A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Jeg har også lige bestilt amino, bare pulverform. Har ikke smagt det endnu, men er spændt. Nye supps er altid nice! Men hold op hvor er det dyrt, og meget af det sikkert unødvendigt (men tager det alligevel, hi hi).

Kom til at tænke på dit lognavn, kan du prøve at beskrive den perfekte krop for dig?

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 11. oktober

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

1x7 a 16,1 kg

1x6 a 16,1 kg

2x7 a 16,1 kg

1x5 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope (cablecorss)

5x10 a 35 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x10 a 22,5 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

Lørdag den 12. september

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Lying cable curls

5x12 a 20 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Mavebøjning på bold

5x12

Plank toe rolls

5x12

Havde eleven fra butikken med til træning og Træner og jeg skiftede mellem at vise ham nogle basis øvelser. Kunne mærke på ham, at han ikke var helt stolt over at være der, så Træner startede med at forklare ham lidt omkring styrketræning og vægten ikke er nær så vigtig som teknikken og at han endelig skulle spørger, hvis han var i tvivl om noget som helst. Tror han endte med at have en god oplevelse. Meen kunne ikke helt lade være med at grine, da jeg var ved at flyve af benpressen, da der kun var 77 kg og Eleven ikke kunne tage en gentagelse med 77 kg.. ups

Min egen træning var awesome! Dødløft føltes lettere end de sidste par gange, så blev faktisk i tvivl om teknikken nu også var som den skulle være, men Træner siger, den var helt fin. Lying knee raise og mavebøjninger kørte jeg, lige som sidst, et sæt knee raise, et sæt mavebøjninger lige efter og et minuts pause. Kørte alle 5 sæt på den måde og var lige ved at dø! Maven var stadig øm fra i tirsdag, så det gjorde det ikke bedre. Måtte holde en lang pause inden jeg var klar til plank toe rolls.

Jeg har også lige bestilt amino, bare pulverform. Har ikke smagt det endnu, men er spændt. Nye supps er altid nice! Men hold op hvor er det dyrt, og meget af det sikkert unødvendigt (men tager det alligevel, hi hi).

Kom til at tænke på dit lognavn, kan du prøve at beskrive den perfekte krop for dig?

Skal det så bare blandes med vand, som en proteinshake? Synes også det er spændende at kigge på diverse kosttilskud, men bliver også godt forvirret af det. Og så synes jeg altid det smager helt forfærdeligt! Har en et pre-workout produkt med vandmelons-smag og det er absolut ikke et hit :gal: . Men synes nu at jeg kan mærke at aminoen og proteinshake har en effekt, så ned med skidtet!

Synes det er svært at finde ud af, hvilket også er en af grundene til anførselstegnene omkring perfekt. Jeg er gået væk fra at det er den helt afpillet model-krop, som jeg engang synes var helt perfekt og er nu mere til lidt former og muskler, men kan ikke helt finde ud af, hvor store muskler jeg synes er pænt.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Benpres

5x12 a 133 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Cable upright row

3x12 a 35 kg

Fin træning, men var plaget af hovedpine, så ikke en ideal træning. Men jeg har fået lavet lidt herhjemme idag og ris er ved at blive kogt og kylling i ovnen, så maden er det styr på. Dejligt :smile:

Fik forresten dette i forsinket fødselsdagsgave fra en veninde i går:

post-35517-0-68939800-1381669742_thumb.j

:wub:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x12 a 40 kg

Seated row, narrow

5x12 a 50 kg

Lying cable curls

5x12 a 22,5 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Mavebøjning på bold

5x12

God træning!

Havde en rigtig træls dag på arbejde, hvor en lorte-opgave, som jeg troede vi var færdige med lige vendte tilbage oveni at jeg har en helt masse, som har ligget på mit bord i snart en uge uden af været kommet videre, så jeg har været lidt presset! Men det hele blev meget bedre til træning, da Sweety var på arbejde og var tydeligt glad for at se mig, Træner ville komme forbi med et par t-shirts han havde købt for mig. Det viste sig at han faktisk også skulle træne. Og Fox kom skisme også og trænede. Der er altså ikke noget som selskab af 3 dejlige drenge til at løfte ens humør :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 16. september

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x50 kg

Arnold press

5x12 8 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

3x12 a 5 kg

Helt smadret efter tirsdagens træning, så det blev lidt en fesen omgang.

Torsdag den 17. september

Ingen træning, men i bio med en veninde og se White House Down. Rigtig hyggelig aften!

Fredag den 18. september

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

3x8 a 16,1 kg

2x7 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

1x8 a 13,7 kg

4x10 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

Fin træning!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Lying cable curls

5x12 a 22,5 kg

Dødløft

1x12 a 40 kg

1x10 a 40 kg

1x12 a 40 kg

1x10 a 40 kg

1x9 a 40 kg

1x8 a 40 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Mavebøjning på bold

5x12

God træning! Fik fat i den lidt tykkere stang til dødløft og det gør det lige det sværere at holde ved. Er vidst blevet bedre til maveøvelserne, for jeg har ikke helt samme fornemmelse af at jeg er ved kaste op længere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vågnede søndag med meget ømme lår... Fox var lidt i vejen for at jeg kunne dødløfte og det gjorde jeg ham også pænt opmærksom på, så han var så sød at ligge en stang klar til mig på gulvet. Han er som sagt en god fyr, meen nu plejer jeg jo ikke at dødløfte fra gulvet, så av av mine lår!

Søndag den 20. oktober

Squat

5x12 a 50 kg

Benpres

5x12 a 133 kg

Arnold press

4x12 a 8 kg

Og så gik jeg hjem.. var i virkelig dårligt humør.. Glemte alt om at spise da jeg kom hjem og havde ikke spist ordentlig inden træningen, så endte med at få det rigtig dårligt! Kastede op inden jeg fik noget at spise, tog 2 bider af en muslibar og kastede det op igen. Sov et par timer. Tog et par slurke af en cola, kastede op igen og besvimede. Fik sovet lidt igen og det sidste af colaen ned og havde det egentlig fint.. Men så kom det op igen og jeg besvimede igen. Anede ikke hvad jeg skulle gøre, så snakkede med min mor og hun fik mig til hente noget at drikke, hvilkede endte med at jeg kastede op.. igen.. Min mor lånte en bil og kom og hentede mig, så har sovet hos hende i nat og har det heldigvis noget bedre i dag, men godt træt og slap i dag! Kan ikke mindes at jeg nogensinde har haft det så fysisk dårligt før, som jeg havde det i går.. Jeg er simplehen en klovn!

Men lidt godt skete dog også i går.. Fik skrevet sammen med Træner om nogle problemer jeg har tumblet med og han kom med et par gode råd, så nu må vi se om jeg kan finde ud af at bruge dem i praksis. Træner og jeg har jo i lang tid joket med at vi er gift. Fortalt ham i dag, at som følge af hans råd, så er vi nu kærester, men det eneste der ændrer sig er, at han skal give en krammer en gang imellem, så jeg tror han er mand for det :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

4x8 a 16,1 kg

1x7 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

God træning! Er vidste helt tilbage til normal, altså mht. hebredet, igen. Trænede tirsdag og onsdag, men tirsdag tøffede jeg bare lidt rundt og trænede det jeg lige havde lyst til, så det blev kun til triceps. Onsdag blev det til dødløft, seated row og pulldown.

Jeg har i denne uge spist lige præcis det jeg har haft lyst til og det har været dejligt! Men det kan også ses på vægten, som dog er lidt misvisende da jeg først i dag har været på wc for første gang siden søndag. Men jeg tager det ikke så tungt. Min krop har haft brug for mad, selvfølgelig af bedre kvalitet end hvad jeg har spist, og rent mentalt har jeg har brug for at give lidt slip.

Link to comment
Share on other sites

OMG, jeg har forsømt din log (og andre af livets forpligtelser), men godt at læse det går fint.

Amino skal blandes med vand, og jeg forestiller mig, at det smager af en blanding mellem saftevand og energidrik. Skal nok informere, når jeg får smagt det.

Forsinket tillykke med fødselsdag, hvad lavede du på din dag?

Denne her persona på billedet, mmhh hvem er det? Kunne man ikke forestille sig, at han var lidt mere buff :wub:

Link to comment
Share on other sites

OMG, jeg har forsømt din log (og andre af livets forpligtelser), men godt at læse det går fint.

Amino skal blandes med vand, og jeg forestiller mig, at det smager af en blanding mellem saftevand og energidrik. Skal nok informere, når jeg får smagt det.

Forsinket tillykke med fødselsdag, hvad lavede du på din dag?

Denne her persona på billedet, mmhh hvem er det? Kunne man ikke forestille sig, at han var lidt mere buff :wub:

Tak tak, nu er det jo snart 2 måneder siden, men jeg spiste pandekager, leget med lego og så Dr. Who :biggrin:

Det er nemlig Ankerstjerne og ja, det ville kun blive bedre, hvis han blev lidt større :wub:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

2x12 a 45 kg

1x10 a 50 kg

2x12 a 45 kg

Dødløft

5x12 a 40 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Lying cable curls

5x12 a 22,5 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Plank toe rolls

5x12

Fin træning.

Du har vejet omkring 90 siden starten af året, har du overvejet at din træningsapproach (og diæt) på ingen måde hjælper dig imod et vægttab? Evnt. læs den post jeg skrev til dig for et stykke tid siden og revurder hvad du har gang i.

Jeg er helt klar over at jeg har stået stille med mit vægt i dette år. Jeg er også klar over hvad det er jeg skal fokusere på. Der er sket en masse i løbet af året, som jeg har valgt at fokusere på i stedet for. Der er dog ved at være mere ro på, så der skulle være energi til skifte fokus tilbage på vægttab.

Jeg har læst din post og nogle af artiklerne og jeg fandt dem også yderste brugbare. Jeg ved også at jeg skal bruge mere tid på cardio, men synes cardio er så ufattelig kedelig, så det med at skulle styrketræne 3 gange om uge og cardio resten af dagene ville virke meget demotiverende for mig. Så vil jeg heller styrketræne 6 dage om ugen og nyde min træning og så må vægttabet tage den tid det tager. Jeg har ikke travlt.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser dit program ud nu?

Føler du ikke, at cardio bliver mere overkommeligt, i takt med at du taber dig? Jeg forstår virkelig godt, at overvægtige har svært ved bl.a. løb, men det skulle meget gerne blive bedre med tiden, da konditionen også bliver bedre. Jeg tror de fleste herinde (med undtagelse af Devious Builder og N Gadegaard) synes styrketræning er sjovere end cardio.

Link to comment
Share on other sites

Mandag/fredag: DB benchpress

Incline DB benchpress

(Standing cable fly)

Triceps ext. w/ rope

Triceps ext. w/ v-bar

Tirsdag/lørdag: Dødløft

Seated row

Pulldown i maskine

Biceps

2-3 maveøvelser

Onsdag/søndag: Squat

Benpres

Arnold press

Cable upright row

Lat. raise med rotation

Og så skulle jeg gerne tage 30 min. gang på løbebånd min. mandag/fredag og tirsdag/lørdag, men er ret god til at springe den del over.

Jo, det er da blevet nemmere, men jeg synes virkelig det er ret øv. Begynder da lidt at overveje om jeg skulle flytte cardio til starten af træning, da jeg jo alligevel starter på løbebåndet. Så er det da overstået.

Link to comment
Share on other sites

Dvs. "normalt" starter du på løbebåndet 10 min., og på cardiodage, så tager du 30 min. power walk efter styrketræning, korrekt? Kunne du overveje, at forkorte din cardio-tid, og sætte intensiteten op?

OMG HVEM SAGDE EDT :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Du behøver ikke lave cardio, men så skal du ændre din måde at styrketræne på og køre flere supersæt, kortere pauser osv. Selvfølgelig antaget at din teknik ikke er decideret lort. Tænk cirkeltræning.

Det er da noget jeg skal have kigget nærmere på :smile: Det er kun min teknik i squat som er lort :dry:

Dvs. "normalt" starter du på løbebåndet 10 min., og på cardiodage, så tager du 30 min. power walk efter styrketræning, korrekt? Kunne du overveje, at forkorte din cardio-tid, og sætte intensiteten op?

OMG HVEM SAGDE EDT :4jumpy:

Der er korrekt :smile: Det kunne godt være det var det jeg skulle prøve.

I morgen vil jeg forsøge mig med cardio før styrketræningen og se, hvordan det går.

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 55 kg

Benpres

5x12 a 133 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Fin træning i dag!

Har prøvet at lavet "kød"sovs i dag med soy4you. Man kan godt smage forskel når man smager det for sig selv, men på pasta kan man ikke rigtig smage forskel og det ligner kødsovs til forveksling. Jeg har også til at kunne lave en gang frikadeller og det er jeg lidt mere spændt på, for der har man jo ikke pastaen til at "redde" smagen.

Link to comment
Share on other sites

5 min opvarmning

15 min. gang ved 5,8 km/t og 6%

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 12,3 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Fin træning! Ved ikke helt om cardio fra start er et hit. Trænede noget senere end normalt, så min træthed behøver ikke nødvendigvis være pga. cardioen. Jeg forsøger igen på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Lying knee raise med bold

5x16

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

Fin træning, men der var godt nok mange mennesker i centret i dag, så der blev droppet et par øvelser.

Var på medarbejderseminar i Middelfart igår og i dag, hvilket var super fedt! Synes virkelig jeg fik meget ud af det på trods af at meget som blev gennemgået, er gentagelse for mit vedkommende. Tror faktisk også det lykkes mig at overraske chefen :biggrin: Men er godt nok træt i dag

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 55 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Benpres

5x12 a 133 kg

Lying leg curls

3x12 a 22,5 kg

God træning sammen med søde Elmo :smile:

Har fået slik af 2 af mine købmænd i dag! :4jumpy: Fik en æske med Kick og nogle chokolade kugler noget af den ene og af den anden fik jeg en stor pose matador-mix, en pose dronningemandler og en pose pariser linser og det hele er spist! Men sådan er det når der er 20 piger om at dele det :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

3x8 a 16,1 kg

2x6 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Standing cable fly

5x8 a 15 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Okay træning, men træt! Har været på excel-kursus i dag og det bliver man ikke ligefrem frisk af, men synes da i det mindste at jeg har fået noget ud af det. Brugte en del tid mellem sæt på at tænke over, hvad næste skridt skal være mht. kost og træning. Er ikke helt nået frem til noget endnu, men det er på vej.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Benpres

5x12 a 133 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Alm. squat

5x12 a 30 kg

Rigtig god træning! Var virkelig motiveret. Jeg forsøge mig med alm. squat, bare for at se, hvordan det ser ud med teknikken. Den er der ikke helt endnu, men synes jeg kan fornemme at mine dårlige vaner er blevet bedre og jeg tror med lidt øvelse så skal teknikken nok blive i orden, men synes det er svært selv at vurdere, så skal lige have Træner med på råd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share