Hvilket produkt giver mig større mus


Guest SlettetDec2011
 Share

Recommended Posts

5 cm over dit indlæg:

NB

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Mit råd vil være at droppe proteinpulveret og istedet indtage en dextrose/EAA blanding post workout.

Vil du have større mus bør du fjerne løbehjulet fra deres bur og give dem adgang til foder 24/7.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gerne vil have store flotte muskler skal du træne hårdt (men fornuftigt), spise sundt, drikke nok vand og passe din seng.

Hvilket proteinpulver du vælger er forsvindende ligegyldigt sammenlignet med alt det andet.

Køb det billigste vallepulver du kan finde med ~80% protein. Jeg tror det er Impact Whey.

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Jeg ved ikke hvad for noget man kan indtage der giver større muskler, udover måske steroider, det er jo det at du træner der giver dig større muskler. Hvis du skriver hvad du træner hvornår og hvor meget tror jeg folk vil have nemmere ved at hjælpe dig ;D

Jeg kører Split-Program den har jeg fundet herinde træner Mandag,Tirsdag Torsdag,Fredag og Søndag,Mandag

Så har jeg misforstået det med Muskelmess . Steoider er ikke mig holder mig langt væk fra det

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

5 cm over dit indlæg:

NB

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Mit råd vil være at droppe proteinpulveret og istedet indtage en dextrose/EAA blanding post workout.

Vil du have større mus bør du fjerne løbehjulet fra deres bur og give dem adgang til foder 24/7.

Rama jeg har ændret det nu beklager så det først da jeg havde trykket og så ringede telefonen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Hvis du gerne vil have store flotte muskler skal du træne hårdt (men fornuftigt), spise sundt, drikke nok vand og passe din seng.

Hvilket proteinpulver du vælger er forsvindende ligegyldigt sammenlignet med alt det andet.

Køb det billigste vallepulver du kan finde med ~80% protein. Jeg tror det er Impact Whey.

Tak jeg køber lidt forskelligt og lidt ind så jeg har til et godt stykke tid

Hvad er der forskel på Whey Valle Protein og så Whey Isolate?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

'Isolate' har gennemgået et rensningstrin mere end alm. whey, hvorfor det indeholder mere protein og mindre kulhydrat (mælkesukker/laktose) og fedt. Prisen er så også højere.

Ja okay så finere kvalitet Men er det ikke os vigtig at der er en del Kulhydrater?

Det er ihvertfald vigtig at der ikke er så meget Lactose i det

Jeg har pt et jeg købt i mit fitness center Nutramino Whey Protein Vanilje som jeg er meget træt af smagen Men hvilken kvalitet er det i forhold til de nævnte jeg skrev^ hvilket et af dem lige hinanden?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

5 cm over dit indlæg:

NB

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Mit råd vil være at droppe proteinpulveret og istedet indtage en dextrose/EAA blanding post workout.

Vil du have større mus bør du fjerne løbehjulet fra deres bur og give dem adgang til foder 24/7.

Har søgt derinde hvor jeg handler under Begge ord dextrose og EAA .

Dextrosen har de af rent pulver og mange forskellige man kan vælge imellem og EAA I Pilleform uden smag til £12.79 for 90 Stk og £24.99 for 270 stk og så en de kalder Essential Amino Acids 500G for £20.89 . Er der noget farligt ved at tage disse piller?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Hvis du er i tvivl om det er farligt at tage ovenstående kosttilskud, er du ikke på et stadie i din træningskarriere hvor de er relevante.

Spis mad, træn hårdt og vent et par år.

Ved godt hvad ordne betyder men mere det med at købe sådan nogle ting fra Udlandet

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Essential Amino Acids g/100g Protein

Isoleucine 6.4

Leucine 10.6

Lysine 9.6

Methionine 2.2

Phenylalanine 3.0

Threonine 6.7

Tryptophan 1.4

Valine 5.9

Non-Essential Amino Acids g/100g Protein

Alanine ldet 5.0

Arginine 2.1

Aspartic Acid 11.0

Cystine/Cysteine 2.2

Glutamic Acid 18.1

Glycine 1.4

Histidine 1.7

Proline 5.5

Serine 4.6

Tyrosine 2.6

Indholdet af Aminosyre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share