Hjælp til fodbold


Fodbold
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har også en gang haft problemer med farten, men det eneste du kan gøre, er efter min mening, at løbe imellem dine træninger. DVS træning onsdag og mandag og så løbe tirsdag og torsdag. Ikke nødvendigvis begge dage, men en er god. husk at få nogle intervaller på, dvs 50 sek løb 10 sek spurt 20 sek gå. Dette er dog blot et eksempel. God fornøjelse med træningen.

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg har også en gang haft problemer med farten, men det eneste du kan gøre, er efter min mening, at løbe imellem dine træninger. DVS træning onsdag og mandag og så løbe tirsdag og torsdag. Ikke nødvendigvis begge dage, men en er god. husk at få nogle intervaller på, dvs 50 sek løb 10 sek spurt 20 sek gå. Dette er dog blot et eksempel. God fornøjelse med træningen.

Det var nu ikke rigtigt farten jeg har brug for men mere træning, men jeg er jo ikke den hurtigste så det skal prøves. Tak for rådet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kan se at det er lidt længe siden der er blevet skrevet på dette indlæg.

- Men synes nu du fortjener et svar.

Ang. løbetræningen findes der mange måder hvor på man kan forbedre din hurtighed, dog høre de alle under et punkt, nemlig interval.

Ang. Fodboltræning til forsvarsspillere - så er der 1000 af øvelser. Hvis du kan være mere specifikt på hvad det er du gerne vil træne. Eksempel: Hovedstød, pasninger, halvliggende, retningsbestemte berøringer, skud, tackling, osv. Så vil jeg godt henvise til forskellige øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share