ledbåndsskader/opertation


josefines
 Share

Recommended Posts

hej alle er ny her inden og har virkelig brug for noget hjælp :)

jeg blev opereret for 10 dage siden jeg fik lavet tre ledbånd (forreste korsbånd og to ledbånd et i hver side at knæet )

blev opereret torsdag den 8 dec den 9 kom der en fys og jeg skulle op og gå (super fint) får lov at gå MAX 10 skridt også skal jeg ned og ligge igen (hende der mener det ) lør. 10 dec får jeg afvide at jeg kan komme hjem da jeg godt kan klare mig selv da min mor er ved mig (har også en datter på 17 måneder som også er her) MEN jeg kan ikke komme ud på wcet ikke fordi jeg ikk vil men fordi der er et trin jeg ikke kan komme over fordi jeg har en donjoy skinne der gør benet stift :/ har fået en bækkenstol som jeg skal bruge hvilket er ok for mig MEN jeg kan ikke bruge den alene fordi jeg ikke kan bevæge mit ben ??? jeg forstår det ikke lige meget hvor meget jeg kæmper kan jeg kun "dreje" det men kan ikke rykke det eller løfte det op ?? det er nu 10 dage siden jeg blev opereret og 7 siden jeg kom hjem og li på det punkt er der intet sket :( jeg kæmper hver eneste dag men der er intet der ligesom tyder på jeg kan bevæge det !

mon der er en eller anden der vil fortælle mig hva søren jeg kan gøre ?? jeg er efterhånden ret nervøs da jeg ikk kan være alene (kun hvis jeg ligger i sengen

hilsen en ret forvirret pige på kun 19 :(

Edited by josefines
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share