Vejer min aftenmad virkelig 1 kg


Milea
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige et spørgsmål som jeg ikke selv kan regne ud.

For lige at starte fra enden af. Jeg har været medlem herinde de sidste 2 måneder og der er jeg foreløbig gået fra 100kg til 89,4kg :4thumbup: Jeg er mand og 170cm høj. Jeg har styr på at man skal have et kalorieunderskud for at tabe sig og det lykkedes også stort set hver dag. Jeg har snydt lidt ved at være på pulverkur et par uger og spist masser af proteinrigt mad. Jeg har de sidste 2 måneder trænet hver dag. Mandag, onsdag og fredag står på 45 min styrketræning (følger HTS programmet) og ca 20-30 min motionstræning. Tirsdag, torsdag, lørdag og søndag der konditionstræner jeg fra 60-90min. Det er blandet om det er cykling, løb eller crosstrainer.

Idag har jeg spist:

Morgen: 1 shake - 110 kcal

mellemmåltid: Kyllingefilet 100gr - 100 kcal

frokost: proteinshake - 190kcal og 150ml minimælk - 60 kcal

Mellemmåltid: En bar - 180kcal

Aftensmad: Lasagne ca 400g - 520kcal

Derudover har jeg lavet cardiotræning i en time. 30 min løb i interval og 30 min cykling i interval.

Mit spørgsmål er hvorfor jeg kan tage 1 kg på på denne ene dag? Håber at i har en god forklaring :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal skrive dine mål ned og så kan du løbende måle igen og se om du har taget på, eller tabt dig, for vægten kan sagtens holde sig stabil, hvorimod du taber dig i omkreds. Så hvis du vil være sikker, så mål efter :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share