Kostplan


Achilles
 Share

Recommended Posts

Jeg har gennem en længere periode fuld understående kostplan med både overskud og glæde.

I de 5-6 mdr jeg har fuldt planen har jeg hverken taget på eller tabt mig synderligt meget, dog er fedt procenten dog dalet lidt.

Planen med planen er af give mig energi igennem dagen hvor sport optager det meste af mine vågne timer, mens jeg samtidig får masser af sundt fedt og antioxidanter.

Jeg har regnet lidt på det og med planen ligger jeg et sted mellem 2200-2600 cal på dage hvor jeg ikke styrke træner og et sted mellem 3000-3200 på styrke trænings dage.

Som skrevet har jeg fuldt planen i 5-6 mdr og har i den tid haft masser af energi og overskud i hverdagen, så jeg har faktisk ikke noget at brokke mig over, men nu og da skader det ikke gå tingene efter i sømmene og da ernæring ikke er min stærke side ligger jeg nu planen ud til åben skue så nogen med større viden måske kan komme med et par hints etc.

Morgenmad : 6 æg(2 hele, 4 hvider) 1 stk frugt. 15g protein shake.

Snack 1: Håndfuld blandede nødder, 1 stk frugt

Middagsmad: 2 energy sandwich. (p-butter, advocado, skinke strimler, spinat)

Snack 2: Halv liter yoghurt, 1 stk frugt, 30g protein shake, håndfuld blandede bær.

Aftensmad: stort stykke kød (bøf, kylling, kalkun) grønt(broccoli, blomkål etc.) spinat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share