Spørgsmål til træning


Tuttelut87
 Share

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg vil rigtig rigtig gerne bede om noget hjælp og vejledning. Jeg træner en god blanding af kondotion og styrketræning, men jeg har et problem når jeg styrketræner. Jeg synes det er rigtig svært at bevare grebet på vægtene, fordi jeg tilsyneladende har en utrolig tendens til at svede meget om mine hænder.

Jeg ved at man kan få træningshandsker, så jeg vil derfor høre om nogen af jer har nogen erfaring med sådan noget, og om det overhovedet kan have en virkning i mit tilfælde. :)

Håber at få nogle gode råd :)

Hilsner fra

Helle

Link to comment
Share on other sites

Du kan prøve låsegrebet, eller du kan købe dig noget magnesium carbonat og putte på hænderne. Har ikke selv problemer med styrken i hænderne, men jeg er også af én eller anden årsag begyndt at svede så meget om fingerne, at det kan være svært at få ordentligt fat i stangen.

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar, og råd so far. :) der er delte meninger kan jeg høre. Men hvor kan man købe det magnesium og hvad koster det sådan ca??. Jeg har fundet et par billige træningshandsker her: http://www.bodylab.dk/shop/club-glove-et-313p.html men hvis det andet er billigere, så er jeg da også med på at spare penge. :)

Link to comment
Share on other sites

Mener at spejdersport sælger det, men det kan sikkert findes billigere. Jeg har set andre forretninger med det, i hvert fald. Jeg har aldrig selv benyttet mig af handsker, så jeg ved ikke, om der skulle være en decideret fordel ift. handsker. Jeg ved at magnesium carbonat vejer ekstremt lidt, så vægt/pris-forhold kan måske være misledende, hvis man ikke lige kender til det.

Link to comment
Share on other sites

Tak for det. Kan godt være jeg så skal holde mig til en cykelhandske fra fakta. Har ingen erfaring med sådan noget, så det kunne være at det var bedst hvis man valgte et par hansker med lidt støtte i eller noget, når man alligevel skulle have nogen :) Men tak for jeres svar. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share