Zumba, bodycombat & bodypump


PrincessMp
 Share

Recommended Posts

Hej alle. :-) jeg er ny herinde og søger lidt råd/erfaringer.

Jeg er en pige på 19 år, som vejer alt for meget.

For at komme ned på min ideelle vægt, skal jeg tabe ca. 30 kg. Jeg skal begynde på træning i denne uge. ( hvilket er dejligt. ) jeg har tænkt mig at træne ca 6 dage om ugen, både zumba, bodycombat og bodypump. Og så selvf almindelig træning. Vil meget gerne have tabt hvertfald ca 15-20 kg inden sommer, kan dette lade sig gøre?

Jeg er ikke så god til morgenmad, og har derfor besluttet mig for at drikke Nupo om morgenen, indtil jeg har lært at spise ordenlig morgen mad ( selvom jeg ikke rigtig tror jeg nogensinde lære det. ) ;-) middagsmad havde jeg også tænkt skulle bestå af Nupo. Og selvf undvære slik, chips, sodavand og fed mad.

Er mit mål urealistisk?

Mvh MP

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Dit mål er realistisk.

Jeg synes dog din kostplan/træningsplan lyder urealistisk. Forstå mig ret, med den plan som jeg læser det du skriver kommer du til at ligge i så voldsomt underskud, at det bliver uholdbart meget hurtigt, kroppen vil Crave mere mad indtil det eneste du kan tænke på er chips-chokolade-slik-fedt osv.

Så falder man i vandet - føler sig som en taber og så videre...

Du kan sagtens nå det mål du har opstillet med en meget mere rummelig diæt - faktisk vil jeg sige en mere rummelig diæt er den eneste måde du vil kunne opnå dit mål.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share