Ugens tilbud!


Claus B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den er vel ikke lig den billige fra Brugsen?

Ved det faktisk ikke, da jeg meget sjældent er i brugsen :) Men Netto sælger den ihvertfald normalt. Jeg synes ikke den smager anerledes end matilde. Men det kan da godt være mine smagløg ikke er tunet fint nok endnu ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jast> Er selv forbruger af Nettos den billige, og synes smagen er fin. Men det er tysk mælk...

Den billige "Lille Lise" cacao mælk fra Netto som jeg køber bliver fremstillet Esbjerg B)

Mælk der bliver fremstillet i udlandet har ikke altid et ligeså højt proteinindhold som i DK. Smagen plejer også at være væsentligt anderledes.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Femina;-)

Tilbud:

Hvis tilfældet er, at man er fiskemenneske eller bare af sundhedsmæssige årsager husker at spise fisk1-2 gange om ugen, så er der 300g røget skiveskåret laks i Fakta til 34,95 i uge 16, mens der i føtex kan købes 200g (i drænet vægt) Royal Greenland rejer for 19,95....

- Det var da ik' så ringe endda :bigsmile:

Edited by Femina;-)
Link to comment
Share on other sites

Ah pokkers har først lige set Føtex' matilde-tilbud. gælder det stadig og har de egentlig åbent i dag (det er jo helligdag)??? :confused2:

Øv, det ville ellers være perfekt da jeg ikke har råd til nyt proteinpulver før næste måned......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share