Amerikanske Fodbold - Træning


Demco
 Share

Recommended Posts

Hey gutter og gutinder :)

Jeg kunne helt vildt godt tænkte mig at snuse til amerikansk fodbold!

Alt hvad jeg har set til sporten indtil videre har kun gjort den mere interesant.

Så derfor ville jeg høre om i kendte til nogle danske klubber nær/i Købehavn?

Jeg har været rigtig mange sider igennem men har, indtil videre, ikke kunne finde en klub nær Købehavn.

Takker på forhånd!

Demco

Link to comment
Share on other sites

Hey gutter og gutinder :)

Jeg kunne helt vildt godt tænkte mig at snuse til amerikansk fodbold!

Alt hvad jeg har set til sporten indtil videre har kun gjort den mere interesant.

Så derfor ville jeg høre om i kendte til nogle danske klubber nær/i Købehavn?

Jeg har været rigtig mange sider igennem men har, indtil videre, ikke kunne finde en klub nær Købehavn.

Takker på forhånd!

Demco

Har du overvejet at google "amerikansk fodbold København"?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan overså du andet hit på google, Towers?

Hvis du læser mit svar til din forrige post, kan du læse at jeg skriver at jeg søger så mange muligheder som muligt.

Med det mener jeg også insider info, så som; hvilke klubber er gode (trænere, ry, pris o.s.v).

Jeg er ikke så sløv, at jeg IKKE orker en søgning på Google. Jeg søger blot en mere dybdegående viden.

Håber du forstår :)

Link to comment
Share on other sites

Det kan du tro jeg har.

Jeg fandt frem til CPH Tomahawks.

Grunden til denne tråd er at få så mange muligheder som muligt :)

Tak for dit indlæg :)

Jeg spiller i Copenhagen Tomahawks. Og jeg kan kun anbefale vores klub ;)

Vi har lige vundet oprykning til den bedste række, Nationalligaen, og spiller der fra næste sæson. Du er altid velkommen til at kigge ud til en træning, men ligenu holder vi pause. Vi starter op med træning igen til december/januar. Du kan følge med på www.tomahawks.dk hvor du kan holde øje med hvornår træning starter op igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller i Copenhagen Tomahawks. Og jeg kan kun anbefale vores klub ;)

Vi har lige vundet oprykning til den bedste række, Nationalligaen, og spiller der fra næste sæson. Du er altid velkommen til at kigge ud til en træning, men ligenu holder vi pause. Vi starter op med træning igen til december/januar. Du kan følge med på www.tomahawks.dk hvor du kan holde øje med hvornår træning starter op igen.

Rigtig godt at høre :)

Fordi, jeg har faktisk allerede skrevet med Morten Bergen der så skrev tilbage at jeg skulle kontakte Peter Kristensen.

Som jeg så har skrevet til ang. en prøve time i Copenhagen Tomahawks :)

Jeg håber meget, at han svarer positivt tilbage!!!!

Takker for respons!

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller i Copenhagen Tomahawks. Og jeg kan kun anbefale vores klub ;)

Vi har lige vundet oprykning til den bedste række, Nationalligaen, og spiller der fra næste sæson. Du er altid velkommen til at kigge ud til en træning, men ligenu holder vi pause. Vi starter op med træning igen til december/januar. Du kan følge med på www.tomahawks.dk hvor du kan holde øje med hvornår træning starter op igen.

Rigtig godt at høre :)

Fordi, jeg har faktisk allerede skrevet med Morten Bergen der så skrev tilbage at jeg skulle kontakte Peter Kristensen.

Som jeg så har skrevet til ang. en prøve time i Copenhagen Tomahawks :)

Jeg håber meget, at han svarer positivt tilbage!!!!

Takker for respons!

Link to comment
Share on other sites

Hej du!

Der er mange klubber i København.

Tomahawks og Towers som mange af de andre nævner.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du lige er, men jeg har hørt af rygter (og jeg kommer fra Jylland), at Towers' ungdom er godt og der er en god udvikling. Towers spiller i Nationalligaen og var i semifinalen i slutspillet i år. Hvis skal spille senior, så er jeg sikker på, at begge hold er udmærket steder, du kan udvikle dig på.

Tomahawks har jeg ikke hørt så meget om.

Derudover, så er der Avedøre Monarchs og Søllerød Golddiggers. Golddiggers har også et rigtig godt ungdomshold og de har været i finalen i slutspillet de seneste år. De spiller også i Nationalligaen. De har en god coach, der ved, hvad han snakker om.

Monarchs ved jeg ikke rigtig noget om. De spiller i 1. division og er lige blevet 'selvstændige' igen, efter de havde været fusioneret med Roskilde Kings.

På Amager findes Amager Demons også. Dem kender jeg dog ingenting til. :-)

Edited by Christiiiian
Link to comment
Share on other sites

Hej du!

Der er mange klubber i København.

Tomahawks og Towers som mange af de andre nævner.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du lige er, men jeg har hørt af rygter (og jeg kommer fra Jylland), at Towers' ungdom er godt og der er en god udvikling. Towers spiller i Nationalligaen og var i semifinalen i slutspillet i år. Hvis skal spille senior, så er jeg sikker på, at begge hold er udmærket steder, du kan udvikle dig på.

Tomahawks har jeg ikke hørt så meget om.

Derudover, så er der Avedøre Monarchs og Søllerød Golddiggers. Golddiggers har også et rigtig godt ungdomshold og de har været i finalen i slutspillet de seneste år. De spiller også i Nationalligaen. De har en god coach, der ved, hvad han snakker om.

Monarchs ved jeg ikke rigtig noget om. De spiller i 1. division og er lige blevet 'selvstændige' igen, efter de havde været fusioneret med Roskilde Kings.

På Amager findes Amager Demons også. Dem kender jeg dog ingenting til. :-)

Det lyder sku rigtig godt!

Jeg er U19 og jeg har skrevet til CPH Tomahawks. Men vil da også lige undersøge Towers

Takker for din gode respons :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share