Sign in to follow this  
Rasmus G

Rasmus fra Randers

Recommended Posts

Det er sjovt som at det er helt legitimt at kender folk fordi "vi har spillet fodbold sammen". Hvis man kender folk via. internettet, fra centeret eller begge dele, så får man lige pludseligt et underligt blik.

Edited by salt

Bro - et godt tip er at undlade at fortælle bitches, at du skriver 'dagbog med alle dine venner på internettet'. Hende bitchen, du fortalte det til sidst, kom tilbage sidste weekend og spurgte meget undrende "er det virkelig rigtigt, at I kender hinanden fra internettet og skriver dagbog?". :laugh:

LOL, det er jo mega sjovt

Hvem fanden fortæller også sådan noget til en bitch?

Det gør jeg. Når folk spørger mig, hvor jeg kender alle de skøre muskelmennesker fra, så er mit standardsvar, "Internettet".

Det er både sandt og morsomt, og du skal tænke på, at jeg altid siger det 'tongue-in-cheek'. Det er selvfølgelig aldrig noget, jeg selv bringer op, men hvis folk spørger, sååeh.

Edited by Rasmus G

Det gør jeg. Når folk spørger mig, hvor jeg kender alle de skøre muskelmennesker fra, så er mit standardsvar, "Internettet".

Det er både sandt og morsomt, og du skal tænke på, at jeg altid siger det 'tongue-in-cheek'. Det er selvfølgelig aldrig noget, jeg selv bringer op, men hvis folk spørger, sååeh.

Ja ja klart.

Det var nu også mere det der med at eksplicitere "dagbøgerne" jeg tænkte umiddelbart kunne være lidt af en cockblocker, men hvad ved jeg.

Cilius fortalte også engang en håndfuld unge piger på Francis Pony, at vi var en skakklub på tur :laugh:

Fame Boy -> Jeg troede ellers at alle piger kunne lide følsomme mænd? Men ærligt talt kan jeg slet, slet ikke huske hende pigen, så det har nok ikke været een, jeg har været on på.

Edited by Rasmus G

Fame Boy -> Jeg troede ellers at alle piger kunne lide følsomme mænd? Men ærligt talt kan jeg slet, slet ikke huske hende pigen, så det har nok ikke været een, jeg har været on på.

Hun var HOT, og du var ON! :D

Hej internetvenner! Hermed følger næste indlæg i min motionsdagbog.

DB Bænk

[email protected]

[email protected] PR

[email protected]

KH UH

[email protected]+10kg

[email protected]+15kg

[email protected]+10kg

Cable Row

[email protected]

[email protected]

Derudover trænede jeg også min læg.

Jeg var på nattevagt i nat, så jeg var ikke frisk, da jeg vågnede kl. 15. Nå, men jeg smed mandler, protpandekage og mælk i skabet og driblede ned i Fitness World. Min træningsmakker var M.I.A., så jeg fulgte ikke vores normale program i dag.

Bænkpres

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

OH KH

[email protected]

[email protected]+10kg

[email protected]

KB Goblet Squat

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Jeg har ikke bænkpresset i umindelige tider, og i Fitness World er det ikke ligefrem nogen oplevelse. Cykelbænken er elendig at lave opspænd på, og deres OL-stang er glattere end en olieret Playmate. Der var dog masser af overskud på løftene - så det var en glædelig overraskelse :bigsmile:

Edited by Rasmus G

Jeg fik et vrid i mit knæ i lørdags, og det har været lidt hævet de sidste par dage. Bentræningen får derfor lige et par ugers pause. Min kost har i øvrigt været ringe den sidste uge på grund af natarbejde.

DB Bænk

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

UH KH

[email protected]+10kg

[email protected]+15kg

[email protected]+20kg

Lever Row

[email protected]

[email protected]

[email protected]

DB Skulderpres

[email protected]

[email protected] PR

[email protected]

Fint.

Edited by Rasmus G

Mit knæ er stadig ikke helt godt, men på den lyse side så lød min morgenvægt i morges på 82,6 kilo. Det har jeg aldrig vejet før :smile: Det er fredag, og træningen blev derefter.

DB Bænk

[email protected]

[email protected]

Lever Row

[email protected]

DB Laterals

[email protected]

[email protected]

Jeg kørte også lidt biceps, yeah!

Pas på med de vrid i knæet... Det er lort med lort på!

Ja, der er jo desværre flere skrækeksempler her på boardet :ill: Det er første gang, at jeg har haft problemer med knæet, så jeg krydser fingre for, at jeg slipper med lidt hævelse. :smile:

Min træningsmakker var ikke klar i dag, så jeg kørte lidt på gefühl.

DB Inc Bænk

[email protected]

UH KH

[email protected]+10kg

[email protected]+16kg

[email protected]+24kg PR

[email protected]

KB Goblet Squat

[email protected]

Mit knæ er stadig ikke helt på toppen - æv. Der var i øvrigt god gang i CF'en, da jeg ankom til Fitness World, og de var alle 'mirin mine smukke kropshævninger.

Edited by Rasmus G

Jeg arbejder ret meget for tiden, så jeg er nødt til at planlægge min træning. Hvad sker der for det? Nå, men i dag trænede jeg kl. 09. Det er alt for tidligt, og min krop var tømt for carbs. Æv. Desuden havde jeg ikke særlig god tid.

DB Bænk

[email protected]

[email protected]

Dødløft

[email protected]

[email protected]

Lever Row

[email protected]

[email protected]

Military Press

[email protected]

[email protected]

Jeg var helt flad. Intet at presse med. Til gengæld fik jeg forloren hare på arbejdet.