hjælp til træningsprogram træninsbænk


havenielsen
 Share

Recommended Posts

hej jeg har været ude og anskaffe mig en træningsbænk studio 3, men jeg mangler et træningsprogram.

jeg vil gerne have større muskler og mest af alt bryst og arme.

mave træner jeg på bold med vægt.

nogle som kan hjælpe mig, ved der fulgte et træningsporgram med træningsbænken men har købt den brugt så den manglede.

håber nogle kan hjælpe mig gerne med billed også som jeg kan printe ud.

Link to comment
Share on other sites

Du har helt afgjort ikke brugt meget tid på at kigge dig omkring før du postede dit spørgsmål! :smile:

Men her kommer lidt hjælp:

På forsiden af motion-online.dk finder du artikler og programmer under styrke, se link til artikler

Under "Styrketræning" i forumdelen finder du en linksamling, herunder også programmer, se linksamling

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Du har helt afgjort ikke brugt meget tid på at kigge dig omkring før du postede dit spørgsmål! :smile:

Men her kommer lidt hjælp:

På forsiden af motion-online.dk finder du artikler og programmer under styrke, se link til artikler

Under "Styrketræning" i forumdelen finder du en linksamling, herunder også programmer, se linksamling

'

syntes nu ikke at der er så meget hjælp at hente til min træningsbæk, de fleste artikler er jo til en anden maskine eller håndvægte, søger jo er spec progtam til min træningsbænk?

Link to comment
Share on other sites

'

syntes nu ikke at der er så meget hjælp at hente til min træningsbæk, de fleste artikler er jo til en anden maskine eller håndvægte, søger jo er spec progtam til min træningsbænk?

Når du køber en træningsmaskine er det:

1) dit eget ansvar at spørge i butikken efter om der medfølger en manual for, hvorledes maskinen anvendes til forskellige øvelser. Du kan ikke forvente at brugerne på motion-online.dk fremtryller et program, som specifikt retter sig mod de muligheder og begrænsninger som den indkøbte maskine har.

2) dit eget ansvar selv at søge informationer om øvelser, der kan udføres i din maskine. I det første af de links, jeg har angivet i mit tidligere svar er der adskillige øvelser, der kan udføres i en multitræningsmaskine som den du har købt.

Link to comment
Share on other sites

Når du køber en træningsmaskine er det:

1) dit eget ansvar at spørge i butikken efter om der medfølger en manual for, hvorledes maskinen anvendes til forskellige øvelser. Du kan ikke forvente at brugerne på motion-online.dk fremtryller et program, som specifikt retter sig mod de muligheder og begrænsninger som den indkøbte maskine har.

2) dit eget ansvar selv at søge informationer om øvelser, der kan udføres i din maskine. I det første af de links, jeg har angivet i mit tidligere svar er der adskillige øvelser, der kan udføres i en multitræningsmaskine som den du har købt.

nu har jeg jo skrevet i det første indlæg under dette emne at jeg har købt den brugt, men det skyldes nok at du ikke har læst ordenligt igennem.

jeg forventer ikke at nogle kan frem trylle et træningsprogram men søger jo hjælp til et eller øvelser.

så jeg tror du må have opfattet mit indlæg forkert, da jeg ikke bedre folk om at lave et men hjælpe med det, og der kunne jo være at der var en i sammen problem eller en som havde øvelserne som kunne liggge den op

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke hjælpe dig med et træningsprogram til din maskine ud over de maskineøvelser som KåreS allerede har linket til.

Til gengæld synes jeg du skal overveje rigtigheden i at en maskine der er lavet til at kunne træne alle kroppens muskler, højst sandsynligt træner dem alle dårligt...

Har du ikke mulighed for at træne i et center hvor de har forskellige vægt-stativer der er beregnet til én øvelse? Der er rigtig mange billige centre og styrkeløftklubber rundt omkring for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share