A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Dødløft

2x8 a 52,5 kg

T-bar row

5x7 a 60 kg

Pulldown

5x8 a 50 kg

Pulldown med reb

5x8 a 35 kg

Kort træning i dag, men energien var ikke til mere..

Du må igang med at træne rotationsmanchet / rotator cuff, hvis du altså ikke allerede gør det. Det kan afhjælpe og forebygge mange skulderproblemer.

Jeg er gået igang med nogle øvelser med et elastik og de hjalp sidste gang. Nu skal jeg bare huske at udfører dem også :-/

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x15 a 47,5 kg

Military press

5x15 a 12,5 kg

BB upright row

5x15 a 12,5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Fin træning uden brok fra skuldrene. Faktisk meget lidt brok for skuldrene hele dagen. Det ser dog ud til at mine biceps er blevet mindre :-/ overgangen fra skulder til biceps er i hvert fald ikke lige så fin, som den plejer at være...

En af mine søde købmænd sendte slik i dag OG firmaet gav kage fordi vi åbnede endnu en butik i dag. Kage har jeg givet mig selv lov til at nyde, når der er butiksåbninger og jeg tillod mig at tage nogle labre larver, som kødmaden havde sendt :smile:

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

4x12 a 13,7 kg

Kickbacks

5x8 a 10 kg

Flyers

5x8 a 10 kg

Skull crusher

5x8 a 17 kg

Lying leg raise med bold

3x12

Plank

3x25 sek. (Ringe!)

Har ikke mærket noget til skuldrene hele dagen, så tager selvfølgelig fat i 16,1 kgs håndvægtene og får lavet et nyt vrid, så ned på 13,7 kg og ikke presse for meget på, men så blev det også til lidt mave i dag.

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 20:06 min.

Distance: 2,66 km

Pace: 7'33"

Styrketræning:

Dødløft

1x15 a 50 kg

1x10 a 50 kg

3x8 a 50 kg

T-bar row

5x15 a 40 kg

One arm cable curls

1x15 a 10 kg

1x8 a 15 kg

3x6 a 17,5 kg

1x3 a 20 kg

1x5 a 17,5 kg

1x8 a 15 kg

1x12 a 12,5 kg

1x15 a 15 kg

One arm cable hammer curls

5x15 a 10 kg

Pulldown med reb

5x15 a 25 kg

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 23:31 min.

Distance: 3,03 km

Pace: 7'45"

Fin tur. Har overvejet lidt om der skal ændres på pulszonerne, da mit pace er faldet, men nu giver jeg det altså lige en måned og ser hvad der sker af fremskridt. Som det er nu, løber jeg længere, er mere fristet til lige at løbe lidt længere, nyder mere at løbe og fra næste uge skal jeg til at løbe 3 gange om ugen. Så selvom om pace er faldet, så synes jeg det fungere rigtig godt.

Styrketræning:

DB benchpress

1x15 a 11,2 kg

4x15 a 13,7 kg

Kickbacks

5x15 a 9 kg

Incline DB benchpress

3x15 a 13,7 kg

2x13 a 13,7 kg

Skull crusher

5x15 a 14,5 kg

Flyers

5x15 a 9 kg

Dejlig træning uden brok fra skuldrene :-D

Synes jeg kan se at der er ske en del fremskridt her på det sidste. Er 2 cm fra at nå en mile-stone når det kommer til mål omkring maven, min badevægt viser at min fedt% er faldet og mine løbetights er ikke helt så tight længere, hvilket er ret øv eftersom de stadig er ret nye og har næsten lige købt vinter-tights i samme str., så de er nok ikke ret brugbare til næste vinter :-/

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 23:31 min.

Distance: 3,03 km

Pace: 7'45"

Fin tur. Har overvejet lidt om der skal ændres på pulszonerne, da mit pace er faldet, men nu giver jeg det altså lige en måned og ser hvad der sker af fremskridt. Som det er nu, løber jeg længere, er mere fristet til lige at løbe lidt længere, nyder mere at løbe og fra næste uge skal jeg til at løbe 3 gange om ugen. Så selvom om pace er faldet, så synes jeg det fungere rigtig godt.

Styrketræning:

DB benchpress

1x15 a 11,2 kg

4x15 a 13,7 kg

Kickbacks

5x15 a 9 kg

Incline DB benchpress

3x15 a 13,7 kg

2x13 a 13,7 kg

Skull crusher

5x15 a 14,5 kg

Flyers

5x15 a 9 kg

Dejlig træning uden brok fra skuldrene :-D

Synes jeg kan se at der er ske en del fremskridt her på det sidste. Er 2 cm fra at nå en mile-stone når det kommer til mål omkring maven, min badevægt viser at min fedt% er faldet og mine løbetights er ikke helt så tight længere, hvilket er ret øv eftersom de stadig er ret nye og har næsten lige købt vinter-tights i samme str., så de er nok ikke ret brugbare til næste vinter :-/

Det er da gode fremskridt.

Rigtigt fornuftigt at holde rolig pace når du bygger løb op.

Løb skal ikke gøre ondt for at gøre godt.

Forøvrigt flot at du har holdt på så længe med din træning, og nu kan se flotte resultater :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Lunges

2x15 a 25 kg

3x10 a 25 kg

Squat

5x12 a 45 kg

Military press

5x15 a 12,5 kg

BB upright row

5x15 a 12,5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Fy for pokker det var hårdt i dag! Lunges var onde og så gik det egentlig bare ned af bakke derfra, men kom da igennem. Men det er slemt når Sweety og Fox kun kan få en halvt smil frem hos mig..

Dagens bedste kommentar: du har da ikke trænet hårdt nok indtil videre, hvis du stadig bliver øm...

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x10 a 16,1 kg

Kickbacks

5x8 a 10 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Skull crusher

5x8 a 17 kg

Flyers

5x8 a 10 kg

Lying leg raise med bold

3x12

Fin træning uden brok fra skuldrene. Kun en lille smule irritation i venstre skulder til sidst. Er så forbandede træt for tiden, så regner med at bruge en stor del af weekenden på at sove.

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 20:14 min.

Distance: 2,59 km

Pace: 7'48"

Lidt problemer med måling af puls, men fin tur.

Styrketræning:

Pulldown

1x12 a 50 kg

4x15 a 40 kg

Pulldown med reb

4x15 a 25 kg

1x12 a 30 kg

Cable BOR

5x14 a 40 kg

One arm cable curls

1x15 a 10 kg

1x8 a 15 kg

3x6 a 17,5 kg

1x4 a 20 kg

1x8 a 17,5 kg

1x12 a 15 kg

1x15 a 12,5 kg

One arm cable hammer curls

5x15 a 10 kg

T-bar row

5x15 a 40 kg

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6km/t

Hældning: 6%

Link to comment
Share on other sites

Squat

1x8 a 52,5 kg

4x8 a 55 kg

Lunges

5x8 a 30 kg

Military press

5x8 a 17,5 kg

BB upright row

5x8 a 17,5 kg

Lying leg curls

5x8 a 40 kg

Lying leg raises med bold

3x12

God træning! Der går fremad med squat. Glæder mig til jeg kan smide 20 kg på hver side :-P Synes også jeg kan fornemme fremgang i lunges. Stepbænken var lidt højere i dag og det føles egentlig bedre. Skrev lidt frem og tilbage med Træner om mine lår, for synes de er blevet mindre her på det sidste, men er tit i tvivl om det bare er noget jeg forestiller mig og ifølge ham kan man se at jeg er begyndt at løbe.

Havde en træningsaftale med Elmo i dag, men kl.6 skrev han at han ventede på at blive hentet efter en bytur, så han kom altså ikke. Klaphat! Gider ikke lave aftaler med ham mere for den er næsten sikker hver gang, at han brænder mig af.

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x15 a 50 kg

Lunges

4x12 a 25 kg

1x10 a 25 kg

Military press

5x15 a 12,5 kg

BB upright row

5x15 a 12,5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Fin træning, men blev sgu lidt irriteret, da en af stamkunderne spurgte mig, mellem første og anden sæt lunges, om han næsten ikke kunne nå at kører et sæt når jeg holdt pause for jeg holder jo så lange pause. Der ville jo gå en halv time inden jeg var færdig. Punkt 1: hvis det var samme øvelse eller der kun skal få justeringer til, så er det helt fint, men ikke når jeg kører lunges uden vægt på stangen, med en step-bænk bag mig og han skal kører siddende skulder press med 20+kg på hver side! så nej! så kan du ikke lige kører imellem. Punkt 2: lige præcis ham her, skal egentlig bare flette næbbet, for han er simpelhen noget af det mest egoistiske jeg længe her oplevet i et træningscenter.... Okay jeg blev måske ikke kun lidt irriteret...

Link to comment
Share on other sites

Løb:

Tid: 23:21 min.

Distance: 3 km

Pace: 7'47"

Fin tur, men tilbage til samme tid som første 3 km tur :-/

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Kickbacks

4x8 a 10 kg

1x8 a 9 kg

Incline DB benchpress

5x10 a 13,7 kg

Skull crusher

5x8 a 17 kg

Standing cable flyers

5x8 a 15 kg

Cable kickbacks

5x12 a 7,5 kg

Lying leg raise med bold

3x12

1x10

1x12

Løbebånd:

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning, men lidt slap i dag selvom energien var god.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share