Væk med det "ekstra" ved maven og bryst.


MadsT93
 Share

Recommended Posts

Hej herinde! ;)

Som der står i overskriften til emnet, så har jeg en slap mave og brystkasse.

Jeg ønsker at få lavet om på det, komme igang med at få forbrændt fedtet.

Problemet er bare, jeg ikke selv ved hvilken slags træningsøvelser jeg skal lave. Så mangler jeg os et træningsprogram at kører efter, så motivationen forbliver.

Det skal nævnes jeg ikke gå efter en sixpack, men en fladere og strammere mave. Så håber jeg os på, at der findes et program til at få trænet min brystkasse op, for at få den strammere. :)

Edited by MadsT93
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Din-nye-livsstil

Hej herinde! ;)

Som der står i overskriften til emnet, så har jeg en slap mave og brystkasse.

Jeg ønsker at få lavet om på det, komme igang med at få forbrændt fedtet.

Problemet er bare, jeg ikke selv ved hvilken slags træningsøvelser jeg skal lave. Så mangler jeg os et træningsprogram at kører efter, så motivationen forbliver.

Det skal nævnes jeg ikke gå efter en sixpack, men en fladere og strammere mave. Så håber jeg os på, at der findes et program til at få trænet min brystkasse op, for at få den strammere. :)

Hej MadsT93.

Er det et vægttab du har gennemført siden du har slap mave og brystkasse?

Jeg kan anbefale romaskinen i fitness centre, den er rigtig god til at forbrænde fedt på maven. Selvom man ikke tror den er effektiv men tro mig det er den!

Ellers meld dig ind i et fitness center og snak med en fitnes træner der kan ligge et program til dig så du kan nå de mål du ønsker. Så fortæl om dit problem med det slappe hud du har.

Venlig hilsen

Din-nye-livsstil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share