Godtgreb.dk


JokumS
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg overvejer at købe CoC-grippers, og det billigste danske sted, hvor de har etteren, er godtgreb.dk (Hvad jeg kan se af). Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med dem? Jeg synes ikke at have hørt om dem før.

På forhånd tak :-)

Mvh,

JokumS

EDIT: Er der nogen, der ved, om man bare kan starte ud med 1.5eren? Gider ikke vente over 15 dage på at få gripperen leveret, som der står på godtgrebs hjemmeside.

Edited by JokumS
Link to comment
Share on other sites

Det er super kvalitet. Mener det er "den" man køber, hvis man vil have en god gripper. Kunne forestille mig rulleteringen kunne være lidt pinefuld, hvis du har p**hud på hænderne.

Jeg har 1'eren og kan fint reppe med den. Tror endda jeg er lidt en tøs, når det kommer til grebsstyrke.

Så hvis pointen er, at arbejde frem mod at kunne lukke den, holder den nok ikke.

Hvad springet til 1.5 er, ved jeg så ikke.. Aner ikke hvor den er købt, da det var en gave.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg mente nu, om nogen kendte til hjemmesiden ;-) Men ja, jeg har også kun hørt godt om dem. Under alle omstændigheder anskaffer jeg mig nogle. Jeg kan bare ikke finde noget sted, hvor man kan købe etteren i Danmark udover godtgreb.dk - og der er leveringstiden over 15 dage. Getbig.dk har mærkeligt nok ikke CoC #1, men alle andre og overvejede derfor at købe #1.5. Men jeg tror, jeg køber dem i udlandet så.

Angående grebssmerten, kan CoC vel ikke overgå en god overhånds dødløft... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg mente nu, om nogen kendte til hjemmesiden ;-) Men ja, jeg har også kun hørt godt om dem. Under alle omstændigheder anskaffer jeg mig nogle. Jeg kan bare ikke finde noget sted, hvor man kan købe etteren i Danmark udover godtgreb.dk - og der er leveringstiden over 15 dage. Getbig.dk har mærkeligt nok ikke CoC #1, men alle andre og overvejede derfor at købe #1.5. Men jeg tror, jeg køber dem i udlandet så.

Ahh. Sorry, så har jeg ikke noget at byde ind med.

Ja, det er sikkert ligelet at handle i udlandet, så længe det er inden for EU.

Du kunne jo også købe #1.5 og frem på Getbig og bestille #1 fra udlandet, hvis #1.5 viser sig, at være for stram. (Ved ikke lige om "for" og "stram" må stå i samme sætning)

koster vel højst et par dage ekstra og det er jo muligt Getbig kun sælger fra #1.5 fordi de ikke ser ret mange tøser på forummet. (Ud over mig)

Angående grebssmerten, kan CoC vel ikke overgå en god overhånds dødløft... ;-)

Hehe..

Haha, nope.. Men bedømt på den kommentar, falder du sikkert heller ikke i kattegorien "p**hud på håndfladerne". :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen, og undskyld det sene svar. Ja, jeg fik at vide, den er udsolgt på getbig (#1), så der må alligevel være mange "tøser" på getbig.dk ;-) Jeg tror ikke, jeg kan klemme mere end etteren, men for sjovs skyld køber jeg lige 1.5 imens jeg venter de tre uger, det tager getbig at få etteren på lager igen :-) Derudover kigger jeg lige på udlandets sortiment. Tak skal du have!

Mvh,

JokumS

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 1'er og en 2'er.

Jeg arbejder på en efterskole og har haft næsten alle drengene til at forsøge. I løbet af 3 år har 4 lukket 1'eren og 1 har lukket 2'eren..så helt nemme er de ikke.

Jeg kan godt reppe med både 1'eren og 2'eren. Det er gode redskaber!

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg tænkte det var en sjov "belønning" efter en omgang styrketræning, og hvem vil ikke kunne knuse vennerne i armlægning (Dog ikke bogstaveligt talt..) bare vha. grebsstyrken? ;-)

Mvh,

JokumS

Gripper gør dig IkKE til en bedre armwrestler :cool: ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share