Hjælp til 6 pack ?


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hej :D

ville bare hører om der var nogen der kunne hjælpe mig med at få en flot og veltrænet mave :D?

kunne være i havde et link til et film på youtube i ved der virker om i måske har trænet fra eller i bare kan skrive hvad for nogle øvelser man skal lave :D?

Jeg ved godt man skal have en lav fedt procent og jeg ved ikke helt hvad min er men jeg vejer 73 og er 183 høj og har lige tabt mig 20 kilo ca men er der nogle der kan hjælpe med det ?

Link to comment
Share on other sites

Søg lidt på boardet. Der har været 80 millioner tråde om samme emne.

Der er i øvrigt aldrig nogen der har postet efter de har fået en masse hjælp for ligesom at bekræfte om det har virket. Jeg tolker det som at folk får ideen midt på aftenen, også er de lige i stødet, men efter 2 dage sker der ikke en skid mere ved det.

Som andre sikkert også vil skrive, så begynd at træne et fullbody program i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Søg lidt på boardet. Der har været 80 millioner tråde om samme emne.

Der er i øvrigt aldrig nogen der har postet efter de har fået en masse hjælp for ligesom at bekræfte om det har virket. Jeg tolker det som at folk får ideen midt på aftenen, også er de lige i stødet, men efter 2 dage sker der ikke en skid mere ved det.

Som andre sikkert også vil skrive, så begynd at træne et fullbody program i stedet.

altså nu har jeg prøvet nogle film på youtube i en uge og føler ikke der sker en skid andet end jeg får ondt i nakken :( så ville bare hører om der var nogen der havde et eller andet program eller en film som de vidste der virkede :D

men hvor kan jeg finde et full body program henne ?

Link to comment
Share on other sites

Træn, træn og træn!

Og sørg for at holde din fedtprocent nede, da man sagtens kan have flotte veltrænede muskler, som bare er gemt inde bag ved ølmaven ;).

og ved bare ikke hvordan jeg skal træne det er det gider ikke at bruge tid på at ligge på gulvet som en klovn og så gøre noget forkert så jeg bare ikke får noget ud af det

og det med fedt procent ved jeg ikke helt hvad den er på

Link to comment
Share on other sites

og er må være noget galt med min vægt for om morgen kan der står jeg vejer 73 ligeud og så om aften kan der står jeg vejer 74.5 eller noget er det normalt???

Og kost der spiser jeg ca

En skål havregryn med skummet mælk til morgen mad

frokost et eller to stykker rugbrød med tomat og kylling pålæg eller måske en salat

aftensmad en hakkebøf med max 7 % fedt pr 100 gr og 3 kartofler og salat eller andet grønt

i mellem spiser jeg så frugt og grønt når jeg bliver lidt små sulten

sådan kunne det være en normal dag

Link to comment
Share on other sites

Glemmer hele tiden noget når jeg skrive et indlæg men Jeg er ikke lige den bedste til at skrive og læse så vil helst ikke læse flere sider med skrift om hvordan man laver en øvelse så derfor kunne det være fedt med en video på youtube eller noget :D

Link to comment
Share on other sites

og er må være noget galt med min vægt for om morgen kan der står jeg vejer 73 ligeud og så om aften kan der står jeg vejer 74.5 eller noget er det normalt???

Regner du ikke med at du indtager mad / væske i løbet af dagen ? Derfor vil man helt normalt veje mere om aftenen end lige når man vågner. smile.gif

Link to comment
Share on other sites

ja men er det virkelig 1kg + - ?

JA - det kan det nemt være :smile:

Prøv at veje dig lige inden sengetid og lige efter du står op inden eventuelle toiletbesøg. Forskellen er den mængde væske du har svedt i løbet af natten.

Hvis ikke dét er forklaringen, så har du oplevet et meget pudsigt fænomen med at tyngdekraften lige omkring din badevægt er højere om aftenen end om morgenen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej :D

ville bare hører om der var nogen der kunne hjælpe mig med at få en flot og veltrænet mave :D?

kunne være i havde et link til et film på youtube i ved der virker om i måske har trænet fra eller i bare kan skrive hvad for nogle øvelser man skal lave :D?

Jeg ved godt man skal have en lav fedt procent og jeg ved ikke helt hvad min er men jeg vejer 73 og er 183 høj og har lige tabt mig 20 kilo ca men er der nogle der kan hjælpe med det ?

Du kan prøve at kigge lidt her: Six pack på seks uger. Det forløb har da allerede smidt en hel del kilo af min krop, og det med kun 20-25 minutters træning om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share