Basket Øvelser


Swiffer2507
 Share

Recommended Posts

Hey. Vil lige starte med at sige, jeg er ny her på siden, så jeg er ikke sikker på at dette, er det rigtige sted at poste dette, men i må lige sige til hvis det er :). Men nu til mit spørgsmål. Jeg er en dreng på 15 år, og 173 cm, hvilket jo ikke er vitterligt højt ;). Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der var nogle herinde der kendte nogle øvelser så jeg kunne optimere min højde når jeg hopper. Det ville være en stor hjælp, da det er noget jeg har haft nogle problemer med, både offensivt, og deffensivt, og så er det jo også altid fedt med tiden også at kunne dunke ;)

- Tak på forhånd! :D

Link to comment
Share on other sites

Hey. Vil lige starte med at sige, jeg er ny her på siden, så jeg er ikke sikker på at dette, er det rigtige sted at poste dette, men i må lige sige til hvis det er :). Men nu til mit spørgsmål. Jeg er en dreng på 15 år, og 173 cm, hvilket jo ikke er vitterligt højt ;). Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der var nogle herinde der kendte nogle øvelser så jeg kunne optimere min højde når jeg hopper. Det ville være en stor hjælp, da det er noget jeg har haft nogle problemer med, både offensivt, og deffensivt, og så er det jo også altid fedt med tiden også at kunne dunke ;)

- Tak på forhånd! :D

Vi er en del tidligere basketball spillere herinde, så mon ikke der kommer et par svar. :smile:

Du kan jo starte med at øve dig i at springe. Øvelse gør mester som man siger. Der er som regel en del cm at hente i at lære korrekt springteknik.

Hvor er du fra? Det kunne jo være vi var nogle herinde fra der boede i området, der kunne hjælpe dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi er en del tidligere basketball spillere herinde, så mon ikke der kommer et par svar.

Du kan jo starte med at øve dig i at springe. Øvelse gør mester som man siger. Der er som regel en del cm at hente i at lære korrekt springteknik.

Hvor er du fra? Det kunne jo være vi var nogle herinde fra der boede i området, der kunne hjælpe dig.

Ja præcis, har fundet ud af der faktisk er overraskende mange cm at hente, ved at springe "rigtigt" Jeg er fra Kastrup, det ville da være super ;p

Jeg har bare hørt noget om at man skal lave squads, og andre øvelser. Er det ikke noget som er værd at bruge tid på, eller hvordan? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share