Ugens tilbud!


Claus B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfra ved du det?? Har du lige smidt dem på køkkenvægten?

jeps.. jeg åbnede en pose og kunne ikke helt få de 3, relativt små fileter, til at passe med 900gram (med tiden kan man næsten gætte sig til kyllinge/kalkun fileters vægt med rimelig nøjagtighed. Jeg smækkede dem så på køkkenvægten for at tjekke, og de vejede lige godt 600gram... hrmph! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfra ved du det?? Har du lige smidt dem på køkkenvægten?

jeps.. jeg åbnede en pose og kunne ikke helt få de 3, relativt små fileter, til at passe med 900gram (med tiden kan man næsten gætte sig til kyllinge/kalkun fileters vægt med rimelig nøjagtighed. Jeg smækkede dem så på køkkenvægten for at tjekke, og de vejede lige godt 600gram... hrmph! :thumb_down:

Måske spørger jeg dumt, nu har det vel ikke noget at gøre med at i vejer kyllingen efter at varen er halvt tøet op og dermed er lettere?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfra ved du det?? Har du lige smidt dem på køkkenvægten?

jeps.. jeg åbnede en pose og kunne ikke helt få de 3, relativt små fileter, til at passe med 900gram (med tiden kan man næsten gætte sig til kyllinge/kalkun fileters vægt med rimelig nøjagtighed. Jeg smækkede dem så på køkkenvægten for at tjekke, og de vejede lige godt 600gram... hrmph! :thumb_down:

Sikke noget svineri!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu til det sportslige :w00t: :

Normalpris i Aldi:

8 stk. Energibarer (müslibar) 10 kr.

Min erfaring at de er forholdsvis gode, hvis man også kigger på prisen...

-det er ikke fordi pengene er et problem, men de står altså bedre inde på min konto, end at bruge 12-15 kr på hver af "mærkevare-barerne"...

:bike: B)

Link to comment
Share on other sites

Så er der cacao på tilbud igen! Og billigt er det..

Kvickly xtra:

15 flasker cocio a' 70 cl. for 100 kr (ltr. pris 9,52) - Spar 94,25

8 ltr matilde for 39,95, ltr pris 5 kr - spar 39,60

:rolleyes:

Cocio er altså 1000 gange bedre end matilde....

-jeg ved godt at der er mere fedt i, men smagen er bedre og hvis vægten ikke er noget problem så... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Klaus> Aktiv Super kæden (hvis den forefindes i Horsens) har i denne uge 900g fersk kyllingebryst med/uden krydderi/marinade til 39.75.

Det slår dog ikke det omtalte Rema1000 tilbud (900g for 30kr), men det er stadig et udemærket køb. ;)

Link to comment
Share on other sites

Klaus> Aktiv Super kæden (hvis den forefindes i Horsens) har i denne uge 900g fersk kyllingebryst med/uden krydderi/marinade til 39.75.

Det slår dog ikke det omtalte Rema1000 tilbud (900g for 30kr), men det er stadig et udemærket køb. ;)

Det skal lige nævnes, at de fileter fra Aktiv Super er taget fra dybfrost og puttet ned i bakker, så de ikke kan nedfryses igen <_<

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om noget ;) ;

Vil lige meddele folk der bor i nordsjælland (hvis der da er andre end simondj) at sparkøbmanden ved asserbo ("SANDET") meget tit har kalkunbryst på tilbud... Jeg plejer altid at køre ud og købe et par kg eller 3 når jeg besøger forældrene... Man får ca 1,4kg for en 50'er (betaler efter vægt)... Normalprisen i Sandet er på ca 70kr som jeg egentlig heller ikke synes er vildt dyrt...

De har faktisk altid rigtig meget godt og billigt kød...

Helst sikkert et besøg værd hvis man er i nærheden.... (lyder lidt som en reklame :blink: , men det er rigtigt)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogen der ser et godt tilbud på kyllingefilet, må de endelig sige til.

KJ> TIL!

Så er de tidligere omtalte 900 g frosne kyllingefiletter på tilbud igen :) De kan købes i kvickly xtra for 34.95,- pr pose i næste uge... :eatchicken:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Vil lige meddele folk der bor i nordsjælland (hvis der da er andre end simondj) at sparkøbmanden ved asserbo ("SANDET") meget tit har kalkunbryst på tilbud... Jeg plejer altid at køre ud og købe et par kg eller 3 når jeg besøger forældrene... Man får ca 1,4kg for en 50'er (betaler efter vægt)... Normalprisen i Sandet er på ca 70kr som jeg egentlig heller ikke synes er vildt dyrt...

Dejligt at høre om nogle tilbud som ikke kun findes i halv-tyske butikker i Jylland! Må lige lokke min mor til at købe et par kg næste gang de er forbi :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share