NFL fantasy liga 2011


Prehn
 Share

Recommended Posts

Er der interesse for at jeg igen i år laver en fantasy liga ? - der er jo ca. en måned til NFL starter, så vil lige veje stemningen :-)

Sidste år justerede jeg point givningen en lille smule i forhold til de oprindelige fantasy regler. Jeg lod scoringer tælle en smule lavere, og jeg lod kickeres indflydelse være en smule mindre. jeg forventer at lave de samme justeringer i år. Dog synes jeg ikke defences som holder de andre hold fra fadet, bliver belønnet i stort nok omfang, hvilket jeg regner med at se på i år. Det har været svært at få et godt solidt defence til at være en rigtig faktor, medmindre det laver store spil.

Er i game i år ??

Link to comment
Share on other sites

100 % klar

Sidste år generede QB jo 1 point per 10 yards istedet for default 25 yards. synes måske 10 gjorde at QB blev lidt for afgørende i nogle kampe. for mig behøver vi ikke bruge 25 yards men man kunne måske øget tallet til 15 eller 20 yards og så evt. adde bonuser for +300 og +400 yards/kamp lige som man også kunne adde bonus til RBs med +100 og +200 yards i en kamp.

Link to comment
Share on other sites

Kirke Nors <-- jeg mener nu ikke jeg havde ændret noget der.Her er de ændringer jeg havde lavet sidste år:

jeg har modificeret meget lidt på reglerne fra sidst. Jeg synes det var lidt uretfærdigt for folk der havde en running back der løb den hele vejen op af banen, og så bliver fede meyer skiftet ind og laver et 1 yard TD løb og får ligeså meget som ham der løb den 60 yards op af banen. Jeg har derfor sat TD løb og kast ned til 4 istedet for 6 point. De korte field goals er også sat ned (mest fordi jeg ikke synes kickerne skal have alt for meget indflydelse på fantasy kampene). Derudover får man også -1 for at blive sacket. Det er ikke alverden, da linjen er mest hovedsagelig, men som QB må man også se sig lidt for

jeg kan dog godt kigge påat gøre QBs mindre dominerende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share