Kropsvægtsprogram


jabsi1
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg vil gerne blive bare en smule mere markeret, og jeg vil derfor til at lave noget kropsvægtstræning, da jeg desværre ikke har råd til at gå i motionscenter, mere...

Jeg har dog 15 kgs håndvægte.

Jeg er meget tynd i forvejen

Har I et program som i vil foreslå? :)

MVH

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Mener du ikke, at du har behov for at få noget muskemasse, hvis du er tynd i forvejen. Når man taler om at være markeret, handler det om at have en lav fedtprocent og rimeligt med muskler. hvis du er tynd nu, har du allerede en lav fedtprocent og ikke mange muskler. Der findes et godt træningsprogram for håndvægte her på siden. Se også på beyndertråden, der er mange gode oplysninger. samtidig bliver du også nød til at se på kosten. Vil du øge dim muskelmasse, skal du indtage ca. 500 kcl mere om dagen end din krop forbruger. Kaldes også kalorieoverskud. Heri skal der indgå ca. 1,5-2,0 gram protein pr. kg. kropsvægt pr. dag. Altså rigeligt med kød og magre mejeriprodukter. Det er godt, hvis du efter hver træningsset indtager en 20-30 gram protein samt lidt hulhydrat i form af en liter mælk og en banan. Prøv at se på ernæring her på forumet. Det er FAQ for protein, fedt og kulhydrater.

God fornøjelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share