Argh den sa###s ankel


ABN86
 Share

Recommended Posts

Kom her til aftenens fodbold træning til skade med anklen.

Har generelt dårlige ankler og fik idag et vrid i den. Efter en del tid hævede op på ydersiden. Jo senere hævelsen kommer jo mindre er omfanget af skaden, ik? Dog er den rigtig øm på indersiden så alt i alt noget rigtig lort her i fodboldtræningens opstart.

Plejer i perioder at tape min ankel ind og skal nok til det igen medmindre nogle herinde kan anbefale et støttebind som jeg kan investere i ,istedet da det er billigere i længden.

Problemer er ,at jeg synes samtlige af de støttebind jeg har se er utrolige store og klodsede og bare ikke sidder godt når man har en støvle på. Som om de mere er beregnet til håndboldspillere.

Har erfaringer med en Select Ankelbandage som simpelthen var for klodset.

Så jeg har altså ikke fundet et ordentlig alternativ til sportstapen endnu - Måske nogle herinde har gode råd ?

på forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig ville jeg droppe fodbolden en rum tid, det kan være svært ved jeg :)

Også sørge for at få trænet den ankel ordentligt op igen, jeg brækkede selv anklen sidste år. Brugte meget tid på genoptræning, og fysioterapeut.

Det er jeg glad for idag, jeg kan spille igen uden mén, og uden brug at støttebind osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share