4 month challenge


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Hej

Som titlen hentyder til, så har jeg et mål der handler om at komme i så god form som muligt i løbet af 4 måneder. Når jeg siger ”god form” i denne sammenhæng, er det udelukkende æstetisk. Med andre ord går jeg efter en ”flotmandskrop”. :-p

Nu er det jo ikke os alle der – endnu – både kan have en ret muskuløs krop OG lav fedt-% ( på 10 f.eks.). Jeg befinder mig i den situation, at jeg er rimelig tilfreds med min muskelmasse, dog er jeg blevet en anelse for rund omkring maven. Jeg satser på at jeg skal smide en 3-4 kilo for at komme af med den uønskede form, 6-7 kilo for at blive ”cuttet”. På den anden side kunne jeg jo godt tænke mig at forøge min muskelmasse. Og her er dilemmaet.

Skal jeg satse på at spise som jeg plejer, og så ellers fokusere intensivt på vægttræning de første to måneder og i de sidste to ”cutte”?

Eller skal jeg allerede nu tænke på at ”cutte” og tabe mig, idet det ikke er meget muskelmasse jeg kan opnå i løbet af to måneder?

MVH

Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share