er det normalt ?


crisis
 Share

Recommended Posts

Når jeg løber føler jeg tit at mine føder bliver sindsyg varme, altså det føles som om jeg løber i lava, og derefter begynder min fødder at blive helt stive, hvilket gør det svært at løbe.. er det normalt eller noget jeg skal få undersøgt ?.. Hvilket tit fører til at jeg ikke kan løbe og nød til at gå død efter 15 min..

Link to comment
Share on other sites

Når jeg løber føler jeg tit at mine føder bliver sindsyg varme, altså det føles som om jeg løber i lava, og derefter begynder min fødder at blive helt stive, hvilket gør det svært at løbe.. er det normalt eller noget jeg skal få undersøgt ?.. Hvilket tit fører til at jeg ikke kan løbe og nød til at gå død efter 15 min..

Har du diabetes eller andre sygdomme, som kunne give anledning til tidlig arteriosklerose eller neuropati... Oplever du det kun når du løber eller har du oplevet det på andre tidspunkter? Hvor gammel er du?

Iøvrigt, få det undersøgt... :wink:

God vind og god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg har Diabetes?.. men min Far har.. :S.. Det ikke noget jeg oplever tit, kun når jeg løber..

opdatering..

Tror at det har været opstartsproblemer..

Har det bedre nu :D.. stadig dog med varme fødder, men ikke helt som varme som før ..

Edited by crisis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share