Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster


Martin Bahrs
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 01/09-2012

Træning med Jacob, Sasja, Casper, Pernille idag, dejligt at se dem igen. Havde dog ikke rigtig nogle planer om hvordan min træning skulle se ud idag, så det blev noget meget spontant gøjl jeg fik lavet mig. Men hyggeligt var det.

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.24 - dejligt at jeg kan komme under 3.30 uden problemer.

Løb - intervaller:

10 runder af 15 sek work, 15 sek rest.

2 runder på 18 km/t

3 runder på 19 km/t

5 runder på 20 km/t

Ganske fint lige at få pulsen op, og med 5% incline var det også ganske fint til benene.

Muscle ups i ringe:

10 set af 3 reps, strict i L-sit

Mest bare for at få dem lavet, havde ikke travlt og kunne også mærke at Lynne havde sat sine spor.

Burpees + Inverted row feet elevated:

5 x 10 + 10 - kort pause, ca 1 min.

Side Bends:

15 + 15 @ 20kg

3 x 15 + 15 @ 42kg

Velkommen tilbage i Danmark kære Martin!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Nu var det altså virkelig på tide du vendte hjem igen.

Og vild resultat i Lynne! Det er en skam at Fit as Fuck altid skal være sådan noget tungt crap - i kropsvægtsting er du mange atleter overlegen.

Lækkert med endnu en fan af DeFrancos ab finisher :w00t:

Nyd det dejlige danske sensommervejr, fyr den af til træning, og så vil jeg se frem til at se dig d. 22. september!

Thanks Yvonne :) Det er virkelig også skønt at være hjemme igen!

Mange tak, men ville gerne have haft lige 5 reps mere hehe :) Ja det ville være rart hvis der var lidt mere BW stuff derovre.

DeFranco er altid nice, faktisk Jacob der fik mig med på den i sin tid.

Jeg nyder vejret alt jeg kan, og skal nok få trænet en masse og restet ordentlig så jeg bliver klar til FAF. Og jeg glæder mig self også til at se dig igen :)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 03/09-2012

Træning med Jimmy idag.

Workout:

5 rds for time of:

5 bænkpres @ BW - stem fatning

5 Frivend @ BW

Tid: 4.36 - BW ca 75kg

Workout:

3 rds for time of:

15 Chest 2 bar Pull-ups

20 burpees

15 SDLHP @ 42,5 kg BB

Tid: 9.47 - hader SDLHP med BB, kan ikke få noget rytme i dem og brænder for meget energi af.

Dips i barre :

20

20

20

Strict Pull ups:

14

14

14 - lidt fesne arme til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 04/09-2012

Træning alene idag.

Workout:

10 runder - 1 min rest mellem runderne:

10 Thrusters @ 42.5kg

10 Inverted row - feet elevated to high bench

Tid ialt: 17.46 - arbejdstid: 8.46

små 5-10 min rest mens jeg fandt et løbebånd.

Løb - interval:

10 x 200m - 1 min rest

1: 14 km/t - 10% incline

2: 14 km/t - 10% incline

3: 14 km/t - 10% incline

4: 14 km/t - 10% incline

5: 14 km/t - 10% incline

6: 14.5 km/t - 9% incline

7: 15 km/t - 8% incline

8: 15.5 km/t - 7% incline

9: 16 km/t - 6% incline

10: 20 km/t - 5% incline

Dejligt at få pulsen op, og løbet var overraskende træls efter workouten.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 05/09-2012

træning med jacob idag.

Workout:

3 runder på tid af

30 double unders

20 box jumps @ 60cm

10 kb swings @ 32kg

tid: 4.58

workout:

EMOTM for 10 minutes perform:

5 chin-ups @ bw + 10kg

5 burpees

AB wheel

3 x 10

skulder rotations gøjl med jacob

25 reps udadrotatiob

25 reps indadrotation

3 x 15 + 15 bent over rear lat delt raises i kabeltårn.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 07/09-2012

Træning alene efter min meget tiltrængte rest day.

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.37, roede de første 500m stille og roligt.

Double unders, 5 x 50 - første 3 sæt UB, breakede pga ukoncentration.

Bænkpres - stem fatning:

20 @ 20kg

10 @ 40kg

10 @ 50kg

10 @ 60kg

10 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 85kg

5 x 5 @ 90kg

13 @ 72.5kg

Pull-ups - strict:

10

18

14

14

14

Workout:

5 runder på tid af:

10 (5 + 5) Pistols

5 Frivend fra højt hæng @ 50kg

5 Push Press @ 50kg

Tid: 4.29

DeFranco AB finisher:

12 Sprinter Sit-ups

12 V-ups

12 Toe touches

12 Hip-ups

3 runder, 1 min rest mellem.

Bent over rear delt raises:

3 x 15 + 15 @ 1 blok i tårnet.

CG pull-ups:

14

14

14

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 08/09-2012

Træning med Jimmy. Tog til FW i Århus for at komme ind til deres Cross trainings afdeling da vi skulle lave lidt teknik træning på frivend. Jimmy ville gerne have pudset formen af inden vi skal til FAF.

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.45

Double Unders - 5 x 50 UB

En masse opvarmning af skulderen

Frivend:

10 @ 20kg

10 @ 40kg

2 x 5 @ 50kg

2 x 5 @ 60kg

5 @ 70kg

3 @ 80kg

3 @ 90kg

3 x 1 @ 100kg

0 @ 105kg

Noget træt af mine nye VL sko ikke er kommet endnu, måtte løfte i mine XF-210 hvilket ikke var helt optimalt når jeg kommer tæt på mit max.

Workout:

3 runder på tid af:

10 Pull-ups

15 KB OH Swings @ 24kg

20 Push-ups Hand Release

30 Jumping Lunges @ 20kg BB

Tid: 6.35

Ganske fin træning idag, dog lidt træt af at tiden løb fra mig. Ville gerne have lavet lidt ekstra træning til core og øvre ryg. Det må blive imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/09-2012

Havde en lidt ufrivillig hviledag igår da jeg bare var mega smadret. En af de dage hvor man bare er træt og ugidelig lige meget hvad man gør. Så havde heldigvis masser af energi til træning idag.

Opvarmning:

500m C2 row

WOD specifik opvarmning

Workout:

3 runder på tid af:

50 Air Squats

7 HSPU

10 Dødløft @ 100kg

12 Chest 2 Bar Pull-ups

Tid: xx.xx - hemmeligt lidt endnu indtil Danny og Jimmy også laver den, de skal ikke have en tid at jagte :bigsmile:

små 10 min rest.

Workout:

"Annie"

50 - 40 - 30 - 20 - 10 reps på tid af:

Double Unders

Abmat Sit-ups

Tid: 7.22 - Ikke min bedste tid nogensinde, men så også første gang jeg laver abmat sit-ups og rodede rundt med den skide pude.

Lidt mere rest inden den sidste del af træningen

Løb:

500m i forskelligt tempo

2 min rest

1000m - 3.45

2.30 min rest

1100m - 4.04

2.30 min rest

1000m - 4.14 - der var ved at være lidt tomt her

Satme længe siden jeg har kunne vride så meget sved ud af min tshirt efter træning, så det må vist være en godkendt omgang :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11/09-2012

Træning med Sasja og alene idag.

Workout:

EMOTM for 10 minutes:

2 Vend fra hæng - midt på låret @ 70kg

Workout:

EMOTM for 10 minutes:

3 Push Press @ 70kg

Workout:

C2 Row - 500m intervaller, 1.30 rest

1: 1.49.1 - 26 strokes/min

2: 1.49.6 - 23 strokes/min

3: 1.50.0 - 22 strokes/min

4: 1.49.8 - 21 strokes/min

5: 1.50.2 - 21 strokes/min

6: 1.49.2 - 21 strokes/min

Tog lidt tid før jeg fik taget mig sammen til at få ro-tagene ned på 21 per min. Målet var at se om jeg kunne få pulsen ned på et relativt lavt niveau samtidig med at ro i et tempo der kan bruges til noget. Pulsen endte med at være relativ lav og følte mig klar til at lave andre øvelser umiddelbart efter intervallet. Så er spørgsmålet bare om jeg har selvkontrol nok til at gøre det samme i en workout når jeg er presset.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/09-2012

Træning med Jimmy og Jacob idag.

Workout: - fra CF Football

10 min AMRAP af:

5 Power Snatch 24kg KB - højre

5 Power Snatch 24kg KB - venstre

10 Pull-ups

note: KB skal røre gulvet mellem hver rep så man ikke kan bruge hoften så meget.

Resultat: 9 runder + 5 + 5 + 8

Workout: - fra Crossfit Endurance, modificeret

21 - 15 - 9 reps på tid af:

Front Squat @ 60kg

Toes 2 Bar

Tid: 4.18

Hårde workouts, dog klart den første som trak tænder ud. Jeg var meget overrasket over hvor godt WOD 2 kørte for mig. Godt tilfreds med dagens indsats, også til trods for at jeg er godt ramt i det meste af kroppen efter de sidste 2 dages træning. imorgen er der hviledag, bliver skønt.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/09-2012

Træning med Jimmy, Jacob, Sasja og Kasper idag.

Workout:

3 runder på tid af:

10 Chest 2 Bar Pull-ups

10 Front Squat @ 70kg

10 Burpees

Tid: 4.55 - Der skulle have været 75kg på stangen, men fik kun smidt de 70 på. Ved ikke hvor meget det ville have lagt til tiden, men lidt ville der jo nok.

Pull-ups:

15

15

15

15

15

Workout:

5 burpees ved start af hvert minut

resten af minuttet udføres Sit-ups

Målet er 100 Sit-ups

Resultat: 3.35 - 20 burpees - fy for satan hvor maven syrer til hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17/09-2012

Træning med Jacob idag. Var til polterabend i lørdags og blev både fuld og fik røget en masse smøger. Og søndag fik jeg masser af junkfood og spillet Diablo 3 i mange timer, så weekenden har været ren og skær "rest". Det gør self også at min krop ikke var på 100% idag, og Jacob havde en ond ond challenge til mig.

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.29

Mobility

Træk Balance:

8 x 20kg

5 x 30kg

4 x 35kg

3 x 40kg

2 x 45kg

Shit jeg er da slap i den her øvelse.

Workout:

"KB Fran"

21 - 15 - 9 reps på tid af:

KB Thrusters @ 2 x 20kg

Pull-ups

Tid: 4.13 - ikke så ringe som jeg havde regnet med, men shit hvor er det dog nederen at lave thrusters med KB. Der er ikke meget stabilitet i dem og med næsten samme vægt som hvis det var med BB, så er man lidt over det hele. Pull-ups kørte ganske fint, UB på 21 og 9, og brudte på runden med 15.

Toes 2 Bar:

20

20

20

Inverted row - feet elevated + Push-ups:

20 + 20

20 + 20

20 + 20

All done, der var ikke meget energi i mig idag. Kan være jeg tager mig en løbetur senere for at "straffe" mig self for weekenden.

Till og Brightside - i skal da være så velkomne :) Jeg har vist også lånt fra hvertfald Till før.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18/09-2012

Træning med Jimmy og Jacob idag. Jacob havde forberedt en lille ekstra challenge i forbindelse med at jimmy og jeg skal til FAF i weekenden. Så det blev en head to head træning :)

Workout:

5 runder af:

5 Hang Power Clean @ 60kg

10 Burpees med sidelænd hop over BB

5 Ring Dips

efter 5 runder, 2 min rest. Derefter:

1000m C2 row

Resultat er samlet tid inklusive rest tid.

Tid: 10.46 - C2 på 3.36, 2 min rest oveni så bliver de 5 runder til: 5.10.

Super fed workout som gav ordentlig godt med sved på køleren.

Skill træning:

Double Unders: 40, 50, 60, 70, 100 UB sæt

Handstand hold - 5 forsøg, ikke nogen tid

HSPU, strict - 2 x 10

Dejlig rimelig kort træning, og fedt at køre head 2 head mod Jimmy. Man giver den altså lige lidt mere gas.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 20/09-2012

Skill træning idag, da FAF byder på OH squats. Og dem træner jeg desværre næsten aldrig, og det bider mig så i røven nu.

Masser af opvarmning af hele stellet.

OH Squat:

2 x 10 @ 20kg

10 @ 30kg

10 @ 40kg

7 @ 50kg

7 @ 55kg

6 @ 60kg

4 @ 60kg

5 @ 60kg

10 @ 40kg

Jeg glæder mig absolut ikke til WOD 3 på lørdag, hvis jeg kommer dertil. Synes de OH squats er rimelig tunge lige pt, ved self ikke hvordan det ser ud på lørdag når stemningen og adrenalinen er der. Jeg skal nok kunne klare workouten, men nok ikke ligefrem som de hurtigste.

Daisygirl:

Jeg skal nok stoppe nu :) der er intet andet end wellness lige nu, og dagen igår var også ren rest og masser af mad :)

Hehe ja workoutsne er først rigtig tunge i finalen, men dertil kommer jeg nok heller ikke. Og hvis jeg skulle gøre det ville det være en masse PR på Jerk jeg skulle udføre, hvilket jeg ikke helt tror på som WOD 4. Men glæder mig til at give den gas alligevel :)

Link to comment
Share on other sites

Nå jeg må hellere få logget lidt fra FAF 2012.

Jeg var så heldig at blive snottet og tung i hovedet om fredagen på vej over til sjælland, så da jeg vågnede lørdag morgen var jeg på ingen måde frisk på ret meget. Havde mest lyst til at blive i sengen og have lidt ondt af min selv.

Hele eventet startede med at være omkring 45 min forsinket, så de atleter der havde varmet op til heat 1 stod og blev mere og mere kolde. Ikke den fedeste start på det der gerne skulle have været et fedt event, og disse forsinkelser blev desværre kun større og større.

Anyways, jeg var i heat 4 i wod 1:

10 min AMRAP

1 C&J @ 60kg

1 Burpee C2B pull-up

10 Double Unders

2

2

20

3

3

30 osv osv

Resultat: 6 runder, 7 C&J og 2 Burpees - mener det blev en 40 plads

Så havde vi utroligt meget pause inden wod 2 blev sat igang, og da den endelig blev startet fandt jeg ud af det for sent, inklusive måden de ville "rulle" heatsne ind over hinanden. Dette resulterede i at jeg ikke fik varmet op til workouten og blev hårdt ramt af det fra start til slut.

Workout 2:

3 min AMRAP

7 KB Thrusters @ 2 x 24kg

7 Burpees

1 min rest

3 min AMRAP

7 KB Swings @ 24kg

7 Pistols

1 min rest

3 min AMRAP

7 Squat Cleans @ 60kg

Prowler push

Resultat: 2 runder plus 7 thrusters - 4 runder + 7 swings + 1-2 pistols - 2 runder + 2 squat cleans

Aner ikke hvad det gav mig af stilling samlet, men jeg formåede at gå videre blandt de 60 bedste til wod 3. Jeg trak mig dog fra den workout da jeg kunne mærke jeg virkelig ikke havde det skide godt, og jeg ville ikke stå og lave OH squat mens jeg havde det så skidt. Så det blev til den ringeste performance for mig i utrolig lang tid, og self på det dårligste tidspunkt.

Alt i alt var jeg på ingen måde tilfreds med hverken min egen præstation eller arrangementet.

Mandag d. 24/09-2012

Opvarmning:

3 min på C2

mobility

7 x 2 Vend fra højt hæng + 1 nik stød - rest 1 min between sets:

70kg

75kg

75kg

80kg

80kg

80kg

80kg - Vend gik super fint, intet problem på nogen måde. stød var tungt på 80, men langt fra umuligt. Men kan stadig mærke jeg ikke er frisk endnu.

3 runder:

20 sit-ups

20 pull-ups

20 HR push-ups

Der blev ikke taget tid.

Desværre alt hvad jeg nåede i morges. Jeg var så heldig at smadre knæet ind i et våben beslag i et af vores køretøjer på arbejde, det gør stadig mega ondt nu her så jeg håber det er fint til træning imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Hørte godt fra Jimmy, at det hele havde sejlet i planlægningen, hvad sker der også for, at man planlægger heats ud fra tilmelding og ikke "check in", hvilket vil have været noget mere holdbart.. Dog er det altid nemt, at være bagklog. Men den slags kan ødelægge meget. Lod mig også høre, at de ikke vil afholde det igen i samme format grundet fejlene og de "for høje" forventninger folk på forhånd åbenbart har haft til eventet..

Nå, men med det sagt syntes jeg du har formået, at præstere hæderligt taget sygdom og manglende mulighed for, at kunne træne ordentligt op til eventet i betragtning. Din tur i sandkassen har ikke lige frem gjort det nemt, at kunne få fokuseret ordentligt på Metcons af væsentlig betydning med den varme og begrænset adgang til udstyr..

Men når man på en dårlig dag alligevel kan placere sig i den bedste halvdel, hvad havde det så ikke endt med på en god dag.. Men mon ikke lykken til smiler dig bedre næste gang.. Så drager vi afsted i fællesskab, hvis jeg 7-9-13 kan holde mig fri af mine skavanker til den tid.. :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Alt i alt var jeg på ingen måde tilfreds med hverken min egen præstation eller arrangementet.

Sørens også!

Jeg dukkede ellers turbo-forkølet op til arrangementet lørdag, iført min "Go Martin Barhs! t-shirt".. sådan ca.. Det første jeg mødte derude, var en bekendt, der var blevet hevet sidelæns ind som gear-koordinator/dommer/nogetmere. Arrangørerne var blevet brændt rimelig godt af i forhold til frivillige, og særligt dem der skulle være dommere på wods. Det virkede rimelig uheldigt. Jeg har læst lidt på arrangementets facebook side, og der bliver ikke sagt mange pæne ting. Det var dog stadig et imponerende power display fra diverse crossfit atleter, hvoraf sindsygt mange var udenlandske? Folk var virkelig kommet fra nogle skæve lande for at være med.

Anyways, håber du rammer dagsformen, og knap så meget sygdom og kaos-arrangement til dit næste crossfit-games :)

Link to comment
Share on other sites

Hørte godt fra Jimmy, at det hele havde sejlet i planlægningen, hvad sker der også for, at man planlægger heats ud fra tilmelding og ikke "check in", hvilket vil have været noget mere holdbart.. Dog er det altid nemt, at være bagklog. Men den slags kan ødelægge meget. Lod mig også høre, at de ikke vil afholde det igen i samme format grundet fejlene og de "for høje" forventninger folk på forhånd åbenbart har haft til eventet..

Det var udelukkende fordi det indkøbte scoringssystem crashede og alt måtte laves i hånden. Det havde selvfølgelig været smart at kommunikere ud til deltagerne, da det nok ville have givet lidt mere forståelse.

Til næste år bliver FaF markant anderledes.

Barhs: jeg havde håbet på at få set dig i heat 3, men desværre. Jeg fik ikke lige spottet dig i heat 2 - der havde jeg rigeligt at se til.

PS: at folk blev "rullet" ind i heat 2 var beskrevet i den information der var sendt ud, så den må stå for egen regning.

PPS: FaF sejlede desværre i år, det er der ingen tvivl om. De 50-60 frivillige der havde meldt sig, som valgte at blive væk, får ingen julekort fra mig i år. <3

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/09-2012

7 x 1 Råtræk fra hæng + 3 OH squat:

40 kg

42.5 kg

45 kg

47.5 kg

50 kg

52.5 kg

55 kg

Stødhiv:

3 @ 70kg

3 @ 80kg

3 @ 90kg

3 @ 90kg

3 @ 95kg

3 @ 100kg

3 @ 105kg

Workout:

21 - 15 - 9 reps på tid af:

KB Swings @ 24kg

Pull-ups

Push-ups

Tid: 3.43 - roligt pace uden af breake på noget tidspunkt.

Aftentræning, meget kort.

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.35 ca

Workout:

Tabata row - målet er at nå 1000m, alt derunder er en straf burpee per meter under de 1000m.

Resultat: 1024m - Første gang jeg prøver at ro efter distance på tabata, plejer at være cal. Blev ret overrasket over hvor meget der skulle hives for at ramme 125m per 20 sekunder. Men godkendt første forsøg på den her wod.

Det var egentlig ikke meningen at træne her til aften, men jeg ville bare ned at snakke med Jacob, og kunne lige så godt få lavet lidt samtidig jo.

Edited by Martin Bahrs
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 25/09-2012

En lidt skæv logning da jeg opdagede at jeg ikke havde logget tirsdagens træning. Nok mest fordi jeg ikke var på toppen i tirsdags pga sygdom og ikke lige havde "overskud" til at logge. Men her kommer træningen hvertfald.

Opvarmning:

500m C2 row

mobility

Bænkpres - stem fatning:

20 @ 20kg

10 @ 40kg

10 @ 60kg

5 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

10 @ 70kg

Pull-ups - strict - alm fatning:

18

16

13 - korte pauser, havde "tunge" arme på 2. og 3. sæt

Pull-ups - strict - tæt neutral fatning:

10

10

10

Inverted row, feet elevated to bench - tæt supineret:

10

10

10

supersettet med

Push-ups:

25

25

25

noget skulder rotatergøjl som jacob viste mig en dag, fokuseret omkring bagerste delts.

Link to comment
Share on other sites

Det var udelukkende fordi det indkøbte scoringssystem crashede og alt måtte laves i hånden. Det havde selvfølgelig været smart at kommunikere ud til deltagerne, da det nok ville have givet lidt mere forståelse.

Til næste år bliver FaF markant anderledes.

Barhs: jeg havde håbet på at få set dig i heat 3, men desværre. Jeg fik ikke lige spottet dig i heat 2 - der havde jeg rigeligt at se til.

PS: at folk blev "rullet" ind i heat 2 var beskrevet i den information der var sendt ud, så den må stå for egen regning.

PPS: FaF sejlede desværre i år, det er der ingen tvivl om. De 50-60 frivillige der havde meldt sig, som valgte at blive væk, får ingen julekort fra mig i år. <3

Som du siger, så savnede jeg også information. Man følte sig lidt i mørket. Men nu er det overstået og man er blevet nogle erfaringer rigere.

Jeg så dig godt af og til, men du så godt nok også ud til at have nok at se til :) forståeligt nok hvis der manglede mange frivillige. Og dem der ikke mødte op får heller ikke nogle glade tanker herfra, synes det er noget underlig mentalitet at sige at man kommer og så bare ikke møder op på dagen.

Ærgerligt du ikke præsterede Bahrs, og træls med sygdommen! På hesten igen!

Ja det var sq noget træls, men jeg skal nok komme igen. Og stærkere og hurtigere end før :) Kører noget gaining for at få pakket nogle kilo på kroppen, vil meget gerne op på 80kg stabilt.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28/09-2012

Morgen:

Benbøj, bagpå:

10 @ 20kg

10 @ 40kg

10 @ 60kg

10 @ 80kg

5 @ 90kg - 1 min rest mellem sæt herfra

5 @ 100kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

Opadstød, fra stativ:

10 @ 20kg

5 @ 40kg

5 @ 50kg

3 @ 60kg

3 @ 70kg

2 @ 80kg

1 @ 90kg

0 @ 97.5kg - ikke helt utilfreds, det er meget lang tid siden jeg har lavet opadstød.

En masse arbejde og en times tid på langs på sofaen efter job, derefter:

Opvarmning:

1000m C2 row - 3.38, 20 s/m

Pull-ups - supineret:

10 @ BW

15 @ BW

15 @ BW

15 @ BW

5 @ BW + 10kg - 1.30 min rest mellem sæt herfra

5 @ BW + 20kg

5 @ BW + 20kg

5 @ BW + 20kg

3 @ BW + 25kg

3 @ BW + 30kg

3 @ BW + 30kg

3 @ BW + 30kg

Lille coretræning bestående af 4 øvelser kørt som "cirkel". 2-3 min rest mellem cirklerne:

Abmat sit-ups: 50 reps

Sideplanke højre + venstre: 1.30 hver side

Hypers: 20

3 cirkler kørt igennem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share