Astronautkost


CloudHands
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle miste næringsværdi af at blende al sin mad, men jeg kan heller ikke se hvorfor man skulle have lyst til det medmindre man er verdens travleste menneske, som samtidig får andre til at blende sin mad, eftersom man har for travlt til selv at gøre det.

Så har man altså også ret travlt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle miste næringsværdi af at blende al sin mad, men jeg kan heller ikke se hvorfor man skulle have lyst til det medmindre man er verdens travleste menneske, som samtidig får andre til at blende sin mad, eftersom man har for travlt til selv at gøre det.

Så har man altså også ret travlt.

Ja det kan du have ret i... Det er nu ikke så meget fordi jeg har travlt, men mest fordi at mad for det meste keder mig eller er for besværligt, når det ikke er fastfood, restaurantmad (dyrt!), slik, kage, chips og dets lige.

Jeg er ret vild med smoothies og shakes, så tanken om at lade mere af min kost bestå af dette, var nærliggende. Derfor spurgte jeg om andres erfaringer med den slags kost.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke dit tarmsystem kommer til at kede sig?

Det er en mulighed jeg har overvejet. Overvejer at forsøge mig med noget Husk eller et tilsvarende fiber/fyld-produkt, hvis det bliver et problem... Desuden...

Jeg forestiller mig, at den her astronautkost skulle dække 4 ud af 6 måltider på en dag. Min familie spiser jo stadig almindelig mad og der er et stort socialt element i at vi spiser det samme sammen, så det vil jeg ikke være foruden... Og jeg forestiller mig at der skulle være nok fibre og masse i de to måltider til at tarmen ikke kom til at kede sig :wink:

Nu må vi se...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share