Sign in to follow this  
Alexander96

Brysttræning

Recommended Posts

Hey!

Hvordan træner du dit bryst, så du får en større bryst kasse?

Jeg går ikke i et fitness center eller noget. Jeg har 1 håndvægt med op til 8 kilo på. Ellers intet :-)

Jeg ville sætte stor pris på hvis der var nogen idèer! Mange tak på forhånd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armbøjninger med bred vidde mellem dine arme, det er det bedste, synes jeg ;D

Hvis du har en iPod/phone download det app der hedder 100 push-ups, det er et super app. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gør jeg i forvejen, men synes dog ikke der er nogen speciel fremgang! :-)

Hvor mange kan du tage? jeg kan tage 50 i et huk og træner ifølge app'et 3 gange i ugen, og kan mærke at min brystkasse er blevet meget "hård" og når jeg spænder kan jeg se "profit"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor mange kan du tage? jeg kan tage 50 i et huk og træner ifølge app'et 3 gange i ugen, og kan mærke at min brystkasse er blevet meget "hård" og når jeg spænder kan jeg se "profit"

Kan du tage 50, med korrekt teknik, er der slet ikke nok "modstand", overhovedet, til at få nævneværdig muskelmasse.

Musklerne vokser, når de bliver udsat for tung og progressiv træning, og får den rigtige kost.

Invester i nogle vægte og en bænk, eller et medlemskab til et center, hvis du vil træne kroppen.

Iphone apps der lover en 100% skåret krop, og 250 pushups i streg, gør intet for dig i længden.

Du skal bruge et tilrettelagt program inkl. kost, hvis du vil have resultater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syntes Cormack's svar er et rigtigt fint svar..

Men hvis vi skal holde os i lav budget enden. Kan man ved at have en tæppeflis(en stump af et tæppe)eller en klud og et glat gulv, f.eks. et med træ overflade komme langt.

Man kan lave en rulle/glide armbøjning! Det er en smule klodset at forklare..

Men gør som fyren i denne video gør med sine håndvægte

du behøver som udgangspunkt kun en ting der glider under en hånd(man skal være ret stærk for den udfordring der med to er nødvendigt).

Husk go form i armstrækkeren.. ikke noget med at hænge i leddene svaje i ryggen etc. Og når du har trænet en presse bevægelse(som en armbøjning-bænkpress- bryst ting er) så lav og noget træk(en bevægelse i modsat retning).

Sorry kunne ikke dy mig for at være frelst og løfte en pegefinger

Go fornøjelse

VH don155

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this