WeightGainer eller?


WeightGainer124
 Share

Recommended Posts

Hej. :-). Jeg er en dreng på 14 år, som har styrketrænet i 1½ år med resultater. Jeg har fået sådan lidt større muskler, og tydeligere mavemuskler. Jeg overvejer nu at købe Weight Gainer, pga. at jeg ikke rigtigt stiger i vægt. Jeg vil selv tro jeg spiser ca. 2000 kalorie om dagen, da jeg spiser rigtigt meget. Men vil det være en god idé, også at spise/drikke Weight Gainer?. Jeg vil rigtigt gerne beholde mine mavemuskler. Så vil ikk blive fed, eller jeg ved i hverfald at Weight Gainer giver en lidt mere sug på maven. Og jeg vil helst ikke se fed ud, eller miste mine mavemuskler, og jeg vil også gerne have lavt fedtprocent. Er Weightgainer løsningen på at blive stor, men alligevel ikke fed? Jeg løber 1-2 gange i ugen. træner arme/bryst og lidt ben 3 gange ugeligt, og træner mave/ryg 1-2 gange om ugen. Jeg vejer 51-52 kg.

Så mit spørgsmål er! Vil mine mavemuskler, blive lidt mere usynlige ved at tage Weight Gainer? eller vil jeg bare blive større?

Tak på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Det er dumt at bruge penge på pulver, når bedre resultat kan opnås langt billigere.

Gode kilder til billig protein er: mælk, æg, og forskelligt kød.

Jeg variere selv lidt imellem forskellige ting, men har brugt både sødmælk, ymer, yogurt, klassisk kakao (med høj fedt procent), og æg.

Selvfølgelig skal du ikke spise dig mæt i ymer, men det kan være en nem og billig måde at komme i overskud på, som supplement til alt det andet.

Begynd så og cut når du har nået en ønsket vægt, og/eller begynd at øge dit aktivitets niveau, alt efter hvad du kan mærke vil fungere bedst.

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg så ikk bare sende mit konto nr?

Hva er problemet helt præcist? Tager du ikk nok muskler på, bliver du ikk stærkere eller vil du have lidt mere fedt på kroppen.

Hvis det er en af de to første, så ville jeg købe protein pulver, og indtage efter træning, eventuelt sammen med kulhydrat.

Og hvis prisen ikk er noget problem, så kan du købe det sygeste protein pulver hos mig, det koster 2000 for 100g

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de resultater du har gjort dig. Det er stærkt.

Dog er du trods alt kun 14 år, hvilket betyder at dit testosteron-niveau vil stiger til et højere niveau end det er på nu, og hvis du derfor sørger for at styrketræne regelmæssigt og progressivt (gradvis øgning af vægt i dine øvelser), så skal du nok udvikle din styrke og størrelse yderligere.

Men ting tager tid. Træn hårdt og ha' tålmodighed. Bare fokusér på dine positive resultater, så skal tværsnittet nok komme : ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share