weight gainer som virker!!!!


olesen82
 Share

Recommended Posts

jeg har kørt weight gainer og kreatin kombineret mens jeg er startet på HST træning, og har ca. taget 5-6 kg på på omkring 10 dage

I og med, at kreatin binder en masse vand til kroppen, er en stor del af den vægtforøgelse du har opnået sandsynligvis vand!

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Olesen82:

"det e rmeget muligt, men masse får jeg da, og weight gainer bliver altsp ikke til vand i kroppen"

Det har du helt misforstået!

Du hævder at have have øget din vægt med ca. 600g pr dag i 10 dage!

(Er det et mål i sig selv?)

Det er fuldstændigt umuligt, at en større del af dette skulle være "masse", - hvad du så iøvrigt måtte mene med det!

Hverken fedt eller muskelmasse kan opbygges i dette tempo via en gang vægtgainer!

Sagen er den, at kreatin i sig selv binder adskillige kg væske!

Dernæst har du alt andet lige en ekstra gang fodder i transit i systemet, dette vejer også!

Slutteligt er hovedparten af disse dødsyge weightgainere tarvelige sukkerarter, - dvs. næringsløse kulhydrater, og hvert g kulhydrat binder som bekendt sin egen vægt i vand adskillige gange!

Summa sumarum, - du er blevet en lille smule federe og temmeligt meget "fugtigere"

Må jeg forslå, at du ophører med at måle kvaliteten af din fysik via badevægten, - og i stedet bruger mere meningsfulde vurderingsmetoder? :rolleyes:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Tvivler på at kreatinen udgør mere end maks 3 af de nævnte kg's, når han nævner en tidshorisont på 10 dage! Så hvis Olesen82 bare har taget 2-3 kg på via weight gainer over 10 dage er det ret imponerende, idet man plejer at snakke om vægtforøgelser på 2.5-3.0 kg på en måned i forbindelse med indtagelse af weight gainer. Det er iøvrigt også min egen erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er der dog noget "imponerende" i at tage på?

Det kan de fleste tykke damer klare i et snuptag!

"Problemet" opstår, når man benytter betegnelser som "tabe sig", "tage på", "BMI" eller lignende meningsløse betegnelser, der retteligt hører hjemme på historiens mødding!

Hvis vi antager du har ret i at ca. 3kg stammer fra vand/kreatin, - så kommer der måske 1/2 - 1kg ekstra fra det ekstra fodder i transit samt måske ca. 1,5-2kg vand, som de mange ekstra kulhydrater nok har bundet i kroppen!

Målet kan vel højst være en forøgelse af muskelmassen?

Link to comment
Share on other sites

JS - For folk der påbegynder deres træning med målet om at komme op i vægt, er det en sejr bare at tage kg på, uanset om det så er vand, fedt eller muskler (muskler har selvfølgelig højeste priotet ;)! Det syner sgu alt sammen indtil det tager overhånd selvfølgelig, al ting med måde :tongue:

/Dicanio

EASY :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

JS - Muskelmassen ER den mest interessante, så afgjort! Skrev som sagt også at muskler selvfølgelig har højeste priotet , hvilket du undlod at medtage i dit uddrag! Forsøger bare at påpege i forhold til din egen udtalelse,

Hvorfor er der dog noget "imponerende" i at tage på?
at det sagtens kan være sejr at også bare tage på i almindelighed.
Link to comment
Share on other sites

jeg har aldrig kunne tage på før, så det er dejligt at veje lidt mere, men har i nogen gode ideer til mig om hvordan jeg hurtigst øger min muskelmasse.

er det bare at træne hårdt og koncentreret eller kan man få variationer af weight gainer.???

There is no easy way.....

Når du først har det basale med kosten på plads, dvs., nok proteiner, kulhydrater og det rigtige fedt fordelt over flere måltider, så er der kun en vej...

Veltilrettelagt træning...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share