Brysttræning


Alexander96
 Share

Recommended Posts

Hvor mange kan du tage? jeg kan tage 50 i et huk og træner ifølge app'et 3 gange i ugen, og kan mærke at min brystkasse er blevet meget "hård" og når jeg spænder kan jeg se "profit"

Kan du tage 50, med korrekt teknik, er der slet ikke nok "modstand", overhovedet, til at få nævneværdig muskelmasse.

Musklerne vokser, når de bliver udsat for tung og progressiv træning, og får den rigtige kost.

Invester i nogle vægte og en bænk, eller et medlemskab til et center, hvis du vil træne kroppen.

Iphone apps der lover en 100% skåret krop, og 250 pushups i streg, gør intet for dig i længden.

Du skal bruge et tilrettelagt program inkl. kost, hvis du vil have resultater.

Link to comment
Share on other sites

Syntes Cormack's svar er et rigtigt fint svar..

Men hvis vi skal holde os i lav budget enden. Kan man ved at have en tæppeflis(en stump af et tæppe)eller en klud og et glat gulv, f.eks. et med træ overflade komme langt.

Man kan lave en rulle/glide armbøjning! Det er en smule klodset at forklare..

Men gør som fyren i denne video gør med sine håndvægte

du behøver som udgangspunkt kun en ting der glider under en hånd(man skal være ret stærk for den udfordring der med to er nødvendigt).

Husk go form i armstrækkeren.. ikke noget med at hænge i leddene svaje i ryggen etc. Og når du har trænet en presse bevægelse(som en armbøjning-bænkpress- bryst ting er) så lav og noget træk(en bevægelse i modsat retning).

Sorry kunne ikke dy mig for at være frelst og løfte en pegefinger

Go fornøjelse

VH don155

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share