Vil starte op igen


Almie
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-Online............

Jeg er nu tilbage her på siden efter at have været væk i snart 1 år.

Sidst jeg var her var med samme målsætning som jeg har nu, nemlig vægttab...

Da jeg var her sidst smed jeg godt og vel 15kilo.....

Dog november 2010 (lidt efter den første sne faldt), skred min bil ud, og jeg kørte galt, blev skadet i mit ene knæ, min ryk samt fik jeg en ordenlig hjernerystelse.

Dette gjorde så at jeg ikke kunne opretholde min træning som jeg nu endelig var kommet så godt igang med. og som tiden gik hvor jeg bare sad hjemme og ikke måtte noget, eller kunne noget videre, begyndte jeg at spise dumt igen, og tja kilone kom på igen.........

Nu er jeg klar igen kun med enkelte dage engang imellem med ondt i ryggen(efter ulykken), til at komme igang igen, for skal ned i vægt, er træt af at være fed.

Så håber på at jeg som dengang kan tilhente mig nogle gode råd, tips og tja måske endda lidt opbakning.

Min nuværende vægt ligger på 140kg og og mit første "største mål" er lige nu 100kg. og derefter vil jeg ligge nyt mål.

Ved det er en lang og sej kamp, men efter min sidste " success " sidste år ved jeg at det kan lade sig gøre......

// Peter.

Edited by Almie
Link to comment
Share on other sites

Så er jeg startet op igen...

Starten er altid hård, så har valgt at starte forsigtigt op, med 30mins træning, dette har jeg tænkt mig at gøre hver dag ugen ud, og derefter sætte trænings tiden op som tiden går.

Er dette for lidt?, for meget eller hvordan??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share