Overdrevet


dmollysh
 Share

Recommended Posts

Sad og klikkede lidt rundt på Fitness Worlds hjemmeside og fandt et skema over hvor mange kalorier der forbrændes på deres forskellige hold.

Umiddelbart synes jeg det er noget overdrevet - og mit pulsur giver mig ret. Hvad synes I - Kalorieforbrænding :blink:

Det er der sikkert..., men du kan jo ikke bruge det til noget alligevel. Det vil jo afhænge af din indsats.

Og hvorfor spørger du?

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at det er afhængig af indsats :smile:

Spurgte egtl. bare for at høre andres vurdering da jeg selv synes det virkede meget højt sat i forhold til min egen erfaring (som ikke er enorm - derfor spørger jeg folk der er klogere).

Og som Bønnen skriver: Det sælger. Så det var måske også for at udstille en tendens der er til at visse fitnesscentre pakker varen lidt for pænt ind - der skal jo nok være mange der tror på det - måske kan det redde et par stykker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har omfattende erfaring med de forskellige biketimer og crosstraining, og min erfaring er faktisk at skemaet passer meget godt på crosstimerne - afhængig af workouten, og på biketimerne ligger jeg klart over hvad skemaet siger. Her er det selvfølgelig afgørende, at jeg er i god cykelform, og derfor kan holde en høj intensitet længere end den gængse motionist.

Hvordan skemaet passer på de resterende holdtyper har jeg ikke kendskab til.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share