Hjælp til valg af udstyr


Kihlgast
 Share

Recommended Posts

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have strammet kroppen lidt op. Har tænkt mig at invistere i en maskine af en slags, hvor jeg kan træne der hjemme. Er fraskilt far så det med at skulle fast i motionscenter er ikke en mulighed. Jeg ved godt det er et kompromis, og at jeg så ikke kan komme til at ligne en Arnold-klon. Dette er bestemt heller ikke meningen.

Har tænkt på hvad I andre træningshajer mener jeg vil få mest ud af at købe. Crosstrainer, romaskine, træningsbænk eller noget helt fjerde?

Hvis dette emne er uddebateret til ukendelighed, siger jeg undskyld og bær over med mig. Er ny på dette forum

Link to comment
Share on other sites

Start med nogle håndvægte. Hvis det er noget styrke træning du går efter.

Der er flere programmer på siden, som kan bruges.

Ellers et par løbe sko, og jeg er pænt sikker på at du kan sætte en 1/2 time af hver anden dag til en løbetur.

Igen mange gode begynder programmer herinde.

Er selv far på halv tid, og det at træne er et spørgsmål om at planlægge og prioritere.

Dine børn vil i sidste ende få glæde af at du prioritere din krop og fysiske velbefindedende da det giver mere energi osv.

Undskyldninger er der nok af, glem dem og find løsningerne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har både håndvægte og løbesko. (som tillægsspørgsmål kunne være hvor store håndvægte man har behov for?)

I den uge hvor jeg har min søn på 4 har jeg faktisk svært ved at finde en halv time til at løbe. Han er bestemt ikke stor nok til at være alene hjemme.

Edited by Kihlgast
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share