Januarvæddemål


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Guddaw

Jeg havde planlagt at holde januar alkoholfri, og prøve paleo af. Det er nu blevet til et januarvæddemål med to kolleger. Taberne skal vaske vindernes bil. No way in hell, skal jeg på knæ foran mine kolleger. I hvertfald ikke pga. en bilvask innocent.gif. Det måles procentvis, den ene vejer 83 (fanatisk vegetar maratonløber), jeg ligger på 101, og den sidste ligger på 120(sofakartoffel, no Offense Hyre, hvis du ender på dette forum 4thumbup.gif).

Min plan er som følgende. Magert kød og grøntsager de første 20 dage. Vurdering. Hvis jeg ikke har smidt 6-7kg, vil jeg tage et bulkmåltid på 2-300 gram carbs om aftenen, og de næste 5 dage hoppe på Rapid fatloss/Lyle Mcdonald. Vurdering. De sidste 5 dage afhænger af, hvordan jeg ligger i feltet. Vi offentliggører vægten hver mandag morgen.

Input til min plan? Jeg er villig til hvad som helst, om det så skal være at faste de sidste 24 timer, så gør jeg det. Jeg SKAL vinde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

6-9 liters vand mandag til fredag. 3-4 liter i går. Indtil videre intet i dag. Tror jeg spiser en dåse tun eller et kyllingebryst senere i dag.

Vægt til middag: 95.5. Mon ikke jeg når at smide 1-2kg mere i løbet af i dag? Popper dulculax senere - bliver en hård aften/nat - men jeg slipper for at vaske bil i næste uge! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share