttabet, men din 'diætist' er en lallende amatør hvis vedkommende tror du har opbygget 14 kg muskler på 5 måneder, ved at cykle og svømme.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med vægttabet, men din 'diætist' er en lallende amatør hvis vedkommende tror du har opbygget 14 kg muskler på 5 måneder, ved at cykle og svømme.

PAS! aner ikke om hun har ret eller ej, er nybegynder mht. vægttab, fedt % osv. men du har muligvis ret. :)

er sådan set også ligeglad hvad hun siger, for er stoppet med at komme efter jeg kan se at det jeg gør hjælper.

Edited by cykeltossen
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med vægttabet, men din 'diætist' er en lallende amatør hvis vedkommende tror du har opbygget 14 kg muskler på 5 måneder, ved at cykle og svømme.

Jeg tænkte det samme. 14 kg muskler på 5 måneder er MEGET... selv hvis man KUN trænede for muskel-vækst !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share