A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 136 bpm

Max puls:141 bpm

Kcal: 71 kcal

Uret mente jeg var død i de første 1:30, så puls og kcal er ikke helt korrekte.

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Underhand grip lat. pulldown

5x12 a 40kg

Seated cable row

5x12 a 30kg

DB curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 146 bpm

Max puls: 156 bpm

Kcal: 281 kcal

God træning, men var ret træt da jeg nåede til løbebåndet på trods af 2x stacker 4.

Fin træning..

Husk nu at løb ikke behøver et løbebånd. :4smartass:

I know :wink: og når jeg engang skal igang med at løbe, så bliver det heller ikke på løbebånd. Lige nu er løbebåndet et værktøj til at sikre at jeg holder en god hastighed når jeg går :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 99,9kg (-1,7/-11,1) :4jumpy:

Arm: -0,5cm/-0,5cm

Bryst: -1cm/-6cm

Mave: -1cm/-16,2cm

Hofter: -2cm/-13cm

Bagdel: -0,5/-8,2cm

Lår: -1cm/-6cm

Nåede bonusmålet 1,5 uge før tid! Er det slet heller ikke ret meget op at køre over det :wink:

Ville egentlig have ventet med træning til efter undervisningen, da vækkeuret ringet, men ville lige på vægten inden jeg lagde mig til at sove igen og kunne sjovt nok ikke falde i søvn efter jeg så 99,9kg, så kunne ligeså godt tage ned at træne. Meen må igen indse at træning efter kun 4 timers søvn ikke er et hit.

10 min opvarmning som sædvanligt.

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5kg

2x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Ingen træning i går. Ville have trænet efter arbejde, men lavede nogle dumme løft og endte med ondt i lænden og eftersom det var ben og skulder dag, valgte jeg at springe træningen over og at droppe denne omgang ben og skulder, så ryggen lige får lidt tid til at komme ovenpå igen.

Men ellers er dagen i dagen fuld af glæde og godt humør! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Fandme pisse flot!!!!!!

Arbejder hårdt på at komme igang efter ferie osv... Du er jo lidt en motivator nu...

Mange tak! Synes også selv det er hårdt at komme igang efter ferien og få det hele til at passe sammen, men tror der er ved at være ordne på det :smile: Fed signatur du har!

Var til jobsamtale i dag og har en god fornemmelse! Det viser sig at de har snakket med handelskolen om hvad de søgte og så udvalgt, hvem der skulle have muligheden for at søge. Samtalen i dag var første runde af samtaler og indenfor en uge vil de give besked om jeg er kommet videre til næste runde.

Dagens træning blev udsat til kl.18, så jeg kunne træne med Træner. Vi trængte begge til at snakke med et fornuftigt menneske og det blev vi enige om at der kun var os to tilbage af den slags.

Opvarmning

TId: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 87 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

2x12 a 7kg

3x12 a 6kg

Hammer curls

2x12 a 7kg

3x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t, 3 min ved 6,2km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 166 bpm

Kcal: 266 kcal

Det skulle have været en omgang interval, da det er ved at være et stykke tid siden sidst og jeg vil til at fokusere mere på cardio, men var ufattelig tørste, så havde drukket en helt masse vand, så jeg fik hurtigt sidestik, som jeg ikke rigtig kunne komme af med igen og så skulle jeg virkelig også tisse. Interval på blive senere på ugen. Tænker lidt torsdag, hvis jeg kommer i seng i ordentlig tid i morgen.

Ellers var det en god træning i dag! Fik pressede mig selv lidt på vægten med curls og det gik bedre end jeg havde forventet. Havde ikke regnet med at kunne tage 12 reps med 7kg.

Igår... Havde regnet med at jeg skulle danse på en sky hele dagen, men sådan skulle det ikke være. Der var bare nogle mennesker, som irriteret mig voldsomt. Og så er jeg meget skuffet over en god veninde.. Der har ikke været ret meget støtte fra hendes side i forbindelse med træning. Når hun har spurgt til det, så har det været i starten af en samtale for så er det overstået. Sidst jeg besøgte hende, havde vi en god snak om at hun havde frygtet at jeg ville ende med at gå for langt og vende tilbage til spiseforstyrrelsen. Så troede det var ude af verden efter vi havde snakket om det, men ingen reaktion på at jeg er kommet under 100kg. Forventer ikke at hun klapper mig på hovedet og fortæller mig, hvor dygtig jeg er, men ikke engang et tryk på "synes godt om" kunne det blive til.. Efter et halvt år med manglende støtte, burde jeg jo nok heller ikke forvente andet nu.

Link to comment
Share on other sites

Endelig træning igen efter at have ligget syg siden onsdag! Var på arbejde i går og havde taget træningstasken med, men kunne hurtig mærke at der ikke var overskud til andet end arbejde.

5 min opvarmning på cykel (med en max puls på 231 bpm ifølge mit pulsur... i don't think so..)

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation0

5x12 a 5kg

Ganske godt tilfreds med dagens indsats! Kunne godt mærke at jeg ikke er helt ovenpå endnu og ikke har fået nær nok at spise de sidste par dage.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 99,5kg (-0,4/-11,5)

Arm: samme/-0,5cm

Bryst: samme/-6cm

Mave: samme/-16,2cm

Hofter: samme/-13cm

Bagdel: samme/-8,2cm

Lår: -1cm/-7cm

Meget bedre resultat end jeg havde regnet med. Eftersom jeg tabte 1,7kg på en uge, regnede jeg med at en del af det var væske, som jeg hurtigt ville tage på igen, men det har forkølelsen nok hjulpet. Men rigtig dejligt at der også er smidt lidt i denne uge også! Jo længere jeg kommer væk fra 100kg, jo nemmere er det at tror på at jeg ikke kommer op på 100kg igen. Af en eller anden grund virker de næste mange kg meget mere overskueligt efter at være kommet under 100kg :smile:

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 138 bpm

Max puls: 145 bpm

Kcal: 86 kcal

DB benchpress

1x15 a 7kg

4x12 a 8kg

Incline benchpress

5x12 a 8kg

Og det var så hvad det blev til i dag! Havde ikke energi, overskud eller luft til 30 min på løbebånd og folk stod nærmest kø for at komme til træne triceps i dag og det havde jeg ikke lige tålmodighed til. Var faktisk også nået frem til at jeg ikke ville træne i dag, da halsen var begyndt at drille igen, men efter en halv time på sofaen, havde jeg det bedre, så afsted til træning.

Føler lidt at jeg har behov for en ny start eller et andet fokus, som fx. nogle nye øvelser eller en anden tilgang til cardio eller bare mere fokus på det. Vil lige tænke lidt videre over det, da det jo nok heller ikke er ret smart at starte på noget nyt, når jeg ikke er helt på toppen endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes at få sparket mig selv afsted til træning igen i dag. Har op- og nedtur mht. helbredet i løbet af dagen, så jeg har lidt svært ved at finde ud af om træning er en god eller dårlig idé. Skulle til tandlæge i dag, så tog træningstasken med, da tandlægen ligger på vejen til centret alligevel og så kunne jeg se, hvordan jeg havde det når jeg var færdig. Havde det fint, så afsted til træning :smile:

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 140 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 82 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

2x12 a 7kg

3x12 a 6kg

Hammer curls

2x12 a 7kg

3x12 a 6kg

Ret godt tilfreds med dagens træning, men skal virkelig blive bedre til at spise, for fik lidt kvalme og blev lidt svimmel mod slutningen.

I aften står den på filmaften med Træner, hvor vi skal se "Lolita" og spise red velvet cupcakes :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power: 116 w

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 153 bpm

Kcal: 91 kcal

Benpres

7x12 a 85kg

Kom lidt for langt ned, så fik ondt i musklen på indersiden af knæet, men det gik hurtigt over igen, men nu ved jeg det til næste gang.

Arnold press

5x12 a 5kg

Må lige prøve med 6kg næste gang

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 147 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 290 kcal

Det første fulde træning i en uge og nej, hvor var det bare dejligt! Kan mærke at jeg er ved at være helt på toppen igen. Mangler bare lige det på lungerne og i næsen, så min vejrtrækning bliver normal igen. Og så selvfølgelig min hørelse, men det påvirker jo ikke min træning.

Link to comment
Share on other sites

3 timers fransk efterfulgt af 3 timers tysk, når man ikke kan hører noget er ikke et hit, så var godt træt i hovedet da jeg fik fri, men efter et par timer hjemme og noget mad, var jeg helt frisk til træning.

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 90 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5kg

2x12 a 15 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

Kan godt være det blev til 6 sæt. mistede lige fokus..

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 157 bpm

Max puls: 163 bpm

Kcal: 325 kcal

Lige tilpas hårdt, uden at være ved at tage livet af mig eller mine ben.

God omgang træning! Eneste negative var at det blev til for lange pause mellem sæt ved DB benchpress, fordi jeg forsøgte at få det til at passe med at jeg ville være færdig nogenlunde samtidig med dem der trænede triceps, men de var virkelig langsomme. Det er faktisk en ulempe ved at træne, når der ikke er så mange andre.. Alle tager sig virkelig god tid..

Link to comment
Share on other sites

Træning den 8. september

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 144 bpm

Kcal: 80 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

5x12 a 7kg (endelig!)

Hammer curls

5x12 a 6kg

Ingen løbebånd.. Var ellers startet, men kunne ret hurtigt mærke at det føltes helt forkert. Enten pga. manglende mad eller dehydrering eller en blanding af de to.

Træning den 9. september

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 135 bpm

Max puls: 144 bpm

Kcal: 81 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Endelig nået op på 12 gentagelser!

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Ingen løbebånd

Holdte fødselsdag i går, så dagens træning har længe været aflyst, fordi jeg ikke ville holde mig tilbage med alkoholen i går, men har hele tiden tænkt at jeg jo kan tage ned og træne, når jeg engang blev frisk i dag. Træner havde så, helt uventet, mulighed for at træne i dag, så vi aftalte at træne sammen, men vidste godt at det ikke ville blive en optimal træning, men er faktisk rigtig godt tilfreds med dagens indsats! Det var hårdt og ikke ret sjovt, men udførte alle øvelser med samme kg og forbedret mig i military press.

Havde iøvrigt en helt fantastisk aften i går! Vi havde det super hyggeligt og en god tur i byen! Kunne ikke havde bedt om en bedre aften!

Og var rigtig dygtig mht. kcal.. Det blev til 2 slice pizza i løbet af aften og ingen chips eller kage og havde ikke engang lyst til det. Indtog selvfølgelig en del alkohol med sodavand og juice, men er glad for at jeg ikke indtog en masse kcal gennem chips og kage. Nu må vi så se, hvordan det kommer til at gå med kcal i dag, men indtil videre er jeg meget godt tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 100,1kg (+0,6/-10,9)

Arm: 1,5cm/+1cm

Bryst: -1cm/-7cm

Mave: -1cm/-17,2cm

Hofter: +2cm/-11cm

Bagdel: -1cm/-9,2cm

Lår: samme/-7cm

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 89 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 12kg (i kabeltårn)

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 35kg (i kabeltårn)

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 159 bpm

Max puls: 165 bpm

Kcal: 329 kcal

Dejlig træning i dag! Men der var alt for mange mennesker, men trænede med Træner i dag, så han underholdte mig, mens jeg ventede på et løbebånd. Og så var han også så sød at han hentede vand til mig.

Har taget en ekstra vagt i morgen, men har ingen timer i morgen, så træning om formiddagen. Skal dog have mig en snak med chefen, som jeg gerne ville have været foruden :-/

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 133 bpm

Max puls: 145 bpm

Kcal: 80 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 45kg

Lat .pulldown

5x12 a 45kg

DB curls

5x12 a 7kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 15 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 134 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 122 kcal

For fanden da også! Styrketræningen kører som bare derud af og har god fremgang, men den forbandede cardio sker der ikke noget med :mad: Kunne have stået op og sovet i dag, på trods af en god nats søvn, og derfor blev det til sølle 15 min cardio med kun 5,4 km/t...

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 136 bpm

Max puls: 142 bpm

Kcal: 82 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 6kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Squat

5x12 a 28kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

For lidt søvn, manglende aminosyre i går aftes og div. andre ting har gjort at jeg er godt bombet i dag (og har DOMS i biceps, but we like that :smile:), men modstod fristelsen af at tage en lur i de 2,5 timer mellem fag og chokolade til at komme gennem dagen. Forsøger i øjeblikket bare at komme igennem de næste par dage til jeg kan få nogle ekstra timers søvn i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 88 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

pulldown narrow reverse grip

2x12 a 35kg

3x12 a 30kg

Narrow seated row

5x12 a 30kg

Wide seated row

5x12 a 25kg

DB curls

5x12 a 7kg

Hammer curls

1x12 a 7kg

4x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 152 bpm

Max puls: 160 bpm

Kcal: 306 kcal

God træning i dag, selvom det tog lidt lang tid. Er en smule træt i ryggen nu.. wonder why? Trænede med Træner i dag og ville hører ham ad, hvilket af rygøvelserne jeg med fordel kunne føje til mit program, da jeg jo kun har 4 øvelser på ryg/biceps dage og kan jo lige så godt have 5 ligesom jeg har de andre dage. Svaret var at jeg skulle tilføje dem alle, så jeg nu har 7 øvelser istedet for 4.. fortryder lidt at jeg spurgte :unsure: .

Det har jo været lidt op ad bakke op det sidste med cardio og har ikke rigtig kunne forstå hvorfor, da det jo ikke kan blive ved med at være eftervirkninger af forkølelse, så onsdag aften prøvede jeg at regne ud, hvor mange kcal jeg havde indtaget den dag, en dag hvor jeg synes jeg havde spist en del, men alligevel været fornuftig, og jeg lå på omkring 1300 kcal. Valgte så at veje al min mad torsdag for at kunne regne kcal sammen om aften og lå på max. 1300 kcal. Synes igen jeg havde spist godt hele dagen og aftensmaden indeholdte endda flere kcal end hvis jeg havde fået det jeg egentlig ville have haft. Igen i går holdt jeg øje med kcal og nåede op på omkring 2000kcal og det var kun pga. en tur på Sunset og i biograften med tilhørende slik. Tror da pokker det har været svært at finde energien til cardio. Skal godt nok være bedre til at få nok.. igen i dag bliver det et problem, for har indtil videre kun fået morgenmad og et glas kakaomælk..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil forbedre din Cardio, kan du med stor fordel lave noget interval træning.

Du vil gennemgående få en højere gennemsnits fart over helt passet. Og din puls vil komme højere om i gennemsnittet.

Du burde også kunne se at din kondi forbedre sig hurtigere.

10 minutters Cardio med lav fart er også så kort tid og lav belastning at de nok vil tage lang tid at forbedre noget signifikant. Derfor er hastighed og tid noget af det kan smide ind.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil forbedre din Cardio, kan du med stor fordel lave noget interval træning.

Du vil gennemgående få en højere gennemsnits fart over helt passet. Og din puls vil komme højere om i gennemsnittet.

Du burde også kunne se at din kondi forbedre sig hurtigere.

10 minutters Cardio med lav fart er også så kort tid og lav belastning at de nok vil tage lang tid at forbedre noget signifikant. Derfor er hastighed og tid noget af det kan smide ind.

De 10 min er også kun opvarmning :smile: Men du har helt ret med hensyn til interval! Har været virkelig dårlig til at få interval ind i programmet efter jeg er begyndt at træne split. Har faktisk i et stykke tid tænkt at jeg skal have mere fokus på cardio, men der kom hele tiden noget i vejen. Men nu er der ikke længere noget som står i vejen, så det er jo det rette tidspunkt at skifte fokus nu.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, er der en fordel ved at dyrke Cardio efter styrketræning hvis man vil have større vægttab.

Dog skal man være obs. På at man så kan modvirke lidt af styrketræningen.

Husker dog ikke hvor meget, og tror ikke det er noget os nybegyndere og motionisten behøver at bekymre os om.

Jeg nævnte blot intervallerne fordi du talte om fremgang ift. Cardio.

Anyways ser det jo super godt ud med din fremgang, og at du har fået en god struktur på tingene.

Så keep up the good work....

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, er der en fordel ved at dyrke Cardio efter styrketræning hvis man vil have større vægttab.

Dog skal man være obs. På at man så kan modvirke lidt af styrketræningen.

Husker dog ikke hvor meget, og tror ikke det er noget os nybegyndere og motionisten behøver at bekymre os om.

Jeg nævnte blot intervallerne fordi du talte om fremgang ift. Cardio.

Anyways ser det jo super godt ud med din fremgang, og at du har fået en god struktur på tingene.

Så keep up the good work....

Det er også hvad jeg har fået at vide mht. vægttab og så er der jo det med at cardio før styrketræning begrænser muskelvæksten, men det har jo nok heller ikke helt store betydning for sådan en som mig :smile:

Tak tak! Føler også der er ret godt styr på tingene lige i øjeblikket. Mangler bare lige det sidste med cardio, men tror det er så småt på vej :smile:

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 135 bpm

Max puls: 143 bpm

Kcal: 82 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

1x12 a 4kg

4x12 a 5kg

Military press

1x12 a 12,5kg

2x10 a 12,5kg (hmm)

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Blev ikke rette på en eneste gang af Træner i dag i denne øvelse :showoff:

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 146 bpm

Max puls: 151 bpm

Kcal: 286 kcal

God træning i dag! Kom op på ca 1600 kcal i går, de fleste af dem fra aftensmaden. I aften skal jeg spise hos min mormor, så der bliver det vist ikke noget problem at få kcal nok :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 99,1kg (-1/-11,9)

Arm: -1cm/0cm

Bryst: samme/-7cm

Mave: samme/-17,2cm

Hofter: -0,5cm/-11,5cm

Bagdel: samme/-9,2cm

Lår: samme/-7cm

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 144 bpm

Kcal: 84 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 12,5kg (kabeltårn)

Det var så her der skulle have stået interval, men der gik for meget snak i den, da både Træner og min kollega trænede her til aften og jeg skulle nå i netto, så der var ikke tid til interval og løbebåndene var optaget, så ikke engang de normale 30 min blev det til og det irritere mig meget! Især fordi jeg ikke kunne få min mælk alligevel.. hverken i netto eller rema..

Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige opvarmning, men på et af de gamle løbebånd, så gns. puls og max puls var meget højere end normalt :-/. Ellers stod den på ryg og biceps sammen med Træner

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

Pulldown narrow reverse grip

5x12 a 30kg

Seated row wide

5x12 a 25kg

Seated row

5x12 a 30kg

Hammer curls (kabel)

5x12 a 15kg

Biceps curls (kabel)

1x10 a 15kg

4x12 a 12,5kg

Rygøvelse i maskine

3x12 a 45kg

Kunne virkelig mærkes efter de andre rygøvelser.

Alle løbebånd optaget, så heller ingen interval idag.. Var godt irriteret over det og Træner kunne se det på mig, så han sendte mig en sms, da jeg var på vej hjem, hvor han skrev "god træning og god stil", hvilket jo er rigtig sødt af ham, men var bare så irriteret at jeg ikke rigtig kunne tage det seriøst. Er fint tilfreds med styrketræningen, men føler ikke rigtigt at jeg har trænet, når jeg ikke har sluttet på løbebåndet.

Har kæmpet en del med at få nok at spise de sidste stykke tid og har vejet maden og talt kalorier og i dag har jeg endelig været godt med i dag, men min mave er ikke glad for det.. Synes godt nok det er meget mad, når junkfood og slik ikke er en del af kosten..

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning på cykel.. pyha kan godt mærke at jeg ikke rigtig benytter mig cyklen mere.. Det var sgi lidt hårdt..

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Igen.. Løbebånd optaget, så endnu engang ingen interval.. Men men men det bliver muligvis til det senere.. Havde tænkte på at tage ned i centret igen omkring luk, men fik pludselig meget ondt i hovedet, så det blev glemt igen, men hovedet har fået det bedre. Venter på at få mad leveret.. I know, I know.. ikke smart, men har lyst til pizza og næsten ikke spist idag, da maven først er komme ovenpå igen efter alt maden igår, her til aften.. Har faktisk været rigtig sølle i dag og det hjalp ikke at jeg startede dagen med at stå og fryse ved et vandhul.. Okay, skal nok holde op med at pive nu..

Link to comment
Share on other sites

Man kan faktisk godt løbe uden et løbebånd...

Du har flere gange skrevet at det er netop dette der forhindre dig.

Hvis du i stedet tager en tur i det område hvor du træner, når du er færdig med styrke, og så kommer tilbage og gør alt det der bade noget osv.

Da du træner på tid, kan du sagtens gøre dette.

Tænk løsninger frem for undskyldninger, specielt når det påvirker din følese af at have fuldendt en træning..

Link to comment
Share on other sites

Man kan faktisk godt løbe uden et løbebånd...

Du har flere gange skrevet at det er netop dette der forhindre dig.

Hvis du i stedet tager en tur i det område hvor du træner, når du er færdig med styrke, og så kommer tilbage og gør alt det der bade noget osv.

Da du træner på tid, kan du sagtens gøre dette.

Tænk løsninger frem for undskyldninger, specielt når det påvirker din følese af at have fuldendt en træning..

Er til dels enig med dig, for selvfølgelig kan man gå/løbe uden et løbebånd, men grunden til at jeg bruger løbebåndet er at jeg endnu ikke er i stand til at løbe (og har tænker jeg både på kondition og belastning af mine knæ med den vægt jeg har) og derfor går og der er løbebåndet virkelig godt til at sørge for at jeg kommer op i en ordenlig hastighed. Troede egentlig jeg sagtens kunne gøre det selv, indtil jeg en dag gik mig en tur og bagefter målte ruten op og så at jeg faktisk havde gået ret langsomt. Men skal helt klart arbejde med min reaktion på evt. manglende cardio, når jeg vælger ikke at gøre brug af dit forslag, så det ikke påvirker mig så meget. Men er glad for dit input, for det gør at jeg lige tænker lidt ekstra over det og det er jo altid godt :smile:

Torsdag - ingen træning

Fredag den 21. september

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 130 bpm

Max puls: 140 bpm

Kcal: 76 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,7 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 159 bpm

Kcal: 294 kcal

Lørdag den 22. september

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 134 bpm

Max puls: 142 bpm

Kcal: 81 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

Pulldown narrow reverse grip

5x12 a 30kg

Seated row

5x12 a 30kg

Seated row wide grip

5x12 a 25kg

DB curls

5x12 a 5kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Rygøvelse i maskine

3x12 a 45kg

Valgte cardio fra.

Første gang jeg har kørt de nye rygøvelser uden Træner har været der til at rette på mig, så var lidt nervøs over teknikken. Det tyder dog på at teknikken har været i orden, for er øm alle de rigtige steder i dag :smile:

Søndag den 23. september

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 151 bpm

Kcal: 89 kcal

Benpres

5x12 a 93kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Helt uden rettelser fra Træner! :bigsmile:

Squat

5x12 a 28kg

Fravalgte cardio til fordel for at smide mere vægt på benpres.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share