A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Squat

1x15 a 20 kg

5x8 a 50 kg

Deep squat

5x8 a 35 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 45 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x8 a 40 kg

Fin træning. Benpres er skiftet ud med deep squat i smith-stativ, i hvert fald for en periode. Jeg fik lavet et eller andet dumt i fredags da jeg lavede dips, så have ondt i skulderen i går, dog ikke i selve leddet, så Træner skulle lige kigge på min teknik, for at se om det var derfor. Da jeg står og peger på min skulder og siger at det er der det gør ondt, siger han at det er der ledbåndet hæfter :omg: . Der er dog ikke noget at mærke i dag og der var heller ikke rigtig noget at sige til min teknik, så nu skal jeg lige vente en uges tid inden den står på dips igen, bare for en sikkerheds skyld. Fik ros for min squat.. Ikke bare et nik eller kommentaren "det ser fornuftigt ud", men i stedet sagde han "Det er ser godt ud". Det er store ord fra Træner..

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

DB kickbacks

5x15 a 5 kg

Incline DB benchpress

4x13 a 13,7 kg

1x12 (og en halv) a 13,7 kg

Skull crusher

5x12 a 12 kg

Flyers

5x15 a 6 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning. Skull crusher skal jeg nok blive glad for. Spurgte Træner, hvad jeg sådan cirka skulle starte med og han sagde jeg skulle smide 10 kg på. Ved ikke lige hvad han tænkte på, for stangen i sig selv vejer 7 kg. De 12 kg meget passende.

Har tabe 0,3 kg denne uge. Ikke helt havde jeg havde håbet på, men fremgang er fremgang og der er til gengæld forsvundet 2 cm.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2,53 km

Tid: 20:15 min.

Pace: 8'00"

Overhørte et bip fra interval timeren, så i dag blev det 2 min. gang og 2 min. løb som opvarmning, 1:30 min. gang, 4 min. løb og derefter skiftevis 1:30 min. gang og 2:30 min. løb.

Styrketræning

10 min. opvarmning

Dødløft

5x8 a 50 kg

Pulldown

5x8 a 50 kg

Hammer curls

5x8 a 9 kg

Cable BOR

5x8 a 45 kg

Fin træning. Ømme triceps i dag :smile: Og jeg er sgu god til at lave kylling-frikadeller :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Deep squat

1x15 a 35 kg

Squat

4x15 a 45 kg

1x16 a 45 kg

Lunges i smith-stativ

2x8 a 25 kg

1x12 a 25 kg

2x8 a 25 kg

Cable upright row

5x15 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Av av av mine baller! Svømmeren kom hen da jeg havde 2 sæt squat tilbage og vi kom til at snakke og hun foreslog at jeg prøvede med lunges i stedet for deep squat. Ved egentlig ikke, hvor jeg ikke selv havde tænkt på det, så det skulle da lige prøves. Tror jeg kommer til at sende hende mange "kærlige" tænker i morgen, især når jeg skal op og ned af trapper.

Endnu en dag med god mad! Igen kyllingedeller, i dag med sellerifritter :4mewantfood: I morgen er det hviledag OG jeg må få kage i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Kickbacks

1x8 a 7 kg

4x8 a 8 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Skull crusher

5x8 a 14,5 kg

Fly

1x8 a 8 kg

4x8 a 9 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Rigtig god træning i dag! På incline var målet at tage 7 gentagelser, men for første gang kom jeg op på 8 gentagelser med 16,1 kg. Og jeg øgede i i kickback og fly. Det er godt nok to øvelser, som er forholdsvis nye for mig, så tror jeg er blevet mere fortrolig med øvelserne og derfor jeg ret pludselig kan øge i de 2 øvelser. Som forventet så har mine baller været godt ømme i de sidste par dage, så lunges er in! I morgen står den på løb og jeg ser frem til det. Jeg har en fornemmelse af at min kondition er bedre end jeg egentlig har gået og troet. Fejlen med intervallet i tirsdags, viste at konditionen er til mere end jeg troede og i dag kunne jeg også mærke at løbebåndet var lettere. Hvis løb i morgen går som forventet og benene, især skinnebenene, har det fint efter løb tirsdag, så øger jeg løbetid med 30 sek. på næste lørdag. Min mentor har forsøgt at lokke mig med til Alt for damerne løbet i Fredericia i juni, da firmaet betaler for os, men jeg er ikke klar til at løbe 5 km om 2 måneder, især fordi jeg ikke prioriterer løb og heller ikke har lyst til at prioriterer det på nuværende tidspunkt, men synes det begynder at blive sjovt nu. Har sagt til min kollega at jeg er klar på at vi melder os til event løbet til oktober, men det lød hun nu ikke så begejstret for, så nu går vi at se.

I dag har bare været en dejlig dag! Chefen var ikke på kontoret, snakke-hovedet på kontoret, som blander sig i alt, havde det lidt skidt, så hun var stille, penge på kontoen fra SKAT, mødte min bedste veninde helt tilfældt, dejlig træning og det aller bedste er at jeg har fået min iPad! Den er så fin! I'm in love!

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Distance: 2,52 km

Tid: 19:13 min.

Pace: 7'37"

Rigtig fin tur! Nåede at få min nye langærmede t-shirt til løb inden jeg skulle løbe i dag og den var helt perfekt at have på i dag.

Styrketræning:

Dødløft

5x15 a 45 kg

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Pulldown

5x15 a 40 kg

Cable BOR

5x15 a 40 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6,5 km/t

Hældning: 6%

Fed træning!!!

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x8 a 50 kg

Lunges

5x8 a 25 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Lying leg curls

5x8 a 40 kg

Cable upright row

5x8 a 45 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Fin træning, men har en nerve eller et eller andet som irriterer i det ene baglår, så lunges gjorde nas og gjorde det ikke bedre.

Er spændt på vejningen i morgen! Har ikke nogen fornemmelse af at have tabt mig, men bliver nu alligevel skuffet hvis ikke jeg har tabt mindst 0,3 kg.

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Kickbacks

5x15 a 7 kg

Incline DB benchpress

3x15 a 13,7 kg

1x13 a 13,7 kg

1x12 a 13,7 kg

Skull crusher

5x15 a 12 kg

Flyers

5x15 a 7 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning, dårlig dag.. Sluttede dagen i går med at komme lidt for tæt på en saks, så i stedet for at komme i seng i ordenlig tid, brugte jeg en lille time på at få stoppet blødningen, men det ser heldigvis fin ud i dag, men det kommer til at tage lang tid om at hele. Og så var det jo veje-dag og det blev til latterlige 200 gram og 1cm tabt. Ved godt et tab er et tab og det er stadig positivt, men er bare ikke særlig positiv lige nu...

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Distance: 2,51 km

Tid: 18:45 min.

Pace: 7'27"

Tog springet og øgede løbetiden og sænkede gåtiden, så 2 min. gang og 2 min. løb som opvarmning og derefter skiftevis 1 min. gang og 3 min. løb. Og jeg er vendt tilbage til at løbe i parken for at komme væk fra det hårde underlag. Alt i alt en rigtig fin tur.

Styrketræning:

Dødløft

5x8 a 50 kg

Lying cable curls

1x8 a 25 kg

1x6 a 30 kg

3x10 a 25 kg

Cable BOR

1x8 a 45 kg

4x8 a 50 kg

Fin træning!

Link to comment
Share on other sites

Squat

1x15 a 45 kg

4x15 a 47,5 kg

Lunges

5x12 a 25 kg

Arnold press

5x15 a 7 kg

Cable upright row

5x15 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

God træning! Har haft en dag, hvor jeg har været sulten det meste af dagen og der har stået 1 kg matador-mix på kontoret og det har været meget svært at modstå den, men det lykkedes. Til træning blev jeg mindet om hvorfor jeg modstår fristelserne. Kom til at se på en af konkurrence-pigerne træne og hun trænede med samme kg som mig i den øvelse med samme antal gentagelser og det samme oplevede jeg i fredags med en af de andre konkurrence-piger. De er selvfølgelig ikke klar til konkurrence på nuværende tidspunkt, men de er godt på vej og så kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad jeg går og gemmer på inde under alt fedtet? Det er jeg virkelig spændt på at se og det gør ventetiden lidt nemmere.

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Kickbacks

5x8 a 8 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Skull crusher

5x8 a 14,5 kg

Flyers

5x8 a 9 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning :-)

En kollega spurgte mig om ikke jeg havde tabt mig :-) Lige inden havde vi snakket om slik, fordi en købmand havde sendt mig en pose Big Ben karameller og en anden kollega, som næsten altid er på en eller anden kur, spurgte hvordan slik og vægttab hænger samme, så måtte jeg jo fortælle hende at det sagtens kan hænge sammen, så længe det er med måde. Er jo faktisk så glad for min kost for tiden, at jeg har har svært ved at vælge, hvad jeg bedst kan lide. Det er fedt at have det sådan og stadig kunne tabe sig og føle sig mæt og godt tilpas hele dagen!

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Distance: 2,51 km

Tid: 17:56 min.

Pace: 7'08"

Fin tur! Tænkte ellers at jeg meget gerne snart ville kunne mærke fremgang i konditionen igen, for synes godt nok det var hårdt. Lige indtil jeg så at mit pace var 19 sek. bedre end sidst :-D

Styrketræning:

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x15 a 45 kg

Lying cable curls

5x8 a 27 kg

(Glemte lige at det skulle have været 20 kg og 5015 gentagelser)

Pulldown

5x15 a 40 kg

Cable BOR

5x15 a 40 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Fin træning igen i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x8 a 52,5 kg

Lunges

1x8 a 25 kg

4x8 a 30 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 45 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x8 a 40 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Træningen var fin, men en skod-dag! Utroligt at jeg er kommet så langt og på et nanosekund kan jeg blive lige så usikker som jeg var dengang..

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Distance: 2,52 km

Tid: 18:14 min.

Pace: 7'14"

Fin tur, men følte godt nok at det gik langsomt, men et gns. pace på 7,14 er i den grad godkendt! Fik mit nye pulsur i går og det er så fint! Det kan kan en helt masse og jeg skal nok bruge en del tid på at finde ud af alt hvad det kan, men i dag blev det brugt på helt almindelig vis med fodpoden. Synes det er super fedt at jeg efter en tur kan se en masse grafer om over turen.

Styrketræning:

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Kickbacks

5x15 a 7 kg

Incline DB benchpress

4x15 a 13,7 kg

1x14 a 13,7 kg

Flyers

5x15 a 7 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Fin træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

5x8 a 50 kg

Lying cable curls

5x8 a 27 kg

Pulldown

5x8 a 50 kg

Cable BOR

5x8 a 50 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning! En af drengene i centret sagde da jeg var igang med biceps: "hold da op, du er alligevel stærkere end jeg lige regnede med" Det skal forståes som et kompliment, ikke? Jeg vælger at tage det som et kompliment. Sammen med en lidt underlig oplevelse på arbejde, som jeg også vælger at tage som et kompliment, så har det faktisk været en rigtig god dag! Det hjælper også ret meget at jeg nu har påskeferie og så helt frem til den 28. April :smile:

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x15 a 47,5 kg

Lunges

5x12 a 25 kg

Arnold press

5x15 a 6 kg

Cable upright row

5x15 a 45 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Hader at træne om formiddagen! Øv det var hårdt! Tog mig to timer at komme igennem. Troede faktisk ikke at jeg ville komme igennem, men pressede på og kom igennem til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Distance: 2,29 km

Tid: 16:18 min.

Pace: 7'07"

Fin løbetur, men mod slutningen fik jeg mavekramper, som gik over ret hurtigt igen, men havde ikke lige lyst til at tage chancen, så valgte at stoppe lidt tidligere. Er stadig total forelsket i mit fine, lyserøde FT70!

Styrketræning:

Dødløft

3x15 a 45 kg

2x12 a 45 kg

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Pulldown

5x15 a 40 kg

Cable BOR

5x15 a 40 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning også. Kosten fungerer stadig fint. Er mere eller mindre holdt med at tælle kcal, da det næsten er det samme hver dag. Men er begyndt at glæde mig til min cheat-dag i juni.. Glæder mig til den burger!

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Kickbacks

5x15 a 7 kg

Incline DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Skull crusher

1x15 a 12 kg

4x15 a 14,5 kg

Standing cable flyers

5x15 a 12,5 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning og fin resultat for ugen med et tab på 0,6 kg. Satser på at tabe 0,5 kg i løbet af denne uge, så jeg kommer ned på 86,9. Jeg har et mål om at nå 84,5 kg til den 19. maj, men om jeg når det ved jeg ikke helt. Det er bestemt realistisk, men jeg ved også at vægten ikke altid er til at regne med.

Link to comment
Share on other sites

En god blandet træning i dag. Trænede sammen med Træner, så jeg fik prøvet lidt forskellige øvelser.

Dødløft

5x8 a 50 kg

Curls

2x8 a 10 kg

3x6 a 10 kg

(Det var for tungt, men skulle lige prøve)

Pulldown

6x8 a 50 kg

Pulldown med reb

5x8 a 35 kg

Seated row

2x8 a 50 kg

T-bar row

1x10 a 40 kg

4x8 a 60 kg

BOR

1x8 a 20 kg

4x8 a 25 kg

One arm cable hammer curls

5x12 a 10 kg

Min ryg er smadret, men det var en fed træning! Det var fedt med seated row igen og T-bar row er en fed øvelse!

Link to comment
Share on other sites

Efter at have besluttet at i dag skulle jeg absolut ikke løbe, endte jeg nu alligevel med en lille tur. Ville prøve noget nyt, så satte mit ur på til alarm ved en bestemt pulszone og besluttede mig for at løbe i 20 min..

Distance: 1,77 km

Tid: 12:38 min.

Pace: 7'07"

Fik mavekramper igen, så stoppede for tid, men ellers gik det egentlig rigtig fint og kan egentlig meget godt lide den måde at træne på. Tænker også at det må gøre det ret nemt at se en fremgang i ens kondition på den måde. Droppede musikken så jeg kunne høre urets alarm og gud, hvor var det dejligt ikke have musik i ørerne! Så snart jeg har fået kaliberet fod-poden, så kan telefonen blive hjemme, når den står på løb. Det bliver dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x15 a 47,5 kg

Lunges

5x12 a 25 kg

Military press

5x15 a 12,5 kg

BB upright row

5x15 a 12,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Fin og hård træning! Er bare ikke godt til at træne om formiddagen og slet ikke når det er ben-dag. Min ryg er så øm efter træningen i går. Vågnede kl.5:45 og hver gang jeg var lige ved at falde i søvn, bevægede jeg mig og blev lige mindet om at i går var ryg-dag, men det lykkedes dog til sidst alligevel. Nægter alligevel at stå så tidligt op i min ferie.

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

1x4 a 19,1 kg

4x8 a16,1 kg

Kickbacks

5x8 a 9 kg

Incline DB benchpress

4x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

Skull crusher

5x8 a 17 kg

Standing cable fly

5x8 a 15 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Forbandede 19,1 kgs håndvægte! Fik lavet et vrid i skulderen da jeg skulle forsøge mig med dem, så resten af træningen var lort! Plejer jo sagtens at kunne tage 16,1 kg i incline, men kunne ikke engang løfte dem op til startsposition. 3 kg er fandme også et stort spring! Vil ikke engang forsøge mig med 19 kg igen før jeg er kommet op på min. 12 gentagelser med 16 kg.

Kosten har ikke været fantastisk de sidste par dage. Var hos min mor onsdag og torsdag, hvor vi hyggede lidt for meget onsdag og var på cafe torsdag og i dag servede min mormor pandekager (mit kyptonit!). Det har ikke været katastrofalt, men det har nok heller ikke bidraget til vægttab. Men jeg kan mærke at min tidligere panik over mad og lidt større portioner er blevet meget bedre. Har stadig lidt panik over kcal over 1800, men det er også blevet bedre, især efter jeg i den seneste tid har ligget på ca. 1800 kcal og jeg faktisk stadig taber mig.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 20:06 min.

Distance: 2,68 km

Pace: 7'29"

Rigtig fin tur, hvor jeg igen løb efter pulszoner, hvilket jeg vil fortsætte med for det fungerer rigtig godt.

Styrketræning:

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Dødløft

1x12 a 50 kg

3x8 a 50 kg

1x8 a 52,5 kg

1x5 a 55 kg

T-bar row

5x15 a 40 kg

Pulldown

5x15 a 40 kg

Pulldown med reb

1x12 a 30 kg

4x15 a 25 kg

One arm cable hammer curls

5x15 a 10 kg

Lying leg raise med bold

3x12

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

God træning i dag! Godt brugt uden at være fuldstændig smadret men uden at have energi til ret meget mere. Mine skuldrer er smadret i dag, men det er ømhed i musklerne og ikke smerte i ledet og det startede efter jeg lavede øvelser med elastikket i går, hvilket jo bare tyder på at de øvelser er en nødvendighed for mig og heldigvis tyder det også på, at jeg slipper med skrækken fremfor en mindre skulderskade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share