Cutting edge dagsform!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Hej web fwiends.

Jeg har kigget lidt paa det og er kommet frem til et udgangspunkt.

Morgen: 3 aeg, turkey poelser, spinat og blaabaer.

Mellem: Shake med 30gram protein blend

Frokost: Tun salat, kylling salat, low carb burger

Mellem: Guleroedder / mandler

Pre Workout: Bro Xplode eller lign.

Post Workout: 30 gram Dextrose (eller banan), 30 gram Protein, 5 gram Aminos

Dinner: Steak og veggies, Tuna, advocado etc. Kylling med veggies

Pre sleep: Fromage frais

Jeg har dog lidt spoergsmaal/bekymringer,

* Jeg har altid spist en del havregryn til morgen da det giver mig en maethedsformmelse. Jeg ved ikke ikke om jeg kan sige helt farvel til det.

* Er det i orden med mit pre bedtime meal?

* Jeg har altid taget noget flaxseed olie i min shake. Kan jeg smide det ind et andet sted eller skal jeg haelde det i min foerste shake om formiddagen?

Kan vi proeve at lege lidt rundt med ovenstaaende?

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Hej web fwiends.

Jeg har kigget lidt paa det og er kommet frem til et udgangspunkt.

Morgen: 3 aeg, turkey poelser, spinat og blaabaer.

Mellem: Shake med 30gram protein blend

Frokost: Tun salat, kylling salat, low carb burger

Mellem: Guleroedder / mandler

Pre Workout: Bro Xplode eller lign.

Post Workout: 30 gram Dextrose (eller banan), 30 gram Protein, 5 gram Aminos

Dinner: Steak og veggies, Tuna, advocado etc. Kylling med veggies

Pre sleep: Fromage frais

Jeg har dog lidt spoergsmaal/bekymringer,

* Jeg har altid spist en del havregryn til morgen da det giver mig en maethedsformmelse. Jeg ved ikke ikke om jeg kan sige helt farvel til det.

* Er det i orden med mit pre bedtime meal?

* Jeg har altid taget noget flaxseed olie i min shake. Kan jeg smide det ind et andet sted eller skal jeg haelde det i min foerste shake om formiddagen?

Kan vi proeve at lege lidt rundt med ovenstaaende?

Som sagt - prøv lav havregrød i mikroovnen i stedet for den morgenmad du har skitseret her (som også er fin). Man kan få en ganske stor portion havegrød ud ved at følge den fremgangsmåde jeg foreskrev, hvilket sparer en del gryn. Og så smager det ret godt.

Pre bedtime-måltidet er fint - her kan du smide en håndfuld mandler i fromage frai'en i stedet for hørefrøolie i din shake.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt - prøv lav havregrød i mikroovnen i stedet for den morgenmad du har skitseret her (som også er fin). Man kan få en ganske stor portion havegrød ud ved at følge den fremgangsmåde jeg foreskrev, hvilket sparer en del gryn. Og så smager det ret godt.

Pre bedtime-måltidet er fint - her kan du smide en håndfuld mandler i fromage frai'en i stedet for hørefrøolie i din shake.

Mange tak!

Mit problem ligger lidt i af at jeg ikke har en mikroovn til raadighed. Jeg provede med poelser, spinat og aeg i morges... jeg har helt sikkert ikke den samme maethedsfornemmelse. Jeg haaber det er et spoergsmaal om tilvaennelse. Ellers maa jeg skaffe mig en mikroovn.

edit; hvor mange aeg anbefaler I?

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Mit problem ligger lidt i af at jeg ikke har en mikroovn til raadighed.

Jeg har heller ikke en mikroovn til rådighed for tiden, men jeg prøvede at tilberede det i en gryde og det blev da spiseligt. Om det bliver bedre i mikroovn skal jeg i sagens natur ikke kunne sige..

Awesome tråd btw :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke en mikroovn til rådighed for tiden, men jeg prøvede at tilberede det i en gryde og det blev da spiseligt. Om det bliver bedre i mikroovn skal jeg i sagens natur ikke kunne sige..

Awesome tråd btw :)

Jeg har taenkt lidt det samme men det tager bare den ekstra tid at lave i gryden.

Jeg er nu halvvejs gennem min foerste dag paa min nye diet og so far so good. Jeg fik mine to aeg, spinat og to poelser i morges ved 7 tiden og ved 9 tiden havde jeg en lille krise. Klokken 10 fik jeg min shake og alt var all gravy.

Nu er klokken 15.30 og jeg har ret maet efter frokost og lidt mandler. Spiser nok en 10 mandler i bilen igen om halvanden times tid naar jeg smutter til wo.

Later peeps!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har taenkt lidt det samme men det tager bare den ekstra tid at lave i gryden.

Jeg er nu halvvejs gennem min foerste dag paa min nye diet og so far so good. Jeg fik mine to aeg, spinat og to poelser i morges ved 7 tiden og ved 9 tiden havde jeg en lille krise. Klokken 10 fik jeg min shake og alt var all gravy.

Nu er klokken 15.30 og jeg har ret maet efter frokost og lidt mandler. Spiser nok en 10 mandler i bilen igen om halvanden times tid naar jeg smutter til wo.

Later peeps!

hvis du blander havregrøden om aftenen i kaserollen og bare laden den stå til om morgenen, skal det ikke koge særlig længe. et min eller sådan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share