Excessive Training


Excess
 Share

Recommended Posts

Apparatus hedder Ab wheel/evil wheel/whatever wheel.

Øvelsen hedder roll-outs og kan udføres i forskellige varianter med forskellige apparatus.

Så er det på plads...

...det var så lidt.

Yes SERGENT!

Løb:

15,5km @ 1:24

Gns hastighed 11,0 km/t

Absolut ikke nogen prangende tid på den distance. Der var kraftig modvind på det meste af turen så pulsen fløj op og hastigheden røg ned. Fik også sidestik 4-5 gange så jeg måtte sænke hastigheden. Det var dog rart at komme ud på en længere tur igen, efter jeg kun har løbet interval og småture med høj intensitet i de sidste par måneder.

Link to comment
Share on other sites

Hvis d er dit vein-pic i dagsform tråden får du lige thumbs up herfra... Det ser virkelig godt ud!

Hey. Jo det er skam mig på billedet, så mange tak! Poster lige et her i loggen som jeg tog i dag. Det ser endnu vildere ud, da jeg havde en god vein-popping dagsform :smile:

post-19229-061677100 1330480221_thumb.jp

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Thanx bro's :cool:

TRS << Njaaah engang imellem kan jeg ane dem nederst på maven, men mine veins er ikke særligt tydelige der. Måske de bliver tydeligere når jeg kommer lidt længere ned i BF. Jeg kan i øvrigt heller ikke helt holde formen året rundt, svinger gerne frem og tilbage med en 2-3kg. Over jul og nytår tog jeg f.eks. 2kg på som jeg så er ved at smide igen - noget af det er dog masse kan jeg se.

Dagens træning:

Low incline DB press:

1x10x20

1x10x28

1x10x36kg

1x10x46kg

1x8x46kg

Pullups:

2x20xbw - easy

1x6xbw+20kg

5x2xbw+40kg

Dødløft:

1x15x60kg

1x10x100kg

1x2x140kg

1x2x150kg

1x2x160kg

2x1x170kg <-- Tunge men kørte fint. Længe siden jeg har kørt dødløft så et dejligt gensyn. Faktisk er det også en slags PR, da jeg aldrig tidligere har kørt 1RM i dødløft. Der er dog ihvertfald til 180kg på en god dagsform.

KB snatch:

1x15x12kg

1x15x20kg

2x15x32kg (Rep PR) - med overskud

Technogym incline press machine:

1x10x60kg

1x6x85kg

2x6x100kg (Hele stakken :cool:) - Træner normalt aldrig i maskiner, men vil gerne skåne skuldrene lidt. Denne maskine er perfekt til formålet, da den går super godt i pecs uden at den kan mærkes i skuldrene overhovedet.

EZ curls:

1x10x28kg

1x8x38kg

1x6x48kg

Abwheel med støtte på tæerne ½ ROM:

2x10xbw - FUCK den splitter jo maven ad i atomer. Kom lidt længere ned end sidst, hvilket er fint.

Tabata på Concept 2 @ dampersetting 5

Gns på intervallerne: 1:38/500m

SÅ tæt på at knække mig!

Kanon træning i dag! :smile:

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Flot med dit dødløft, du er jo næsten lige så stærk som Jane!

Hahaha! Jamen tak, det er da fantastisk næsten at være lige så stærk som en kvinde :laugh:

Som sagt er der nok til 180, hvilket jeg egentlig synes er ret fint taget i betragtning af, at jeg næsten aldrig kører dødløft :smile:

Jeg har i øvrigt sat nogle mere eller mindre realistiske mål for de store løft, som jeg gerne ser indfriet i 2012:

Dødløft:

200kg

Squat:

150kg

Bænkpres:

115kg

Clean and jerk:

100kg

Nu må vi se hvad det bliver til, det er jo meget begrænset hvad jeg kører af squat, dødløft og bænkpres..

Link to comment
Share on other sites

Hahaha! Jamen tak, det er da fantastisk næsten at være lige så stærk som en kvinde :laugh:

Som sagt er der nok til 180, hvilket jeg egentlig synes er ret fint taget i betragtning af, at jeg næsten aldrig kører dødløft :smile:

Jeg har i øvrigt sat nogle mere eller mindre realistiske mål for de store løft, som jeg gerne ser indfriet i 2012:

Dødløft:

200kg

Squat:

150kg

Bænkpres:

115kg

Clean and jerk:

100kg

Nu må vi se hvad det bliver til, det er jo meget begrænset hvad jeg kører af squat, dødløft og bænkpres..

hihi ja, jeg er også bare flabet fordi jeg er misundelig! :blush:

Kan du ikke lige smide et billede af den der technogym press maskine?

Link to comment
Share on other sites

Krafthelvede det var en fin træning! Meget flotte tal over hele linjen fra KB til død. Meje nice. Eller uhyggelig dagsforms arm. Troede jeg var godt kørende, men damn... Keep up the good works, din satan!

Mange tak Till! Du ser bestemt heller ikke ud til at være skidt kørende selv :smile:

Jannie << Det er sådan et svin her bare i incline udgave:

Link to comment
Share on other sites

Funktionel dag med my young padawan:

Muscle ups i bar:

3x6xbw

Front lever pulls:

3x10xbw

Backlever pulls:

2x3xbw (PR) - fedt!

Human flag:

3x max hold på hver side + 2x3 human flag crunches på hver side

One arm chinup negatives:

2x6xbw

Her sker noget absolut ulideligt. Min funktionelle makker som vejer ca. 2kg mindre end mig prøver for første gang at lave en OAC og han får sgu grindet nogle singles ud med hver arm. Pisse fedt for ham, men nedtur for mig, da det er mig som har introduceret ham for funktionel træning og lært ham alle de andre øvelser han kan. Desuden er jeg stærkere end ham i weighted pullups, så det er ret frustrerende at han pludselig kan lave dem :laugh:

Den eneste forskel på vores træning er, at jeg altid træner weighted pullups og han altid træner weighted chins. Så mon ikke han har en fordel dér. Ihvertfald er OAC lige rykket til top prioritet, da det er helt uhørt at kan kan lave dem når jeg ikke kan! Det bliver derfor primært weighted chins jeg kommer til at køre fremover.

Dragonflags:

2x12xbw

Squat:

1x10x60kg

1x5x100kg

1x2x110kg

3x2x120kg (PR)

DB rollout flyes:

2x12xbw med 13kg DB's

Seated DB curls:

1x10x14kg

2x5x22kg

Lying DB triceps extensions:

1x10x14kg

2x6x22kg

Lateral raises:

1x10x11kg

2x10x14kg

Superman pushups:

2x6xbw (PR) - Yes så fik jeg endelig nailet de superman pushups og har dermed indfriet et mål for 2012. FUCK de er hårde, man skal virkelig presse meget mere igennem end man tror, før man får løftet kroppen op.

Link to comment
Share on other sites

Jeg SKAL også ha den iår.. OAC.. Men lad vær med a hold dig til kun chins eller pulls.. Lav halv af hver

Ja det lyder rimeligt nok. Tager jo altid pullups med bredt greb, så det er måske ikke så mærkeligt, at jeg ikke er god til OAC. Der skal man jo være meget stærk med armen tæt inde ved kroppen. Har btw fundet ud af, at min makker er noget stærkere i DB curls end jeg. Så måske det er der fordelen ligger. Man bruger jo meget biceps i OAC. Så tænker jeg vil til at træne lidt tungt isoleret biceps og så tage weighted chins.

Link to comment
Share on other sites

Jeg SKAL også ha den iår.. OAC.. Men lad vær med a hold dig til kun chins eller pulls.. Lav halv af hver

Ja det lyder rimeligt nok. Tager jo altid pullups med bredt greb, så det er måske ikke så mærkeligt, at jeg ikke er god til OAC. Der skal man jo være meget stærk med armen tæt inde ved kroppen. Har btw fundet ud af, at min makker er noget stærkere i DB curls end jeg. Så måske det er der fordelen ligger. Man bruger jo meget biceps i OAC. Så tænker jeg vil til at træne lidt tungt isoleret biceps og så tage weighted chins.

Hvis I gerne vil negle den one arm chin, så skulle I tage og træne den... :cool:

Langsomme/blok eccentriske og archer chins (full rom)

Jeg tror ikke meget for weighted chins eller curls - medmindre det er en langsigtet plan og delmålet er kød på guns, men det er næppe nødvendigt i jeres tilfælde jo :smile:

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share