Wakeboard på Peblinge Sø


christianspoer
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne benytte MOL og min log til at reklamere lidt for et arrangement som Copenhagen Cable Park og Red Bull har stablet på benene. Det bliver kaldt Cope n' Waken, og går i sin enkelhed ud på at der bliver sat en kabelbane op i Peblinge Sø og så skal nogen af de bedste danskere og internationale sejlere trækkes fra den ene ende til den anden imens de skal lave så mange fede tricks som muligt.

Konkurrencen er på lørdag d. 9. juli fra kl. 15:00 til 20:00. Det er mere eller mindre et udskilningsløb, så hvis man ikke gider kigge i 5 timer anbefaler jeg, at man kommer lidt sent - måske omkring 17-18-tiden og ser på når de dårligste er siet fra.

Jeg skal IKKE selv være med - i så fald ville det kun blive som pauseklovn. Den konkurrence ville jeg dog godt kunne vinde, tror jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aner det ikke, men de rer garanteret mulighed for at købe sig fattig i et eller andet. Ellers kan du jo selv medbringe :cool:

Jeg kunne måske slå en lille butik op:

"Thyges Grill - masser af remoulade til bamserne"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share