Løb / ondt i lungerne


MCsilden
 Share

Recommended Posts

Startede op igår med at løbe...

Jeg løb 3 km på 22 minutter... ok tid når jeg selv havde regnet med mindst 30 minutter ... smiler... nå, men det var omkring 6-8 grader og frøs ikke... løb i vindtæt tøj...

IDAG har jeg såååååååååååå ondt i mine lunger.. kan slet ikke trække vejret dybt ind uden at det gør mega ondt...

Mit spørgsmål er om det er en god ide at fortsætte.. må man fortsætte... Altså er det normalt at man får ondt i lungerne når man løber i køligt vejr.. ?????? Vil jo gerne løbe igen imorgen.. vil løbe hveranden dag... og så MEGET gerne forbedre min tid ... smiler..

Tænker om det bare skal løbes væk...

hilsner hende som dårligt kan gå idag... gjore ellers mange strækøvelser bagefter.. og før løb... smiler.. nå, men fedt at mærke man lever.. thi hi..

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg tror det er meget normalt. Hvis du ikke er vant til motion, så skal dine lunger og de muskler der bruges til at trække vejret i træning. Så fortsæt du bare, men tag det lidt roligt, din kondition bliver meget hurtigt bedre end dine led vænner sig til belastningen ved løb. Inden du får set dig om, er du skadet, og kan ikke løbe.

Udstrækning kan måske mildne smerterne efter løb, men det diskuteres om udstrækning overhovedet har nogen effekt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share