Træning efter operation, erfaring?


Ludvigpigen
 Share

Recommended Posts

Jeg skal opereres i min hånd for karpaltunnel syndrom her i september og må derfor ikke styrketræne i 3-4 uger, dog gerne ben. Men alt hvor hånden skal bruges er forbudt. Jeg er rigtig træt af, at skulle holde denne lange pause. Har i nogle gode tips til, hvordan jeg bevarer bare en lille smule muskelmasse under pausen og hvordan jeg ellers skal forholde mig i disse uger uden at blive helt slatten og doven :smile:

Nogen som har erfaring med opstart af styrketræning efter sådan en operation?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal opereres i min hånd for karpaltunnel syndrom her i september og må derfor ikke styrketræne i 3-4 uger, dog gerne ben. Men alt hvor hånden skal bruges er forbudt. Jeg er rigtig træt af, at skulle holde denne lange pause. Har i nogle gode tips til, hvordan jeg bevarer bare en lille smule muskelmasse under pausen og hvordan jeg ellers skal forholde mig i disse uger uden at blive helt slatten og doven :smile:

Nogen som har erfaring med opstart af styrketræning efter sådan en operation?

Operation for karpaltunnel syndrom??

Så har du naturligvis prøvet triggerpointterapi uden virkning først??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet akunktur, binyrebarkhormon inj, og noget andet terapi med nogle stråler/varme på. Det du nævner kender jeg ikke.

Man har sindssygt gode erfaringer med triggerpointterapi mod karpaltunnel syndrom. Hvis jeg var dig ville jeg asap. opsøge en terapeut.

Du skal være velkommen til at pm'e mig hvis du vil vide mere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share